ty třmeny se daj rozpůlit, a mezi nima je kanálek těsněnej O kroužkem, tak bych kouknul ještě tam...francimor píše:Tak jsem si to na partsdepotu spočítal na cca 3600,- To se mi zdá k.r.a dost, za blbý těsnění. Třeba ho ani nepotřebuju, ale už nevím co s tím, tak jdu po všem.. Můj problém spočívá ve strašně dlouhým kroku na páčce, skoro až k řidítku. Už jsem měnil i pumpu a je to pořád to samý. Novou brzdovku, destičky a hodiny a hodiny dokola odvzdušňování nepočítám.. Pod pancer hadice jsem dával všude nový těsnění. Po řádným odvzdušnění je to trochu lepší, ale po pár stovkách km jsem s páčkou opět skoro u řidítka.. Měl někdo podobnej problém? Jde o šestipísty Tocico..
Problém s brzdami
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Jj, vím o tom. Ale to se mi zdá málo pravděpodbný, že by to sálo zrovna tam. Těsní to tam jen pevně sešroubovanou dosedací plochu bez jakýhokoliv pohybu. Šel jsem spíš po tom těsnění kolem pístků, ale odrazuje mě ta cena.. A hlavně brzdovka se mi nikde neztrácí, všude je sucho. Může to teda do systému přisávat vzduch nějakou skulinou, kterou by při brzdění nepronikla kapalina ven? Je to takhle možný?
Nevím na čem jezdíš, já měl podobný problém s zx6r 04. Páčka šla po zahřátí až k řídítku, odvzdušňování, pancířky, destičky . . . nic nepomáhalo. Nakonec jsem vyměnil to těsnění a byl pokoj. Zřejmě soudruzi zásobovači z KHI udělali někde chybu a použili těsnění které postupem času ztrácí vlastnosti - změkne, potom to malinké množství kapaliny, které vyleze z pumpy, místo stlačení pístků jenom zmáčkne to těsnění a je to v pr....francimor píše:Jj, vím o tom. Ale to se mi zdá málo pravděpodbný, že by to sálo zrovna tam. Těsní to tam jen pevně sešroubovanou dosedací plochu bez jakýhokoliv pohybu. Šel jsem spíš po tom těsnění kolem pístků, ale odrazuje mě ta cena.. A hlavně brzdovka se mi nikde neztrácí, všude je sucho. Může to teda do systému přisávat vzduch nějakou skulinou, kterou by při brzdění nepronikla kapalina ven? Je to takhle možný?
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
Asi ti rozumím jak to myslíš, zní to celkem i logicky. Taky jsi musel kupovat to těsnění origo za kotel peněz? Nedaj se splašit repliky? Nebo by mi stačily přesný rozměry těch gumiček (jsou tam 4 druhy) a kámoš by mi to nechal upíct na zakázku. Na "Partsdepotu" je to jen popsaný ale už tam neudávaj ty míry... ZX7R 97¨ 58tis kmmarek píše:Nevím na čem jezdíš, já měl podobný problém s zx6r 04. Páčka šla po zahřátí až k řídítku, odvzdušňování, pancířky, destičky . . . nic nepomáhalo. Nakonec jsem vyměnil to těsnění a byl pokoj. Zřejmě soudruzi zásobovači z KHI udělali někde chybu a použili těsnění které postupem času ztrácí vlastnosti - změkne, potom to malinké množství kapaliny, které vyleze z pumpy, místo stlačení pístků jenom zmáčkne to těsnění a je to v pr....francimor píše:Jj, vím o tom. Ale to se mi zdá málo pravděpodbný, že by to sálo zrovna tam. Těsní to tam jen pevně sešroubovanou dosedací plochu bez jakýhokoliv pohybu. Šel jsem spíš po tom těsnění kolem pístků, ale odrazuje mě ta cena.. A hlavně brzdovka se mi nikde neztrácí, všude je sucho. Může to teda do systému přisávat vzduch nějakou skulinou, kterou by při brzdění nepronikla kapalina ven? Je to takhle možný?
