Po rozebrání a složení nestartuje ZX9-už jede vyřešeno
Po rozebrání a složení nestartuje ZX9-už jede vyřešeno
Zdar,pánové. Prosím o radu.
Motorku jsem rozebral,ale motor ne. Karburátor je vyčištěný,plovákové komory a všechno.Po složení jsem ji chtěl nastartovat,nejde to. Při prvním zapnutí se asi seknul plovák a čerpadlo nahnalo benzín až do sání. Při dalším zapnutí se už vypnulo po chviličce.Startér točí, čerpadlo běží,občes blafne jen tak trochu a nic.
Samo jsem vymlátil baterku a nic.
Je možné,že se to hned na začátku uchlastalo a pak už to nešlo pořádně zapálit?
Chtěl jsem vyndat svíčky,ale co to tam je za klíč. Všechny svíčáky co mám jsou velké?
Přeju všem krásné Vánoce a na jaro naladěné mašinky. Bude pár dnů volna tak můžem makat.
Dneska mám nabitou baterku a ještě připravenou jednu z auta,tak snad se to povede.
Tomáš
Motorku jsem rozebral,ale motor ne. Karburátor je vyčištěný,plovákové komory a všechno.Po složení jsem ji chtěl nastartovat,nejde to. Při prvním zapnutí se asi seknul plovák a čerpadlo nahnalo benzín až do sání. Při dalším zapnutí se už vypnulo po chviličce.Startér točí, čerpadlo běží,občes blafne jen tak trochu a nic.
Samo jsem vymlátil baterku a nic.
Je možné,že se to hned na začátku uchlastalo a pak už to nešlo pořádně zapálit?
Chtěl jsem vyndat svíčky,ale co to tam je za klíč. Všechny svíčáky co mám jsou velké?
Přeju všem krásné Vánoce a na jaro naladěné mašinky. Bude pár dnů volna tak můžem makat.
Dneska mám nabitou baterku a ještě připravenou jednu z auta,tak snad se to povede.
Tomáš
Naposledy upravil(a) Tomast33 dne ned bře 07, 2010 18:59:24, celkem upraveno 2 x.
Re: Po rozebrání a složení nestartuje ZX9
Heleď jestli se to uchlastalo, tak to nech pár dní být. Jinak jestli bylo -10°C tak se ani nedivým, to většinou karburátorový stroje nechytaj, Zkoušel jsem to v loni a byl jsem akorát nasratý. Takže máš-li to v teplé garáži, dej jí tak 14 dní klid, nech normálně kohoutek na otevřeno, pak nech tak 5-10 min zapnutej jen klíček, u mě je to asi tak na cigárko a kousek a pak zastartuj. Nemáš-li teploou garáž, nech tento celej pokus na jaro. Jinak někdo Ti tady bude možná radit přepnout to na to PRI, ale mě přišlo, že to nemá žádnej význam, buď mi to nefunguje, nebo nevím....Tomast33 píše:Zdar,pánové. Prosím o radu.
Motorku jsem rozebral,ale motor ne. Karburátor je vyčištěný,plovákové komory a všechno.Po složení jsem ji chtěl nastartovat,nejde to. Při prvním zapnutí se asi seknul plovák a čerpadlo nahnalo benzín až do sání. Při dalším zapnutí se už vypnulo po chviličce.Startér točí, čerpadlo běží,občes blafne jen tak trochu a nic.
Samo jsem vymlátil baterku a nic.
Je možné,že se to hned na začátku uchlastalo a pak už to nešlo pořádně zapálit?
Chtěl jsem vyndat svíčky,ale co to tam je za klíč. Všechny svíčáky co mám jsou velké?
Přeju všem krásné Vánoce a na jaro naladěné mašinky. Bude pár dnů volna tak můžem makat.
Dneska mám nabitou baterku a ještě připravenou jednu z auta,tak snad se to povede.
Tomáš
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 1521
- Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
- Bydliště: Praha
NA KOHOUTKU NA NÁDRŽI MÁŠ, ON, RES, a PRI. Já být Tebou, jestli máš pocit z uchlastání, tak bych to nechal být až to vyschne, jinak start s mokrejma svíčkama, myslím, že jim to nedělá moc dobře.....Tomast33 píše:Mám to v teplé garáži. Ještě jí dám dneska druhou šanci. Před rozborkou šlapala hned na první.
Co znamená přepnout na PRI?
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Já jsem ji nikdy nepoužil a myslím, že to je zbytečnýLadis píše:Na polohu "PRI" (jestli ji tam vůbec máš) se vybodni. Pokud vím, tak tato poloha slouží k zaplavení karbeců po dlouhým stání, takže v případě, že to máš fakt uchlastaný, by sis moc nepomohl!![]()
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Jaké používáš svíčky a jak dlouho ich tam máš? Výměnu sem dělal golou 16mm a nádstavcem. Pokud to bylo rozdělané, tak bych dal benzín do nejaké malé flašky, napojil na karbce, ne před čerpadlo, dal ju trochu víš než karbce. Pak bych vyměnil svíčky esi už sou staré, dobil baterku a startoval. Samozřejmě mosíš mět správně složené karbce a dobře uchycené, bez vůlí, mezer atd. Mě to tak normálně chytlo. Když karbce pak nevyjedeš "dosucha" tak stačí napojit přívod tak jak je origo a motor normálně chytne. Samozřejmě pak budou nutné podtlaky seřídit, ale to asi víš.
Naposledy upravil(a) Dak dne sob pro 19, 2009 09:56:17, celkem upraveno 1 x.
Dak
CKC -015-
CKC -015-
1) poloha PRI na devítce není, jen ON,OF,RES
2)určitě máš NGKčka svíce, ty jsou náchylný na ulití, takže budou na vyhození, a vypalování, vysoušení, nebo čekání, že se to spraví samo, je zbytečný(moje vlastní, bohaté a draze nabyté zkušenosti)
3)svíčák si kup tady
http://www.yacomi.cz/klic-na-svicky-18mm-p-2275.html nebo někde jinde, ten tam jde, ale pozor, je to měkká sračka, takže opatrně, bo já jsem ho napoprvé roztrhnul (po převaření povrhu funguje dál)
4)baterka musí být fit, pokud máš olověnou jako já, je dobré ji pomoct třeba nabíječkou nebo jnou baterkou přes start.kabely, bo olověný mají nízkej startovací proud a moc s tím netočej
Tak hodně zdaru při startování

