Nefungující nejen benzínové čerpadlo
-
- Babyrider
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned led 13, 2008 21:25:27
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
myslíš červenej vs zem a hnědočerný vs zem??? Ty mají mít 12V při sepnutém Engine stop?
Jinak zde je kompletní schema http://img43.imageshack.us/img43/5007/k ... zx6r96.jpg
Jinak zde je kompletní schema http://img43.imageshack.us/img43/5007/k ... zx6r96.jpg
Kawasaki ZX-6R, r.v. 1996...
-
- Babyrider
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned led 13, 2008 21:25:27
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nakreslené to mám, problém je, že nevím, co a kde mám naměřit...zase tolik tý elektrice nerozumím, abych si byl jistý, že to, co někde naměřím je správná hodnota. Dobře, jednu svorku měřáku dám na červenej a druhou kam???
)). Sorry za hloupý otázky, ale učím se to samoučením =))

Kawasaki ZX-6R, r.v. 1996...
-
- Babyrider
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned led 13, 2008 21:25:27
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem pokročil zase o kousek dál...Proměřil jsem snad všechno, vše vypadalo OK, nikde žádný přechoďák, vše spínalo tak, jak má.. Jen to ubohý relátko k benzinový pumpě.
Na jeho vstupech prostě bylo 12 a na výstupu 6V, a výstup vedl na tu svorku toho čerpadla... V tom čerpadle jsou podle nějakýho nákresu ze servisního manuálu 2 diody, předpokládám, že jedna bude spálená či co... Když jsem zkratoval relátko, objevilo se mi na tom čerpadle krásných 12V.. Podle tabulky, jaký má být odpor na svorkách relátka a podle naměřených hodnot se výsledky neshodovaly, mám už na poště nový relátko, tak ho vezmu, když to nepomůže, relé vrátím a budu hledat dál...
Na jeho vstupech prostě bylo 12 a na výstupu 6V, a výstup vedl na tu svorku toho čerpadla... V tom čerpadle jsou podle nějakýho nákresu ze servisního manuálu 2 diody, předpokládám, že jedna bude spálená či co... Když jsem zkratoval relátko, objevilo se mi na tom čerpadle krásných 12V.. Podle tabulky, jaký má být odpor na svorkách relátka a podle naměřených hodnot se výsledky neshodovaly, mám už na poště nový relátko, tak ho vezmu, když to nepomůže, relé vrátím a budu hledat dál...
Kawasaki ZX-6R, r.v. 1996...
-
- Babyrider
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned led 13, 2008 21:25:27
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Taky si to myslím, díky za pomoc s diagnostikou, jsem vám zavázán 
Jinak v relé jsou pouze 2 usměrňovací diody, takže jsem je zajel koupit, vyzkouším a když to pojede, tak, jak má, tak je dám do krabičky a nechám to tak...
už jenom čekám, až bude mít někdo v okolí k dispozici nabíječku na autobaterie, abych ji dobil a poté sléze vyzkoušel...
Samozřejmě budu ještě informovat, jak to celé dopadlo...
Takže, pokud to vyjde, tak suma sumárum to bude vypadat cca takhle:
Hledání závady: cca 150 hodin
Oprava závady: cca 30 minut
Cena za opravu závady: 3 Kč za 2 diody, 15 kč za krabičku + 10 Kč za kontakty...
Není to k smíchu?
))

Jinak v relé jsou pouze 2 usměrňovací diody, takže jsem je zajel koupit, vyzkouším a když to pojede, tak, jak má, tak je dám do krabičky a nechám to tak...
už jenom čekám, až bude mít někdo v okolí k dispozici nabíječku na autobaterie, abych ji dobil a poté sléze vyzkoušel...
Samozřejmě budu ještě informovat, jak to celé dopadlo...
Takže, pokud to vyjde, tak suma sumárum to bude vypadat cca takhle:
Hledání závady: cca 150 hodin
Oprava závady: cca 30 minut
Cena za opravu závady: 3 Kč za 2 diody, 15 kč za krabičku + 10 Kč za kontakty...
Není to k smíchu?

Kawasaki ZX-6R, r.v. 1996...
-
- Babyrider
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned led 13, 2008 21:25:27
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem koupil nový relátko, ale z 6V je tam jen 8V...To snad není možný...Baterku jsem vytáhl z nabíječky, mám jí cca 3 roky, odpo dojedu koupit novou, tak snad se to tím vyřeší...Zkoušel jsem startovat, startoval jsem tak minutu a pak ta baterka vyhnila...Bojím se, že to baterií nebude, protože ještě před 2ma měsíci držela úplně parádně...Je fakt, že jsem jí nabíjel nedávno nabíječkou na 8A, tak jsem ji tím možná odkur...l...
Kawasaki ZX-6R, r.v. 1996...
jestli máš "gelovku" a né olověnou klasiku, tak jsi ji odpálil zcela určitě...GaGz0r píše:Tak jsem koupil nový relátko, ale z 6V je tam jen 8V...To snad není možný...Baterku jsem vytáhl z nabíječky, mám jí cca 3 roky, odpo dojedu koupit novou, tak snad se to tím vyřeší...Zkoušel jsem startovat, startoval jsem tak minutu a pak ta baterka vyhnila...Bojím se, že to baterií nebude, protože ještě před 2ma měsíci držela úplně parádně...Je fakt, že jsem jí nabíjel nedávno nabíječkou na 8A, tak jsem ji tím možná odkur...l...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned zář 06, 2009 08:39:19
Zdarec!vypada to že máš stejny problém jako já!čerpadlo mi vypíná a v tu dobu jde do něj 6V!zasranější závadu jsem neviděl!!!už mi ubývaj nápady čím by to mohlo bejt!Měl jsem kdyspozici stejnou mašinu jako mám já tak jsem postupně zkoušel díly!nejvíc jsem vsázel na relé čerpadla!žádná změna!potom CDI taky nic!potom čerpadlo a taky nic!zkontroloval jsem všechny konektory co na mašině jsou a pořád nic!nechal jsem to vystydnout a pak se to nják chytlo ale po pár kilometrech mě to chcíplo!!!svině! jediné co mě teď napadá jestli rozvodový řetěz nemá njákou el. pojistku !rozvoďák už hodně klepe a nápínák je na doraz!myslíte že by to tím mohlo bejt?jinak mám ZX9R 96rok!
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned zář 06, 2009 08:39:19