Když už tady řešíte ty brzdy,tak mám taky problém.Nechal jsem si dělat nový kotouče,dal nový pancéřky,kapalinu a od Nissin desky sintra.Mám najeto 2500km,z toho hodně intenzivní brzdění ve dvou v Alpách a stále to není nějak ono.Při prudším a delším brzdění to vyloženě píská,jako kov na kov,když nebrzdím vůbec tak to v jednom místě lehce drhne.A brzdný účinek taky nic moc.Mám to natočený na krátkým videu ale nevím jak to sem dát.Na výrobce kotoučů byly dost dobrý reference,tvrdí že s těmi deskami to musí mít špičkový účinek.Dělá údajně kotouče i pro jezdce na okruh.
Černá Mamba 1200
Z 500
Z 500
Možná by se mohl zeptat toho výrobce jaký desky doporučeje k těm kotoučům. Mě to taky lehce píská, ale to bude ítím, že kotouče jsou už nějak jetý a desky jsou už skoro na výměnu. Jinak v podstatě to je kov na kov, protože je to nějaký kovokeramický materiál a ten také víc hlučí než organická směs. Většinou tam bývá měď jako základ a do toho kovové příměsi plus mínus.MajaZRX píše:Když už tady řešíte ty brzdy,tak mám taky problém.Nechal jsem si dělat nový kotouče,dal nový pancéřky,kapalinu a od Nissin desky sintra.Mám najeto 2500km,z toho hodně intenzivní brzdění ve dvou v Alpách a stále to není nějak ono.Při prudším a delším brzdění to vyloženě píská,jako kov na kov,když nebrzdím vůbec tak to v jednom místě lehce drhne.A brzdný účinek taky nic moc.Mám to natočený na krátkým videu ale nevím jak to sem dát.Na výrobce kotoučů byly dost dobrý reference,tvrdí že s těmi deskami to musí mít špičkový účinek.Dělá údajně kotouče i pro jezdce na okruh.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Ty šestipístky Tokico ze ZX-7R jsou i na Suzuki - caliper seal set 59300-33881. Mrkni, jestli nejsou levnější.francimor píše:Asi ti rozumím jak to myslíš, zní to celkem i logicky. Taky jsi musel kupovat to těsnění origo za kotel peněz? Nedaj se splašit repliky? Nebo by mi stačily přesný rozměry těch gumiček (jsou tam 4 druhy) a kámoš by mi to nechal upíct na zakázku. Na "Partsdepotu" je to jen popsaný ale už tam neudávaj ty míry... ZX7R 97¨ 58tis kmmarek píše:Nevím na čem jezdíš, já měl podobný problém s zx6r 04. Páčka šla po zahřátí až k řídítku, odvzdušňování, pancířky, destičky . . . nic nepomáhalo. Nakonec jsem vyměnil to těsnění a byl pokoj. Zřejmě soudruzi zásobovači z KHI udělali někde chybu a použili těsnění které postupem času ztrácí vlastnosti - změkne, potom to malinké množství kapaliny, které vyleze z pumpy, místo stlačení pístků jenom zmáčkne to těsnění a je to v pr....francimor píše:Jj, vím o tom. Ale to se mi zdá málo pravděpodbný, že by to sálo zrovna tam. Těsní to tam jen pevně sešroubovanou dosedací plochu bez jakýhokoliv pohybu. Šel jsem spíš po tom těsnění kolem pístků, ale odrazuje mě ta cena.. A hlavně brzdovka se mi nikde neztrácí, všude je sucho. Může to teda do systému přisávat vzduch nějakou skulinou, kterou by při brzdění nepronikla kapalina ven? Je to takhle možný?
________________________________
Kawasaki ZX-7R '98 zelená/bílá
Kawasaki ZX-7R '98 zelená/bílá