-
tomson
- Easy slider

- Příspěvky: 841
- Registrován: ned pro 02, 2007 17:14:27
- Bydliště: Frydlant nad Ostravici
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tomson » sob črc 04, 2009 18:31:11
KAWASAKI Z750 GREEN 2007
Zatim se ucim tahat.a pak mozna.....
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » sob črc 04, 2009 20:06:17
v 6 tis. trochu dost divný. Motor evidentně jde, převodovka auch. Jestli tě až tak zklamala, věřím že to někdo za pár rád koupí hele.Zatím se to chová jak problém s palivem, ale spíš mi to připomíná vysranej spínač na stojánku.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
MMKS
- Ghostrider

- Příspěvky: 2517
- Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
- Bydliště: okr. Břeclav
Příspěvek
od MMKS » sob črc 04, 2009 20:10:08
a není to případ toho špatného paliva, o kterém se v poslední době mluví?
ZX-12R naked
-
DoktorZRX
- Ghostrider

- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Příspěvek
od DoktorZRX » sob črc 04, 2009 20:14:44
Ani bych se nedivil, kdyby jim na těch benzinách natekla voda při těch záplavách.
Buell xb12r
CKC#160
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » sob črc 04, 2009 20:41:45
je všude kolem 100% vzdušné vlhkosti, na to je benál háklivej a půlka pump šetří na filtraci...přes filtry nejde ochcat počítadla. Stačí odbočka a jedou bez daní.Je to tak.
A háklivej je na to hlavně když je s lihem.Vivat biopaliva, tyhle průsery se ale v odborných kruzích čekaly s hrůzou.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
MARTY
- Ghostrider

- Příspěvky: 5936
- Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15
Příspěvek
od MARTY » sob črc 04, 2009 21:05:04
jeste mozna zaruka...ale s tim palivem je to ted sila...moto toni to jisti...ale treba to nakonec nude nejaka malockost...
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
Zdrahy
- Site Admin

- Příspěvky: 7011
- Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
- Bydliště: Město
Příspěvek
od Zdrahy » sob črc 04, 2009 23:43:55
Máš recht, kup si Hondu.. Mě už takhle zklamala Škodovka, Opel, Ford, Suzuki, Kawasaki, Mora, Hitachi, Philips, Panasonic, Durex...
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
-
milda
- Ghostrider

- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od milda » ned črc 05, 2009 00:08:36
Hmmm...Hlavně ten Durex zamrzí!!!!
Takže příště kupuj jen gumy Dunlop!!

ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » ned črc 05, 2009 08:04:13
jestli to má řídící jednotku a proměnlivé časování zapalování, tak podobně se chová zkurvenej snímač otáček,podle kterého se to řídí.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
Ali G
- Babyrider

- Příspěvky: 39
- Registrován: čtv črc 26, 2007 13:00:24
Příspěvek
od Ali G » ned črc 05, 2009 10:15:49
Já bych napřed začal svíčkama než se dáš do rozebírání. Přesně tohle mi dělala když jsem měl na jedný svíčce bordel. Nastartovat šla ale jakmile chtěl člověk jet, bylo to jak kozoskok

. Pak samozřejmě palivo, jestli jsi chvíli před tím, než to začlo dělat natankoval, pak je to jasný.
-
MARTY
- Ghostrider

- Příspěvky: 5936
- Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15
Příspěvek
od MARTY » ned črc 05, 2009 11:07:06
Naposledy upravil(a)
MARTY dne ned črc 05, 2009 11:07:40, celkem upraveno 1 x.
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » ned črc 05, 2009 11:07:35
nebo naopak, když máš vodu v nádrži a dojedeš nádrž až na rezervu, skoro do mrtě, motor ji nasaje a na horkých svíčkách je to často jejich konec. Proto je dost vhodné na jaře minimálně odkalit karburátory...tedy odpustit plovákové komory. Lepší verze je odpustit nádrž přímo z hadičky a karbce odpustit též.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
MARTY
- Ghostrider

- Příspěvky: 5936
- Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15
Příspěvek
od MARTY » ned črc 05, 2009 11:08:16
farmář píše:nebo naopak, když máš vodu v nádrži a dojedeš nádrž až na rezervu, skoro do mrtě, motor ji nasaje a na horkých svíčkách je to často jejich konec. Proto je dost vhodné na jaře minimálně odkalit karburátory...tedy odpustit plovákové komory. Lepší verze je odpustit nádrž přímo z hadičky a karbce odpustit též.
on ma strikacku

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » ned črc 05, 2009 11:08:41
Marty má recht, nelaboruj, něco nepřipojíš a budeš z toho na větvi. Servisák si poradí víc než hravě

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » ned črc 05, 2009 11:09:43
to jsou mi věci, Marty

já si na ně v motorkách ještě odmítám zvykat,víš? jsem tradicionalista

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060