Po rozebrání a složení nestartuje ZX9-už jede vyřešeno

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Po rozebrání a složení nestartuje ZX9-už jede vyřešeno

Příspěvek od Tomast33 » pát pro 18, 2009 08:10:24

Zdar,pánové. Prosím o radu.
Motorku jsem rozebral,ale motor ne. Karburátor je vyčištěný,plovákové komory a všechno.Po složení jsem ji chtěl nastartovat,nejde to. Při prvním zapnutí se asi seknul plovák a čerpadlo nahnalo benzín až do sání. Při dalším zapnutí se už vypnulo po chviličce.Startér točí, čerpadlo běží,občes blafne jen tak trochu a nic.
Samo jsem vymlátil baterku a nic.
Je možné,že se to hned na začátku uchlastalo a pak už to nešlo pořádně zapálit?
Chtěl jsem vyndat svíčky,ale co to tam je za klíč. Všechny svíčáky co mám jsou velké?
Přeju všem krásné Vánoce a na jaro naladěné mašinky. Bude pár dnů volna tak můžem makat.
Dneska mám nabitou baterku a ještě připravenou jednu z auta,tak snad se to povede.
Tomáš
Naposledy upravil(a) Tomast33 dne ned bře 07, 2010 18:59:24, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: Po rozebrání a složení nestartuje ZX9

Příspěvek od ZRX 1984 » pát pro 18, 2009 09:51:55

Tomast33 píše:Zdar,pánové. Prosím o radu.
Motorku jsem rozebral,ale motor ne. Karburátor je vyčištěný,plovákové komory a všechno.Po složení jsem ji chtěl nastartovat,nejde to. Při prvním zapnutí se asi seknul plovák a čerpadlo nahnalo benzín až do sání. Při dalším zapnutí se už vypnulo po chviličce.Startér točí, čerpadlo běží,občes blafne jen tak trochu a nic.
Samo jsem vymlátil baterku a nic.
Je možné,že se to hned na začátku uchlastalo a pak už to nešlo pořádně zapálit?
Chtěl jsem vyndat svíčky,ale co to tam je za klíč. Všechny svíčáky co mám jsou velké?
Přeju všem krásné Vánoce a na jaro naladěné mašinky. Bude pár dnů volna tak můžem makat.
Dneska mám nabitou baterku a ještě připravenou jednu z auta,tak snad se to povede.
Tomáš
Heleď jestli se to uchlastalo, tak to nech pár dní být. Jinak jestli bylo -10°C tak se ani nedivým, to většinou karburátorový stroje nechytaj, Zkoušel jsem to v loni a byl jsem akorát nasratý. Takže máš-li to v teplé garáži, dej jí tak 14 dní klid, nech normálně kohoutek na otevřeno, pak nech tak 5-10 min zapnutej jen klíček, u mě je to asi tak na cigárko a kousek a pak zastartuj. Nemáš-li teploou garáž, nech tento celej pokus na jaro. Jinak někdo Ti tady bude možná radit přepnout to na to PRI, ale mě přišlo, že to nemá žádnej význam, buď mi to nefunguje, nebo nevím....
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

kafkalibor
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1521
Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
Bydliště: Praha

Příspěvek od kafkalibor » pát pro 18, 2009 10:25:39

Na svíčky použij 18ku,jestli nemáš svíčák použij dlouhej gola ořech či trubkový klíč.
VN 1500 nomad
Kawa=Káča

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » pát pro 18, 2009 12:25:17

Mám to v teplé garáži. Ještě jí dám dneska druhou šanci. Před rozborkou šlapala hned na první.
Co znamená přepnout na PRI?

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » pát pro 18, 2009 12:31:07

Tomast33 píše:Mám to v teplé garáži. Ještě jí dám dneska druhou šanci. Před rozborkou šlapala hned na první.
Co znamená přepnout na PRI?
NA KOHOUTKU NA NÁDRŽI MÁŠ, ON, RES, a PRI. Já být Tebou, jestli máš pocit z uchlastání, tak bych to nechal být až to vyschne, jinak start s mokrejma svíčkama, myslím, že jim to nedělá moc dobře.....
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » pát pro 18, 2009 13:38:21

Na polohu "PRI" (jestli ji tam vůbec máš) se vybodni. Pokud vím, tak tato poloha slouží k zaplavení karbeců po dlouhým stání, takže v případě, že to máš fakt uchlastaný, by sis moc nepomohl! :idea: :wink:
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » pát pro 18, 2009 15:10:24

