Zapalování KLX 650C

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » pát bře 26, 2010 20:11:53

602286221

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » sob bře 27, 2010 12:45:04

Teď jsme měřily vůly ventilů(a jsou OK), tlak budem měřit později.......... ALE přišli jsme na to, že asi správně nefunguje dekompresor....a zůstává otevřený......jak by měl správně fungovat? Když potočíme starterem, tak se ani nehne a jde přecvaknout pouze velkou silou šroubovákem.......

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » sob bře 27, 2010 13:06:29

Dle videa http://www.youtube.com/watch?v=LUak0GVE ... re=related usuzuji, že nefunguje....... prstama to nepřecvaknu ani náhodou......

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » sob bře 27, 2010 13:27:26

:D tak jsem teď zjistil od servisáka, že to má být ve vodorovné poloze.....a to je teda OK....takže teď už jen tlaky a karbec :D

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » sob bře 27, 2010 17:15:32

Tlaky měřit nebudu...a myslím si, že jsou OK dle roztlačování :D , stejně v manuálu uvádí cca 4 až 6,6 Atmo takže ty tam určitě jsou.......musel bych si na to svařit přípravek......ventily se lišily ve dvou případech o cca 0,01 od manuálu (jeden pod a druhý nad. Otec říkal, že by to nemělo mít,tak velký vliv). Přitom jsem zhlédl řetěz rozvodů(vím, že jsou dva) ten vrchní je myslím si dobře napnutý a dolní ....(ví bůh snad bude stejně dorbře...s mechanickým zvukem motoru jsem neměl problémy....) ..........................................teĎ už mám jistotu, že je to karbecem a asi hodím nove téma: karbec

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Měření tlaku motoru

Příspěvek od Zdenos Mlcek » ned bře 28, 2010 14:53:53

Tak jsem si konečně udělal přípravek a zjistil jsem, že myslet, je houby vědět, nemá tlaky......má cca 3,8 atm což je pod hranicí zápalu :cry: snad je to jen těsnění pod hlavou.....při poslední jízdě to kouřilo a čeřilo to nějak moc hladinu oleje......jsem tomu nevěnoval pozornost.......a doufal jsem, že je to OK a ono kulové........omlouvám se, že jsem vás zbytečně otravoval......

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte bře 30, 2010 20:29:03

Alespoň víš na čem jsi.Karburátor jako takový se posere ve velmi výjimečných případech.mimochodem stejný karburátor mají všechny KLR.
Na ty tlaky jsem se ptal kvůli tomu,že když máš elektriku skoro novou,musí to být karburace nebo kompres.Pokud ti to hulilo,tipnul bych kroužky...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » stř bře 31, 2010 20:55:58

Než začneš sundávat tu palici,zkus demontovat výfukovou vačku,sundat rozvoďák i ze sací a změřit tlaky při kompletně zavřených ventilech.Nebo jen ten dekompresák roztáhni aby nezabíral a pak měř.Je možný že zabírá moc a sráží ti tlaky.
Jeden stačí....na všechno....

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » stř bře 31, 2010 21:57:57

[quote="Anti"]Než začneš sundávat tu palici,zkus demontovat výfukovou vačku,sundat rozvoďák i ze sací a změřit tlaky při kompletně zavřených ventilech.Nebo jen ten dekompresák roztáhni aby nezabíral a pak měř.Je možný že zabírá moc a sráží ti tlaky.[/quot

Ano, ale netočit motorem, ale fouknout do sání a výfuku - zjistíš těsnost ventilů. Pak fouknout do válce otvorem pro svíčku a zjistit, jestli se tlak neztrácí přez kruhy do karteru. Píst při tlakování držet těsně před HU motoru, kde bývá opotř. největší. Nepoohýbej ventily při otáčení motorem bez rozvoďáku se stlačenými ventily.
ZRX 1200 R

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

JEŠTĚ JINAK ....

Příspěvek od Zdenos Mlcek » čtv dub 01, 2010 19:53:19

vymontoval jsem motor a zavezl mechanikovi co to dělá denně......i posléze mi řekl, že jse to měří s otevřeným karburátorem....což jsem nedělal.......on to změřil bez karbecu a naměřil prý 10,5 ......dal jsem mu ještě karbec........a u něj zjistil že jsem já vůl při posledním čistění projebal uzavírací konus jehly(asi to bylo tím, že jsem ho měl rozdělaný asi 100X........dodal mi druhý) a nechal karbec vyčistit ultrazvukem....a seřídil ho. Je jako nový........dnes jsem to složil celou moto a nastavil hladinu karbecu, prochcával.................aaaaaa brnk......jen jse dotknu starteru a už naskočí mazec teď jsem přijel z projížkdy moto jak nové, nemá to chybu.......mockrát díky za rady snad už je nebudu potřebovat.......už jen nové pneu a desky na předek............a je na 100% JUPÍ

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » čtv dub 01, 2010 19:59:43

prostě karbec byl tak zasraný, že to blblo občas to jelo občas ne........takže to vyřešilo čištění ultrazvukem to jest rezime.......ještě jednou díky už jsem z toho byl špatněj...když jsem viděl, jak sousedi jezdí na číňanech a jawách(myšleno 350 s pootočenou klikou :D), a ono jim to "jezdí"....a já Kawu měl v kůlně... :( ale teĎ :D :D :D 650 KAWASAKI brm brm :D :D :D

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » čtv dub 01, 2010 20:48:51

Takže ti to nezavíralo benzín,což vysvětluje to přechcávání...
U vás mají Jawy s pootočenou klikou?Napíšeš o tom víc?
Jeden stačí....na všechno....

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » čtv dub 01, 2010 21:02:43

:D jj normální zvul 2 válce 2 taktu je pravidelný ne? ve zvuku motoru techto strojů co tu po okolí jezdí je slyšet, že je chod nepravidelný.....že interval výbuchu obou válců se liší .......když jsem se ptal otce proč to tak je, tak mi bylo vysvětleno, že prý když je špatně nastavený předstih na 350 tak to může způsobit tuto anomáliia to že se v uložení pootočí klikovka a potom to jede nepravidelně(sám ji měl a měl tetno problém a nechával si klikovku narovnávat a vyvážit).....možná u některých je jen špatná komprese na jednom válci, nebo nastavení předstihu....většině lidí se tady na 350 jeden válec jen veze prostě tady na to kašlou a motory jen škytají a všecko možný a motorky jim nejedou....a takovích motorek je tu na okolí hodně
Naposledy upravil(a) Zdenos Mlcek dne čtv dub 01, 2010 21:21:10, celkem upraveno 1 x.

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » čtv dub 01, 2010 21:11:57

Ale u mé moto byl prvopočáteční problém zanesený karbec, kdyžjsem ztratil protikus jehly, tak to už nešlo vůbec.......ale když jsem měl karbec kompletní(před vyčištěním ULTRAZ.) tak mě moto nechávala ve štychu prostě jsem někam přijel a už jsem nenastartoval nebo to šlo nastartovat až po několika startováních i několikaminutových ......samozřejmě s přestávkama...několik sekund start.....čekání, několik sekund start.......a někdy nešla ani roztlačit prostě si dělal co chtěla a jet se jí nechtělo

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » čtv dub 01, 2010 21:35:26

Trochu OT:Měl jsem taky 350 s pootočenou klikou,ale záměrně.Říká se tomu falešný jednoválec.Oba písty šli zaráz.Proto mě zajímalo,esli to taky někdo zkoušel...
Zanesený karbec jsem čoveče ještě na Kawě nezažil.To ale neznamená že to nemože být...
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět