Problém s brzdami

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » stř srp 19, 2009 20:58:03

francimor píše:Tak jsem si to na partsdepotu spočítal na cca 3600,- To se mi zdá k.r.a dost, za blbý těsnění. Třeba ho ani nepotřebuju, ale už nevím co s tím, tak jdu po všem.. Můj problém spočívá ve strašně dlouhým kroku na páčce, skoro až k řidítku. Už jsem měnil i pumpu a je to pořád to samý. Novou brzdovku, destičky a hodiny a hodiny dokola odvzdušňování nepočítám.. Pod pancer hadice jsem dával všude nový těsnění. Po řádným odvzdušnění je to trochu lepší, ale po pár stovkách km jsem s páčkou opět skoro u řidítka.. Měl někdo podobnej problém? Jde o šestipísty Tocico..
ty třmeny se daj rozpůlit, a mezi nima je kanálek těsněnej O kroužkem, tak bych kouknul ještě tam...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

francimor
Příspěvky: 24
Registrován: čtv bře 05, 2009 23:20:48
Bydliště: Český Ráj

Příspěvek od francimor » stř srp 19, 2009 22:19:54

Jj, vím o tom. Ale to se mi zdá málo pravděpodbný, že by to sálo zrovna tam. Těsní to tam jen pevně sešroubovanou dosedací plochu bez jakýhokoliv pohybu. Šel jsem spíš po tom těsnění kolem pístků, ale odrazuje mě ta cena.. A hlavně brzdovka se mi nikde neztrácí, všude je sucho. Může to teda do systému přisávat vzduch nějakou skulinou, kterou by při brzdění nepronikla kapalina ven? Je to takhle možný?

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » čtv srp 20, 2009 11:31:35

francimor píše:Jj, vím o tom. Ale to se mi zdá málo pravděpodbný, že by to sálo zrovna tam. Těsní to tam jen pevně sešroubovanou dosedací plochu bez jakýhokoliv pohybu. Šel jsem spíš po tom těsnění kolem pístků, ale odrazuje mě ta cena.. A hlavně brzdovka se mi nikde neztrácí, všude je sucho. Může to teda do systému přisávat vzduch nějakou skulinou, kterou by při brzdění nepronikla kapalina ven? Je to takhle možný?
Nevím na čem jezdíš, já měl podobný problém s zx6r 04. Páčka šla po zahřátí až k řídítku, odvzdušňování, pancířky, destičky . . . nic nepomáhalo. Nakonec jsem vyměnil to těsnění a byl pokoj. Zřejmě soudruzi zásobovači z KHI udělali někde chybu a použili těsnění které postupem času ztrácí vlastnosti - změkne, potom to malinké množství kapaliny, které vyleze z pumpy, místo stlačení pístků jenom zmáčkne to těsnění a je to v pr....
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

francimor
Příspěvky: 24
Registrován: čtv bře 05, 2009 23:20:48
Bydliště: Český Ráj

Příspěvek od francimor » čtv srp 20, 2009 16:27:01

marek píše:
francimor píše:Jj, vím o tom. Ale to se mi zdá málo pravděpodbný, že by to sálo zrovna tam. Těsní to tam jen pevně sešroubovanou dosedací plochu bez jakýhokoliv pohybu. Šel jsem spíš po tom těsnění kolem pístků, ale odrazuje mě ta cena.. A hlavně brzdovka se mi nikde neztrácí, všude je sucho. Může to teda do systému přisávat vzduch nějakou skulinou, kterou by při brzdění nepronikla kapalina ven? Je to takhle možný?
Nevím na čem jezdíš, já měl podobný problém s zx6r 04. Páčka šla po zahřátí až k řídítku, odvzdušňování, pancířky, destičky . . . nic nepomáhalo. Nakonec jsem vyměnil to těsnění a byl pokoj. Zřejmě soudruzi zásobovači z KHI udělali někde chybu a použili těsnění které postupem času ztrácí vlastnosti - změkne, potom to malinké množství kapaliny, které vyleze z pumpy, místo stlačení pístků jenom zmáčkne to těsnění a je to v pr....
Asi ti rozumím jak to myslíš, zní to celkem i logicky. Taky jsi musel kupovat to těsnění origo za kotel peněz? Nedaj se splašit repliky? Nebo by mi stačily přesný rozměry těch gumiček (jsou tam 4 druhy) a kámoš by mi to nechal upíct na zakázku. Na "Partsdepotu" je to jen popsaný ale už tam neudávaj ty míry... ZX7R 97¨ 58tis km

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » pát srp 21, 2009 10:42:20

Jj, kupoval jsem origo za ranec.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
MajaZRX
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 506
Registrován: čtv dub 10, 2008 23:23:33
Bydliště: Rousínov

Příspěvek od MajaZRX » ned srp 23, 2009 10:18:55

Když už tady řešíte ty brzdy,tak mám taky problém.Nechal jsem si dělat nový kotouče,dal nový pancéřky,kapalinu a od Nissin desky sintra.Mám najeto 2500km,z toho hodně intenzivní brzdění ve dvou v Alpách a stále to není nějak ono.Při prudším a delším brzdění to vyloženě píská,jako kov na kov,když nebrzdím vůbec tak to v jednom místě lehce drhne.A brzdný účinek taky nic moc.Mám to natočený na krátkým videu ale nevím jak to sem dát.Na výrobce kotoučů byly dost dobrý reference,tvrdí že s těmi deskami to musí mít špičkový účinek.Dělá údajně kotouče i pro jezdce na okruh.
Černá Mamba 1200
Z 500

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » ned srp 23, 2009 11:25:55

MajaZRX píše:Když už tady řešíte ty brzdy,tak mám taky problém.Nechal jsem si dělat nový kotouče,dal nový pancéřky,kapalinu a od Nissin desky sintra.Mám najeto 2500km,z toho hodně intenzivní brzdění ve dvou v Alpách a stále to není nějak ono.Při prudším a delším brzdění to vyloženě píská,jako kov na kov,když nebrzdím vůbec tak to v jednom místě lehce drhne.A brzdný účinek taky nic moc.Mám to natočený na krátkým videu ale nevím jak to sem dát.Na výrobce kotoučů byly dost dobrý reference,tvrdí že s těmi deskami to musí mít špičkový účinek.Dělá údajně kotouče i pro jezdce na okruh.
Možná by se mohl zeptat toho výrobce jaký desky doporučeje k těm kotoučům. Mě to taky lehce píská, ale to bude ítím, že kotouče jsou už nějak jetý a desky jsou už skoro na výměnu. Jinak v podstatě to je kov na kov, protože je to nějaký kovokeramický materiál a ten také víc hlučí než organická směs. Většinou tam bývá měď jako základ a do toho kovové příměsi plus mínus.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
MajaZRX
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 506
Registrován: čtv dub 10, 2008 23:23:33
Bydliště: Rousínov

Příspěvek od MajaZRX » ned srp 23, 2009 12:24:31

On mi právě doporučil ty od Nissin.Že jsou nejlepší.
Černá Mamba 1200
Z 500

Uživatelský avatar
maciiik
Příspěvky: 4
Registrován: sob kvě 17, 2008 18:07:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maciiik » pon srp 24, 2009 18:16:26

francimor píše:
marek píše:
francimor píše:Jj, vím o tom. Ale to se mi zdá málo pravděpodbný, že by to sálo zrovna tam. Těsní to tam jen pevně sešroubovanou dosedací plochu bez jakýhokoliv pohybu. Šel jsem spíš po tom těsnění kolem pístků, ale odrazuje mě ta cena.. A hlavně brzdovka se mi nikde neztrácí, všude je sucho. Může to teda do systému přisávat vzduch nějakou skulinou, kterou by při brzdění nepronikla kapalina ven? Je to takhle možný?
Nevím na čem jezdíš, já měl podobný problém s zx6r 04. Páčka šla po zahřátí až k řídítku, odvzdušňování, pancířky, destičky . . . nic nepomáhalo. Nakonec jsem vyměnil to těsnění a byl pokoj. Zřejmě soudruzi zásobovači z KHI udělali někde chybu a použili těsnění které postupem času ztrácí vlastnosti - změkne, potom to malinké množství kapaliny, které vyleze z pumpy, místo stlačení pístků jenom zmáčkne to těsnění a je to v pr....
Asi ti rozumím jak to myslíš, zní to celkem i logicky. Taky jsi musel kupovat to těsnění origo za kotel peněz? Nedaj se splašit repliky? Nebo by mi stačily přesný rozměry těch gumiček (jsou tam 4 druhy) a kámoš by mi to nechal upíct na zakázku. Na "Partsdepotu" je to jen popsaný ale už tam neudávaj ty míry... ZX7R 97¨ 58tis km
Ty šestipístky Tokico ze ZX-7R jsou i na Suzuki - caliper seal set 59300-33881. Mrkni, jestli nejsou levnější.
________________________________
Kawasaki ZX-7R '98 zelená/bílá

Odpovědět