Elvisi... na silnici je to uplne k hovnu, vzhledem k tomu ze na silnici jezdim tak na 50% moznosti motorky, tak nevidim proc bych tam mel neco ladit kdyz se na te silnici na takovou hranu v zivote nedostanu abych to poznal. Navic jak tady padlo, silnice hrbata (jinak nalideno) silnice jak mlat (zase jinak naladeno) ... takze vlastne kdyz tam neco naladim tak na jednom povrchu to bude lepsi a na druhem zase o to horsi... takze vlastne k prdu. Neco jineho je ladeni podvozku na okruh, tam to urcite smysl ma, jednak se tam vyuzije vic procent potencialu motorky a jednak je tam ten povrch takovej podobnej, tam uz to za to stoji...Elvis. píše:Nevidim nic spatnyho na tom si nastavit podvozek podle toho jak komu vyhovuje. Od toho tam ty cumprdliky sou. Ze ste poserove a liny se o tom neco vyptat a vyzkouset si to je vec druha. Ja se ptal ptal ptal a zkousel az sem si tam naklikal neco s cim sem spokojenej... Nerikam, ze by to nekdo zkusenejsi nezvlad lip, ale pro moje jezdeni je to naprosto dostacujici
Výměna podvozku
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
KanXi, to mas sice pravdu, ale zrovna ty mas motorky, ktery jsou jak pohodlny, tak zvladnou sportovnejsi jizdu, ale ne vsechny jsou takovy. A kazdej mame rad neco jinyho. Nekomu treba ta motorka co ma vyhovuje, ale proste chce mit podvozek v jinak nastaveny, at uz tvrdsi mekci utlumem nebo predpetim, at jede na povrchu jakym chce. Taky sem to na silnici nevyuzil, ale upravil jsem si to na svuj styl, tak abych se na motorce citil dobre. To ze nekde je vic der a nekde min je pravda, ale kdyz jezdis treba rychle jen na dobrym povrchu, muzes si dovolit pritvrdit, kdyz zas radsi pohodlnost a si lehkej, tak ti muze byt i seriovy nastaveni tvrdy apod. apod. Tech situaci je moc, kdy se toho nastaveni necha vyuzit
Nicmene k veci. O vymenu zadniho tlumice za ten ze zx6r jsem slysel spis u novyho Z-ka... u staryho spis vsichni resili ty meky predni vidle. Proto vita psal o progresivech, ale menit pokazdy kvuli nastaveni predku, kdyz jeste nevis jak to chces pruziny bo hustotu oleje ve vidlich je dost financne narocny. Vidle z jety sestky taky ale nebudou levny a chce to nekoho kdo je ma, zmeri a zjisti jestli ti pujdou do bryli a jestli sedi i ostatni rozmery... Aby sis pak nemusel nechat delat nove bryle, mel predni vidli najednou o 3cm kratsi a motorku prihrbenou jak kdyz by ji nekdo naboural apod. Byt tebou spis posetrim na novejsi jety Z750, ktery ma uz v serii stelovatelny upsidy vepredu a zadek taky laditelnej
Aspon myslim. V Z-kach se tak nevyznam

Nicmene k veci. O vymenu zadniho tlumice za ten ze zx6r jsem slysel spis u novyho Z-ka... u staryho spis vsichni resili ty meky predni vidle. Proto vita psal o progresivech, ale menit pokazdy kvuli nastaveni predku, kdyz jeste nevis jak to chces pruziny bo hustotu oleje ve vidlich je dost financne narocny. Vidle z jety sestky taky ale nebudou levny a chce to nekoho kdo je ma, zmeri a zjisti jestli ti pujdou do bryli a jestli sedi i ostatni rozmery... Aby sis pak nemusel nechat delat nove bryle, mel predni vidli najednou o 3cm kratsi a motorku prihrbenou jak kdyz by ji nekdo naboural apod. Byt tebou spis posetrim na novejsi jety Z750, ktery ma uz v serii stelovatelny upsidy vepredu a zadek taky laditelnej

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Díky za podporu. Ten zadní tlumič by měl jít vyměnit pravděpodobně bez nějakých větších komlikací. Na začátku tématu jsem vložil odkazy a na jednom z nich je podrobnější návod i s fotkama jak na to a co je potřeba okolo udělat. S těma předkama tam bylo dos šachování. Tam, kde je to podrobněji zdokumentováno jsou použité jiné vidle než ze ZX6-R a tam jsou problémi s brýlema. Udělám nějaký náčrt vidlic a zkusím vyzvat majitele ZX6-R jestli by mě poměřili jejich vidle.
napis odkud si... tohle dokupy nedam... kdyz by nekde pobliz, klidne nekdy dojedu a omer si to sam, ale tohle je na me moc slozity
Jinak co vse ma to Zko stelovatelny na vidli? nerikej ze nema vubec nic... aspon jeden z utlumu bo predpeti podle me ma... a s tim se da taky lecos udelat... pokud to ma nejakej rozsah 


ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel, