Modely, testy, zkušenosti
-
ZRX 1984
- Ghostrider

- Příspěvky: 9215
- Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
- Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od ZRX 1984 » pon lis 02, 2009 15:53:36
farmář píše:tak kochařům to bude vyhovovat

Myslím, že to vidíš moc skepticky Já bych řekl, že když se vyvažuje ráfek, tak jen kvůli tomu, že je nějak odlitej a nějak hází, vyvážení na výšku Ti stejně nikdo neudělá a když si představím třeba kolo ve kterým losovali sportku a trochu vody v něm a zatočíš tak se to rovnoměrně rzcákne po celý ploše...Jinak v pneuservisech jim to nezávidím když to na ně vybafne

ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » pon lis 02, 2009 16:10:40
Seky, skepticky ne, realisticky. Vyvažuje se hmota, aby odstředivá síla byla rovnoměrná , ne výška. Své dělá i guma, nejen ráfek. U aut je to markantnější, třeba protektory nejsou moc rovnoměrné a některé skoro nejdou vyvážit. Někdy u problematické gumy pomůže ji poposadit na ráfku.
Být to jen ráfkem, vyvážil bys je a pak do omrzení měnil jen gumy, což víš že nefunguje

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider

- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
Příspěvek
od MICHALIS TSIOLAS » pon lis 02, 2009 17:09:18
farmář píše:tak kochařům to bude vyhovovat

Hele

já jezdím i rychleji

všechno je jinak! VN1500 DRIFTER '02 o τρελός
CKC#305
-
MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider

- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
Příspěvek
od MICHALIS TSIOLAS » pon lis 02, 2009 17:09:55
farmář píše:Seky, skepticky ne, realisticky. Vyvažuje se hmota, aby odstředivá síla byla rovnoměrná , ne výška. Své dělá i guma, nejen ráfek. U aut je to markantnější, třeba protektory nejsou moc rovnoměrné a některé skoro nejdou vyvážit. Někdy u problematické gumy pomůže ji poposadit na ráfku.
Být to jen ráfkem, vyvážil bys je a pak do omrzení měnil jen gumy, což víš že nefunguje

Takže konečný verdikt je - nebrat

všechno je jinak! VN1500 DRIFTER '02 o τρελός
CKC#305
-
KankX
- Site Admin

- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od KankX » pon lis 02, 2009 17:15:26
ja osobne bych se na tu krasnou "mrdku" v gume vyprd... Antipich pod sedlo, kdyby nahodou a po pripadnem pouziti na nejblizsim moznem miste gumu radeji vymenit. (jednou jsem antipich pouzil, dokonce i zafungoval a pak u kamose pri prezouvani na prezouvaku gum jsem malem dostal do drzky

...jsem tam pak mel cistici brigadu

- z bryndy me vsak antipich vytahl a to je dulezite)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » pon lis 02, 2009 17:46:30
přesně tak. Na dojetí dobré, ale pak to vypustit někde venku před servisem

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
Maverick
- Ghostrider

- Příspěvky: 2504
- Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54
Příspěvek
od Maverick » pon lis 02, 2009 19:06:33
Jako antipich bych to určitě bral - bo nepotřebuješ tam rvát knoty. U klasickýho antipichu (Máaja by mohl vyprávět na tajným závodě) je dobrý tam dát ještě knot.
-
ZRX 1984
- Ghostrider

- Příspěvky: 9215
- Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
- Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od ZRX 1984 » pon lis 02, 2009 19:54:30
farmář píše:Seky, skepticky ne, realisticky. Vyvažuje se hmota, aby odstředivá síla byla rovnoměrná , ne výška. Své dělá i guma, nejen ráfek. U aut je to markantnější, třeba protektory nejsou moc rovnoměrné a některé skoro nejdou vyvážit. Někdy u problematické gumy pomůže ji poposadit na ráfku.
Být to jen ráfkem, vyvážil bys je a pak do omrzení měnil jen gumy, což víš že nefunguje

Asi si moc nerozumíme, ale to je jedno, já vím co nás učili ve fyzice a myslím si že deci kapaliny, který se rozstříkne po celý ploše pneu tam rozhazovat vyvážení nemůže, kdyby tam toho bylo 2 litry, který se tam budou převalovat a klouzat po již vytvořeném filmu, tak to pak možná jo, ale tohle se mi zdá praktický, jinak z toho prvního úryvku to spíš vypadá na stříknutej silikon a ten je normálně zatvrdlej....
Jinak si myslím, že se vyvyžujou ráfky bo bneou budou asi všechny stejný a ráfek se kroutí...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
-
Tilda
- Ghostrider

- Příspěvky: 5518
- Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tilda » pon lis 02, 2009 20:07:33
ZRX 1984 píše:Jinak si myslím, že se vyvyžujou ráfky bo bneou budou asi všechny stejný a ráfek se kroutí...
vzhledem k tomu ze se vyvazuje po kazdym prezouvanim gumy tak hlavne guma bude mit velkej vliv na vyvazeni, ale souhlasim ze i samotnej rafek by se musel vyvazit
ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
-
MajaZRX
- Easy slider

- Příspěvky: 506
- Registrován: čtv dub 10, 2008 23:23:33
- Bydliště: Rousínov
Příspěvek
od MajaZRX » pon lis 02, 2009 20:10:01
Maverick píše:Jako antipich bych to určitě bral - bo nepotřebuješ tam rvát knoty. U klasickýho antipichu (Máaja by mohl vyprávět na tajným závodě) je dobrý tam dát ještě knot.
Myšák mi tam narval tu gomovou housenku a jezdíme na to doteď.Hlava nehlava

Černá Mamba 1200
Z 500