Zapalování KLX 650C
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
Dle videa http://www.youtube.com/watch?v=LUak0GVE ... re=related usuzuji, že nefunguje....... prstama to nepřecvaknu ani náhodou......
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
Tlaky měřit nebudu...a myslím si, že jsou OK dle roztlačování
, stejně v manuálu uvádí cca 4 až 6,6 Atmo takže ty tam určitě jsou.......musel bych si na to svařit přípravek......ventily se lišily ve dvou případech o cca 0,01 od manuálu (jeden pod a druhý nad. Otec říkal, že by to nemělo mít,tak velký vliv). Přitom jsem zhlédl řetěz rozvodů(vím, že jsou dva) ten vrchní je myslím si dobře napnutý a dolní ....(ví bůh snad bude stejně dorbře...s mechanickým zvukem motoru jsem neměl problémy....) ..........................................teĎ už mám jistotu, že je to karbecem a asi hodím nove téma: karbec

-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
Měření tlaku motoru
Tak jsem si konečně udělal přípravek a zjistil jsem, že myslet, je houby vědět, nemá tlaky......má cca 3,8 atm což je pod hranicí zápalu
snad je to jen těsnění pod hlavou.....při poslední jízdě to kouřilo a čeřilo to nějak moc hladinu oleje......jsem tomu nevěnoval pozornost.......a doufal jsem, že je to OK a ono kulové........omlouvám se, že jsem vás zbytečně otravoval......

Alespoň víš na čem jsi.Karburátor jako takový se posere ve velmi výjimečných případech.mimochodem stejný karburátor mají všechny KLR.
Na ty tlaky jsem se ptal kvůli tomu,že když máš elektriku skoro novou,musí to být karburace nebo kompres.Pokud ti to hulilo,tipnul bych kroužky...
Na ty tlaky jsem se ptal kvůli tomu,že když máš elektriku skoro novou,musí to být karburace nebo kompres.Pokud ti to hulilo,tipnul bych kroužky...
Jeden stačí....na všechno....
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Anti"]Než začneš sundávat tu palici,zkus demontovat výfukovou vačku,sundat rozvoďák i ze sací a změřit tlaky při kompletně zavřených ventilech.Nebo jen ten dekompresák roztáhni aby nezabíral a pak měř.Je možný že zabírá moc a sráží ti tlaky.[/quot
Ano, ale netočit motorem, ale fouknout do sání a výfuku - zjistíš těsnost ventilů. Pak fouknout do válce otvorem pro svíčku a zjistit, jestli se tlak neztrácí přez kruhy do karteru. Píst při tlakování držet těsně před HU motoru, kde bývá opotř. největší. Nepoohýbej ventily při otáčení motorem bez rozvoďáku se stlačenými ventily.
Ano, ale netočit motorem, ale fouknout do sání a výfuku - zjistíš těsnost ventilů. Pak fouknout do válce otvorem pro svíčku a zjistit, jestli se tlak neztrácí přez kruhy do karteru. Píst při tlakování držet těsně před HU motoru, kde bývá opotř. největší. Nepoohýbej ventily při otáčení motorem bez rozvoďáku se stlačenými ventily.
ZRX 1200 R
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
JEŠTĚ JINAK ....
vymontoval jsem motor a zavezl mechanikovi co to dělá denně......i posléze mi řekl, že jse to měří s otevřeným karburátorem....což jsem nedělal.......on to změřil bez karbecu a naměřil prý 10,5 ......dal jsem mu ještě karbec........a u něj zjistil že jsem já vůl při posledním čistění projebal uzavírací konus jehly(asi to bylo tím, že jsem ho měl rozdělaný asi 100X........dodal mi druhý) a nechal karbec vyčistit ultrazvukem....a seřídil ho. Je jako nový........dnes jsem to složil celou moto a nastavil hladinu karbecu, prochcával.................aaaaaa brnk......jen jse dotknu starteru a už naskočí mazec teď jsem přijel z projížkdy moto jak nové, nemá to chybu.......mockrát díky za rady snad už je nebudu potřebovat.......už jen nové pneu a desky na předek............a je na 100% JUPÍ
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
prostě karbec byl tak zasraný, že to blblo občas to jelo občas ne........takže to vyřešilo čištění ultrazvukem to jest rezime.......ještě jednou díky už jsem z toho byl špatněj...když jsem viděl, jak sousedi jezdí na číňanech a jawách(myšleno 350 s pootočenou klikou
), a ono jim to "jezdí"....a já Kawu měl v kůlně...
ale teĎ
650 KAWASAKI brm brm









-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Naposledy upravil(a) Zdenos Mlcek dne čtv dub 01, 2010 21:21:10, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
- Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk
Ale u mé moto byl prvopočáteční problém zanesený karbec, kdyžjsem ztratil protikus jehly, tak to už nešlo vůbec.......ale když jsem měl karbec kompletní(před vyčištěním ULTRAZ.) tak mě moto nechávala ve štychu prostě jsem někam přijel a už jsem nenastartoval nebo to šlo nastartovat až po několika startováních i několikaminutových ......samozřejmě s přestávkama...několik sekund start.....čekání, několik sekund start.......a někdy nešla ani roztlačit prostě si dělal co chtěla a jet se jí nechtělo