Ventilové podložky zx6r 1996

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » stř úno 10, 2010 22:42:59

matt píše:tak proc jsem se tady asi ptal??abych zjistil co a jak!!!nikdo sem nenapsal az na maverika. tak jsem procetl par diskuzi a taky tam psali o brouseni. a kdyz me to potrvrdil jeste ten borec co dela motory :scratch:
neres to... nech zbrousit a je to. Kupovat nove je nebetycna kravina. Asi tak jako vyrobce nedoporucuje ty podlozky prehazovat mezi sebou... dnes je vse o ksefte a taky o tom ze kdyz koupis novou je jistota ze ma spravnou tloustku, kdyz to zbrousi matlak nekde na koleni, tak je to vsechno v haji a za to si vyrobce nemuze vzit zodpovednost, proto to doporuceni !!! Podlozka je z uslechtile ocele a rozhodne neni jeji povrh nijak upravovan, jak tu nekteri psali, to ti muzu klidne garantovat...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv úno 11, 2010 08:55:55

Tak to je jednoduchý, nech brousit a když to bude na chuj, už víš že nejsou z ušlechtilé ocele celé, ale jen povrch, bo se teďka šetří všude a koupíš pak novou no, korát to bude třeba dvojí práce.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » čtv úno 11, 2010 10:28:21

U podložek z motorky jsem to netestoval, ale u auta, tuším že to tehdy byl nějaký Citroen, jsem měřil tvrdost podložky před a po obroušení a bylo to stejné. Takže buď tam žádné povrchové kalení nebo cementace nebo něco podobného není a nebo je to ve vrstvě silnější než ta desetina nabo dvě co z toho obrousíš. Ale jak říkám, bylo to u plechovky.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv úno 11, 2010 10:43:03

marek píše:U podložek z motorky jsem to netestoval, ale u auta, tuším že to tehdy byl nějaký Citroen, jsem měřil tvrdost podložky před a po obroušení a bylo to stejné. Takže buď tam žádné povrchové kalení nebo cementace nebo něco podobného není a nebo je to ve vrstvě silnější než ta desetina nabo dvě co z toho obrousíš. Ale jak říkám, bylo to u plechovky.
A hlavně v dobách jistě poctivých :-) Dneska je třeba prodávat nové věci a ne repasovat staré....
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » čtv úno 11, 2010 13:51:39

KankX píše:
matt píše:tak proc jsem se tady asi ptal??abych zjistil co a jak!!!nikdo sem nenapsal az na maverika. tak jsem procetl par diskuzi a taky tam psali o brouseni. a kdyz me to potrvrdil jeste ten borec co dela motory :scratch:
neres to... nech zbrousit a je to. Kupovat nove je nebetycna kravina. Asi tak jako vyrobce nedoporucuje ty podlozky prehazovat mezi sebou... dnes je vse o ksefte a taky o tom ze kdyz koupis novou je jistota ze ma spravnou tloustku, kdyz to zbrousi matlak nekde na koleni, tak je to vsechno v haji a za to si vyrobce nemuze vzit zodpovednost, proto to doporuceni !!! Podlozka je z uslechtile ocele a rozhodne neni jeji povrh nijak upravovan, jak tu nekteri psali, to ti muzu klidne garantovat...
Važ slova, garante :wink: Ti někteří, co tu psali, jsou třeba servisáci, co to řeší denně. Já to prostě nebrousím, brousit nikomu nebudu a když někdo nemá na servis, ať si motorku dělá sám, jak chce, podložky klidně broušené, doma na brusce nebo na magnetce, se svojí garancí, nebo tou tvojí. Jo a na svoje motorky kupuju originální díly, vím proč, včetně podložek ventilů, které jsem řešil nedávno, při servisu 6000km, 6ks jsem přeskládal, to je samo OK, 10ks jsem koupil.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Maverick
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2504
Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54

Příspěvek od Maverick » čtv úno 11, 2010 17:18:33

Pavel ZRX píše:Važ slova, garante :wink: Ti někteří, co tu psali, jsou třeba servisáci, co to řeší denně. Já to prostě nebrousím, brousit nikomu nebudu a když někdo nemá na servis, ať si motorku dělá sám, jak chce, podložky klidně broušené, doma na brusce nebo na magnetce, se svojí garancí, nebo tou tvojí. Jo a na svoje motorky kupuju originální díly, vím proč, včetně podložek ventilů, které jsem řešil nedávno, při servisu 6000km, 6ks jsem přeskládal, to je samo OK, 10ks jsem koupil.
Podepsáno :idea:

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv úno 11, 2010 21:22:01

co jsem napsal to plati... nikdo vas nenuti brousit, ja bych si je doma taky nebrousil, protoze mam vsak clovicka ve sroubarne kde maji patricne vybaveni a vzhledem k tomu ze se sbrousenim zadna tvrdost ani kvalita podlozky nezmeni tak neni duvod rvat prachy nenazranym, ze? ;-) Takze bych to shrnul asi takto... samozrejme ze kdyz tu podlozku sbrousi nekdo neodborne a treba ji prekali, tak maji ventily problem... pak je urcite lepsi koupit novou.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » čtv úno 11, 2010 21:34:24

KankX píše:co jsem napsal to plati... nikdo vas nenuti brousit, ja bych si je doma taky nebrousil, protoze mam vsak clovicka ve sroubarne kde maji patricne vybaveni a vzhledem k tomu ze se sbrousenim zadna tvrdost ani kvalita podlozky nezmeni tak neni duvod rvat prachy nenazranym, ze? ;-) Takze bych to shrnul asi takto... samozrejme ze kdyz tu podlozku sbrousi nekdo neodborne a treba ji prekali, tak maji ventily problem... pak je urcite lepsi koupit novou.
Nepřekalí, maximálně popustí nebo vyžíhá, zleží na dosažené teplotě. Ke kalení je třeba dosáhnout austenit. stavu a prudce zchladit.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » pát úno 12, 2010 08:49:38

Fakt nechápu co tu řešíte.
Na motorku r.v. 96 bych nové podložky určitě nekupoval a klidně je samo profi, nechal zbrousit.
Myslím si, že pokud se nevyžíhají bude to OK.

Odpovědět