Ladis píše:Na polohu "PRI" (jestli ji tam vůbec máš) se vybodni. Pokud vím, tak tato poloha slouží k zaplavení karbeců po dlouhým stání, takže v případě, že to máš fakt uchlastaný, by sis moc nepomohl! :idea: :wink:
Já jsem ji nikdy nepoužil a myslím, že to je zbytečný
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pát pro 18, 2009 16:09:45

Jaké používáš svíčky a jak dlouho ich tam máš? Výměnu sem dělal golou 16mm a nádstavcem. Pokud to bylo rozdělané, tak bych dal benzín do nejaké malé flašky, napojil na karbce, ne před čerpadlo, dal ju trochu víš než karbce. Pak bych vyměnil svíčky esi už sou staré, dobil baterku a startoval. Samozřejmě mosíš mět správně složené karbce a dobře uchycené, bez vůlí, mezer atd. Mě to tak normálně chytlo. Když karbce pak nevyjedeš "dosucha" tak stačí napojit přívod tak jak je origo a motor normálně chytne. Samozřejmě pak budou nutné podtlaky seřídit, ale to asi víš.
Naposledy upravil(a) Dak dne sob pro 19, 2009 09:56:17, celkem upraveno 1 x.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » pát pro 18, 2009 16:56:44

1) poloha PRI na devítce není, jen ON,OF,RES
2)určitě máš NGKčka svíce, ty jsou náchylný na ulití, takže budou na vyhození, a vypalování, vysoušení, nebo čekání, že se to spraví samo, je zbytečný(moje vlastní, bohaté a draze nabyté zkušenosti)
3)svíčák si kup tady :arrow: http://www.yacomi.cz/klic-na-svicky-18mm-p-2275.html nebo někde jinde, ten tam jde, ale pozor, je to měkká sračka, takže opatrně, bo já jsem ho napoprvé roztrhnul (po převaření povrhu funguje dál)
4)baterka musí být fit, pokud máš olověnou jako já, je dobré ji pomoct třeba nabíječkou nebo jnou baterkou přes start.kabely, bo olověný mají nízkej startovací proud a moc s tím netočej

Tak hodně zdaru při startování :wink: :D
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » sob pro 19, 2009 10:49:52

misak39 píše:1) poloha PRI na devítce není, jen ON,OF,RES
2)určitě máš NGKčka svíce, ty jsou náchylný na ulití, takže budou na vyhození, a vypalování, vysoušení, nebo čekání, že se to spraví samo, je zbytečný(moje vlastní, bohaté a draze nabyté zkušenosti)
3)svíčák si kup tady :arrow: http://www.yacomi.cz/klic-na-svicky-18mm-p-2275.html nebo někde jinde, ten tam jde, ale pozor, je to měkká sračka, takže opatrně, bo já jsem ho napoprvé roztrhnul (po převaření povrhu funguje dál)
4)baterka musí být fit, pokud máš olověnou jako já, je dobré ji pomoct třeba nabíječkou nebo jnou baterkou přes start.kabely, bo olověný mají nízkej startovací proud a moc s tím netočej

Tak hodně zdaru při startování :wink: :D
Tomu bych věřil.........Mišák je účetní, ale když jsem viděl do čeho všeho na tý devítce jde a co všechno opraví, je to prostě kouzelník. Viď Mišáku :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » ned pro 20, 2009 00:13:40

jj, jsem ještě generace, kdy jedinej a nejlepší servis bylo udělat si doma :D
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned pro 20, 2009 15:05:12

pořáde to platí. Nic se nezměnilo, jen spousta lidí si navykla na konzumní způsob života.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » ned pro 20, 2009 15:37:20

farmář píše:pořáde to platí. Nic se nezměnilo, jen spousta lidí si navykla na konzumní způsob života.
to je sice pravda, ale přece jen ta technika za posledních třicet let malinko pokročila, takže na spoustu dnešních strojků pomůže leda kapesník, a tím utírat slzičky při placení toho, kdo je na opravy vybavenej :D :D :D
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned pro 20, 2009 15:42:51

proč si to myslíš? :lol: zase taková hrůza to není,jen musíš vědět co odkud a kam,ale toplatilo vždy, jen je toho trošku víc no. 8)
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » ned pro 20, 2009 21:35:56

farmář píše:proč si to myslíš? :lol: zase taková hrůza to není,jen musíš vědět co odkud a kam,ale toplatilo vždy, jen je toho trošku víc no. 8)
no, když jsem četl poslední ČMN, možná máš pravdu (mapování přes mobil atd...) :wink:
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Odpovědět