Nikdy už nepíchnem pneu!!

Modely, testy, zkušenosti
Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » pon lis 02, 2009 15:53:36

farmář píše:tak kochařům to bude vyhovovat 8)
Myslím, že to vidíš moc skepticky Já bych řekl, že když se vyvažuje ráfek, tak jen kvůli tomu, že je nějak odlitej a nějak hází, vyvážení na výšku Ti stejně nikdo neudělá a když si představím třeba kolo ve kterým losovali sportku a trochu vody v něm a zatočíš tak se to rovnoměrně rzcákne po celý ploše...Jinak v pneuservisech jim to nezávidím když to na ně vybafne :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » pon lis 02, 2009 16:10:40

Seky, skepticky ne, realisticky. Vyvažuje se hmota, aby odstředivá síla byla rovnoměrná , ne výška. Své dělá i guma, nejen ráfek. U aut je to markantnější, třeba protektory nejsou moc rovnoměrné a některé skoro nejdou vyvážit. Někdy u problematické gumy pomůže ji poposadit na ráfku.
Být to jen ráfkem, vyvážil bys je a pak do omrzení měnil jen gumy, což víš že nefunguje :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
MICHALIS TSIOLAS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2138
Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
Bydliště: Atheny

Příspěvek od MICHALIS TSIOLAS » pon lis 02, 2009 17:09:18

farmář píše:tak kochařům to bude vyhovovat 8)
Hele :!: já jezdím i rychleji :!:
všechno je jinak! VN1500 DRIFTER '02 o τρελός
CKC#305

Uživatelský avatar
MICHALIS TSIOLAS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2138
Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
Bydliště: Atheny

Příspěvek od MICHALIS TSIOLAS » pon lis 02, 2009 17:09:55

farmář píše:Seky, skepticky ne, realisticky. Vyvažuje se hmota, aby odstředivá síla byla rovnoměrná , ne výška. Své dělá i guma, nejen ráfek. U aut je to markantnější, třeba protektory nejsou moc rovnoměrné a některé skoro nejdou vyvážit. Někdy u problematické gumy pomůže ji poposadit na ráfku.
Být to jen ráfkem, vyvážil bys je a pak do omrzení měnil jen gumy, což víš že nefunguje :wink:
Takže konečný verdikt je - nebrat :?:
všechno je jinak! VN1500 DRIFTER '02 o τρελός
CKC#305

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pon lis 02, 2009 17:15:26

ja osobne bych se na tu krasnou "mrdku" v gume vyprd... Antipich pod sedlo, kdyby nahodou a po pripadnem pouziti na nejblizsim moznem miste gumu radeji vymenit. (jednou jsem antipich pouzil, dokonce i zafungoval a pak u kamose pri prezouvani na prezouvaku gum jsem malem dostal do drzky :lol: ...jsem tam pak mel cistici brigadu :wink: - z bryndy me vsak antipich vytahl a to je dulezite)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » pon lis 02, 2009 17:46:30

přesně tak. Na dojetí dobré, ale pak to vypustit někde venku před servisem :lol:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Maverick
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2504
Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54

Příspěvek od Maverick » pon lis 02, 2009 19:06:33

Jako antipich bych to určitě bral - bo nepotřebuješ tam rvát knoty. U klasickýho antipichu (Máaja by mohl vyprávět na tajným závodě) je dobrý tam dát ještě knot.

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » pon lis 02, 2009 19:54:30

farmář píše:Seky, skepticky ne, realisticky. Vyvažuje se hmota, aby odstředivá síla byla rovnoměrná , ne výška. Své dělá i guma, nejen ráfek. U aut je to markantnější, třeba protektory nejsou moc rovnoměrné a některé skoro nejdou vyvážit. Někdy u problematické gumy pomůže ji poposadit na ráfku.
Být to jen ráfkem, vyvážil bys je a pak do omrzení měnil jen gumy, což víš že nefunguje :wink:
Asi si moc nerozumíme, ale to je jedno, já vím co nás učili ve fyzice a myslím si že deci kapaliny, který se rozstříkne po celý ploše pneu tam rozhazovat vyvážení nemůže, kdyby tam toho bylo 2 litry, který se tam budou převalovat a klouzat po již vytvořeném filmu, tak to pak možná jo, ale tohle se mi zdá praktický, jinak z toho prvního úryvku to spíš vypadá na stříknutej silikon a ten je normálně zatvrdlej....

Jinak si myslím, že se vyvyžujou ráfky bo bneou budou asi všechny stejný a ráfek se kroutí...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » pon lis 02, 2009 20:07:33

ZRX 1984 píše:Jinak si myslím, že se vyvyžujou ráfky bo bneou budou asi všechny stejný a ráfek se kroutí...
vzhledem k tomu ze se vyvazuje po kazdym prezouvanim gumy tak hlavne guma bude mit velkej vliv na vyvazeni, ale souhlasim ze i samotnej rafek by se musel vyvazit
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
MajaZRX
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 506
Registrován: čtv dub 10, 2008 23:23:33
Bydliště: Rousínov

Příspěvek od MajaZRX » pon lis 02, 2009 20:10:01

Maverick píše:Jako antipich bych to určitě bral - bo nepotřebuješ tam rvát knoty. U klasickýho antipichu (Máaja by mohl vyprávět na tajným závodě) je dobrý tam dát ještě knot.
Myšák mi tam narval tu gomovou housenku a jezdíme na to doteď.Hlava nehlava :D
Černá Mamba 1200
Z 500

Odpovědět