2)určitě máš NGKčka svíce, ty jsou náchylný na ulití, takže budou na vyhození, a vypalování, vysoušení, nebo čekání, že se to spraví samo, je zbytečný(moje vlastní, bohaté a draze nabyté zkušenosti)
3)svíčák si kup tady

4)baterka musí být fit, pokud máš olověnou jako já, je dobré ji pomoct třeba nabíječkou nebo jnou baterkou přes start.kabely, bo olověný mají nízkej startovací proud a moc s tím netočej
Tak hodně zdaru při startování


babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Tomu bych věřil.........Mišák je účetní, ale když jsem viděl do čeho všeho na tý devítce jde a co všechno opraví, je to prostě kouzelník. Viď Mišákumisak39 píše:1) poloha PRI na devítce není, jen ON,OF,RES
2)určitě máš NGKčka svíce, ty jsou náchylný na ulití, takže budou na vyhození, a vypalování, vysoušení, nebo čekání, že se to spraví samo, je zbytečný(moje vlastní, bohaté a draze nabyté zkušenosti)
3)svíčák si kup tadyhttp://www.yacomi.cz/klic-na-svicky-18mm-p-2275.html nebo někde jinde, ten tam jde, ale pozor, je to měkká sračka, takže opatrně, bo já jsem ho napoprvé roztrhnul (po převaření povrhu funguje dál)
4)baterka musí být fit, pokud máš olověnou jako já, je dobré ji pomoct třeba nabíječkou nebo jnou baterkou přes start.kabely, bo olověný mají nízkej startovací proud a moc s tím netočej
Tak hodně zdaru při startování![]()

ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
to je sice pravda, ale přece jen ta technika za posledních třicet let malinko pokročila, takže na spoustu dnešních strojků pomůže leda kapesník, a tím utírat slzičky při placení toho, kdo je na opravy vybavenejfarmář píše:pořáde to platí. Nic se nezměnilo, jen spousta lidí si navykla na konzumní způsob života.



babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*