Kawasaki ZX 750 GPX

Modely, testy, zkušenosti
bretacert

Příspěvek od bretacert » úte srp 04, 2009 21:55:25

tady me nejde o to kdo věří nebo nevěří jen sem chtel se podelit a hlavne ziskat informace
zda se že sem asi na špatnem míste za chvilku to tady budete řešit jako na jinych např.motorkařích není to litr tak to není motorka

Uživatelský avatar
MajaZRX
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 506
Registrován: čtv dub 10, 2008 23:23:33
Bydliště: Rousínov

Příspěvek od MajaZRX » úte srp 04, 2009 22:24:17

Taky miluju svou motorku,ale tohle už je na mě moc.
Černá Mamba 1200
Z 500

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » stř srp 05, 2009 08:42:59

To jsou pytloviny toto :-D Koho zajima jestli motorka udela 280 nebo 200? Stejne bezne jezdis do cca 250 kdyz jedes fakt kudlu a to max. na nemeckych dalnicich :wink: ze jo :lol: :roll: Me teda na motorkach spis bere zrychleni, nez maximalka. Nevim co ma kdo z toho kdyz na letisti jednou za zivot rozhuci stroj na 280. Pak o tom bude vypravet, jak pri tom vic foukal vitr nebo co? :lol:
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
Teamgreen
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 386
Registrován: úte led 27, 2009 22:51:12
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Teamgreen » stř srp 05, 2009 09:34:49

Já to tedy vidím úplně stejně.
ZRX 1200R - 2005
CKC # 1132

Uživatelský avatar
Lech
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2151
Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lech » stř srp 05, 2009 09:51:18

Tak koukám do svého německého (škrceno vše na 100 PS)katalogu Motorrad 1987 a u té naší GPX 750 R 8)
100 koní/10 500 toček 222 kg 0-100 za 3,7 s maximálka 239km/11 000 spotřeba 6,8 l/100km (cena 12 950 Marek.)
:roll: 8)
Já mám na tacháku najtočeno 38 000 mil.Cožale nubude určitě pravda a spíše to vidím na dvojnásobek.Spotřebu mám kolem 6,5 litru na sto. 8)
mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » stř srp 05, 2009 10:06:37

já se tady taky nemíním dohadovat kolik co komu jede, jan mi přijdou některý příspěvky úsměvný :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

bretacert

Příspěvek od bretacert » stř srp 05, 2009 17:01:41

Prvni příspěvek zněl rada a pomoc ne se tady dohadovat kam to vše spěje je mě 40 let něco mam za sebou toto není první motorka a mimochodem starej moped dokáže jet až 120km v hodině směješ se tomu tak seš blázen a nemam slov pokud nevěříš každej rok pořádáne sprinty v u Štáhlav jinak přeji hezké pokračování vaší diskuze ale tentokráte beze mě.

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » čtv srp 06, 2009 08:46:07

Ale jo, já věřím, že na tachu s menším kolem a větší rozetou tolik ukázala. Sice bohatší směs dokurvila svíčky a propálila válec, ale co bychom pro motorku neudělali, žejo ;-)

Ještě se to musí drobet upravit kvůli pohodlí, ve 280 strašně fučí:


Obrázek
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » čtv srp 06, 2009 09:17:10

Jak malí kluci se tu hádáte o rychlost. Mě to přešlo v 15, když sme odvařily pincka :lol: (90km/hod)
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » čtv srp 06, 2009 09:20:05

Daku, nikdo se tu nehádá. Jen jsem napsal že je to nesmysl.. Mě je osobně rychlost celkem ukradená - rychle rovně umí jezdit každej.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » čtv srp 06, 2009 09:20:43

tedy že tohle vlákno mi mohlo doteď unikat! :lol:
Tak koukám v prvním příspěvku je 180Km/hod...asi sníženo autorem? takže původní hodnota co tak chápu byla 280? všechno se dá udělat,pokud to není chyba tacha, ale se sto koníky je to mučení,ne? určo ne na státovce.
A já se taky jen ptám...k čemu? když to někde rozhulím na 200, je to v místních podmínkách vcelku vzácné, dost o hubu s asfaltem a nečekanejma věcma ....280? utopie. Nebo ne, rozjedou to lidi, ale to bych už fakt nechal na německou dálnici nebo okruh.
Také mám radši zrychlení, když se nemusím s plechovkáři srát a ze stovky je sto pade sto šede a mám od nich klid. Žerou, telefonujou nebo vůbec neví,kam jedou. Nerad skáču přes auta. :wink: No a v provozu stejně i těch 160 je dost.... takže 120 a pohodová jízda. No a kvůli tomu mít dloooouhej sekundár, abych to jednou ročně na dálnici přemluvil na 280 a měl o čem povídat v knajpě :roll: chudák motor a převodovka.
Jinak sprinter a zvyšovat bohatost směsi.....to je jako jezdit na sytič. :lol: leda studenej. Když si vezmeš,že podle směšovacích rovnic musíš mít na spálení určitého množství benálu jisté množství vzduchu.....každej se akorát bojí ulejt svíčky aby je nezkurvil, tak bych spíš mluvil o ideálním poměru a dobře seřízeném motoru,ne? tady jsou to pak už spíš konstrukční úpravy typu kolmé sání, náporové sání.... a nejsem si jistej, že v garáži bez dynamometru něco nahoníš. Spíš si to budeš myslet, než reálně dosáhneš významného efektu.
To je můj osobní názor. To co zrovna mám na ježdění má 4sací koše místo společného filtru, starej Laser vejfuck průchoďák a karburátory Mikuni z bůhví čeho místo Keihin a nejsem si jistej, že ten nadšenec co to tam kdysi napáchal to dělal v souladu s ne očekávaným,ale reálně naměřeným ziskem. Akorát když to otevřeš někde na rovince, žere to snad i boty, mouchy, trávu kolem cesty. Jestli tomuhle říkáš tuning, tak Ti přeji ...světlé zítřky. Protože to je vážně víc o přání než o výsledcích.
Naopak kdybys mu trošku pomohl větší rozetou, budeš brát stejně silné motky u huby.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » čtv srp 06, 2009 09:21:27

Zdrahy píše:Daku, nikdo se tu nehádá. Jen jsem napsal že je to nesmysl.. Mě je osobně rychlost celkem ukradená - rychle rovně umí jezdit každej.
Ano, přesně tak. Zvlášť nejaká Hujda rr :lol:
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » čtv srp 06, 2009 09:25:23

Daku, s tím nic nenaděláme, tohle je takovej main stream, RR...rovně a rychle :wink: všimni si nikdo se skoro neptá na podvozek, gumy.... jak to sedí v náklonech....jak někdo začne rychle a rychleji, víc koní , jak jak.....tak to nemá moc smysl odpovídat :lol:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » čtv srp 06, 2009 09:27:59

...k čemu jsou kobyly, když to v zatáčce budu držet zuby nehty na silnici. Nežiju v Rusku aby to bylo tři dny rovně , pak doleva a půl dne rovně k sousedovi :lol: :lol: :lol: (to si dělám prdel, podle starejch vtipů - uvázat volant, cihlu na pedál a nařídím budíka :lol: )
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » čtv srp 06, 2009 11:16:24

farmář píše:jak někdo začne rychle a rychleji, víc koní , jak jak.....tak to nemá moc smysl odpovídat :lol:
vlastně jo, na to je jediná odpověď.....tak si kup silnější, rychlejší motku.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Odpovědět