Zkus to bez toho cerpadla,,sice to nepojede na plny pecky-tj.v nejvyssich otackach a rychlostech-cerpadlo tam neni kvuli tomu samospadu apd.jak kdosi psal,ale jde o to ze motka ma v tech vysokych otackach a rychlostech vetsi spotrebu paliva,nez je ten pritok paliva samospadem..proto tam musi byt cerpadlo,abys dosahl tech rychlosti a mohl je udrzovat..
bez cerpadla je dosahnes taky ale jen na chvilku,nez dojde benzin v plov.komore,po chvilce "netahnuti"dotece benzin samospadem a vse se zase opakuje..Problemy s cerpadlem
mam uz nastesi za sebou..

..dulezite u toho cerpadle -pokud si ho vemes domu a budes ho zkouset- je precerpane mnozstvi za cas ,a tlak u ktereho se cerpadlo samo mechanicky vypne..to bys mohl najit bud v manuale nebo v obecnych inf.o cerpadlech na netu.Samozrejme pokud je cerpadlo napr.elektricky v poradku- dulezity je mikrospinac,cistota a velikost kontaktu..musi mit urcitou vysku kontaktu,nesmi byt"zapeckovane"apd.,cely mikrospinac po mechanicke strance musi byt OK. Po pripojeni hadice z cerpadla k tlakovemu budiku,zjistis jaky maximalni tlak da cerpadlo,nez ho jeho membrana,mechanicky a tudiz i elektricky odpoji...Tak zjistis jestli je cerpadlo gut..