Kawasaki ZX 750 GPX
To jsou pytloviny toto
Koho zajima jestli motorka udela 280 nebo 200? Stejne bezne jezdis do cca 250 kdyz jedes fakt kudlu a to max. na nemeckych dalnicich
ze jo
Me teda na motorkach spis bere zrychleni, nez maximalka. Nevim co ma kdo z toho kdyz na letisti jednou za zivot rozhuci stroj na 280. Pak o tom bude vypravet, jak pri tom vic foukal vitr nebo co? 





ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- Lech
- Ghostrider
- Příspěvky: 2151
- Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Tak koukám do svého německého (škrceno vše na 100 PS)katalogu Motorrad 1987 a u té naší GPX 750 R
100 koní/10 500 toček 222 kg 0-100 za 3,7 s maximálka 239km/11 000 spotřeba 6,8 l/100km (cena 12 950 Marek.)
Já mám na tacháku najtočeno 38 000 mil.Cožale nubude určitě pravda a spíše to vidím na dvojnásobek.Spotřebu mám kolem 6,5 litru na sto.

100 koní/10 500 toček 222 kg 0-100 za 3,7 s maximálka 239km/11 000 spotřeba 6,8 l/100km (cena 12 950 Marek.)


Já mám na tacháku najtočeno 38 000 mil.Cožale nubude určitě pravda a spíše to vidím na dvojnásobek.Spotřebu mám kolem 6,5 litru na sto.

mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
Prvni příspěvek zněl rada a pomoc ne se tady dohadovat kam to vše spěje je mě 40 let něco mam za sebou toto není první motorka a mimochodem starej moped dokáže jet až 120km v hodině směješ se tomu tak seš blázen a nemam slov pokud nevěříš každej rok pořádáne sprinty v u Štáhlav jinak přeji hezké pokračování vaší diskuze ale tentokráte beze mě.
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ale jo, já věřím, že na tachu s menším kolem a větší rozetou tolik ukázala. Sice bohatší směs dokurvila svíčky a propálila válec, ale co bychom pro motorku neudělali, žejo 
Ještě se to musí drobet upravit kvůli pohodlí, ve 280 strašně fučí:


Ještě se to musí drobet upravit kvůli pohodlí, ve 280 strašně fučí:

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
tedy že tohle vlákno mi mohlo doteď unikat!
Tak koukám v prvním příspěvku je 180Km/hod...asi sníženo autorem? takže původní hodnota co tak chápu byla 280? všechno se dá udělat,pokud to není chyba tacha, ale se sto koníky je to mučení,ne? určo ne na státovce.
A já se taky jen ptám...k čemu? když to někde rozhulím na 200, je to v místních podmínkách vcelku vzácné, dost o hubu s asfaltem a nečekanejma věcma ....280? utopie. Nebo ne, rozjedou to lidi, ale to bych už fakt nechal na německou dálnici nebo okruh.
Také mám radši zrychlení, když se nemusím s plechovkáři srát a ze stovky je sto pade sto šede a mám od nich klid. Žerou, telefonujou nebo vůbec neví,kam jedou. Nerad skáču přes auta.
No a v provozu stejně i těch 160 je dost.... takže 120 a pohodová jízda. No a kvůli tomu mít dloooouhej sekundár, abych to jednou ročně na dálnici přemluvil na 280 a měl o čem povídat v knajpě
chudák motor a převodovka.
Jinak sprinter a zvyšovat bohatost směsi.....to je jako jezdit na sytič.
leda studenej. Když si vezmeš,že podle směšovacích rovnic musíš mít na spálení určitého množství benálu jisté množství vzduchu.....každej se akorát bojí ulejt svíčky aby je nezkurvil, tak bych spíš mluvil o ideálním poměru a dobře seřízeném motoru,ne? tady jsou to pak už spíš konstrukční úpravy typu kolmé sání, náporové sání.... a nejsem si jistej, že v garáži bez dynamometru něco nahoníš. Spíš si to budeš myslet, než reálně dosáhneš významného efektu.
To je můj osobní názor. To co zrovna mám na ježdění má 4sací koše místo společného filtru, starej Laser vejfuck průchoďák a karburátory Mikuni z bůhví čeho místo Keihin a nejsem si jistej, že ten nadšenec co to tam kdysi napáchal to dělal v souladu s ne očekávaným,ale reálně naměřeným ziskem. Akorát když to otevřeš někde na rovince, žere to snad i boty, mouchy, trávu kolem cesty. Jestli tomuhle říkáš tuning, tak Ti přeji ...světlé zítřky. Protože to je vážně víc o přání než o výsledcích.
Naopak kdybys mu trošku pomohl větší rozetou, budeš brát stejně silné motky u huby.

Tak koukám v prvním příspěvku je 180Km/hod...asi sníženo autorem? takže původní hodnota co tak chápu byla 280? všechno se dá udělat,pokud to není chyba tacha, ale se sto koníky je to mučení,ne? určo ne na státovce.
A já se taky jen ptám...k čemu? když to někde rozhulím na 200, je to v místních podmínkách vcelku vzácné, dost o hubu s asfaltem a nečekanejma věcma ....280? utopie. Nebo ne, rozjedou to lidi, ale to bych už fakt nechal na německou dálnici nebo okruh.
Také mám radši zrychlení, když se nemusím s plechovkáři srát a ze stovky je sto pade sto šede a mám od nich klid. Žerou, telefonujou nebo vůbec neví,kam jedou. Nerad skáču přes auta.


Jinak sprinter a zvyšovat bohatost směsi.....to je jako jezdit na sytič.

To je můj osobní názor. To co zrovna mám na ježdění má 4sací koše místo společného filtru, starej Laser vejfuck průchoďák a karburátory Mikuni z bůhví čeho místo Keihin a nejsem si jistej, že ten nadšenec co to tam kdysi napáchal to dělal v souladu s ne očekávaným,ale reálně naměřeným ziskem. Akorát když to otevřeš někde na rovince, žere to snad i boty, mouchy, trávu kolem cesty. Jestli tomuhle říkáš tuning, tak Ti přeji ...světlé zítřky. Protože to je vážně víc o přání než o výsledcích.
Naopak kdybys mu trošku pomohl větší rozetou, budeš brát stejně silné motky u huby.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060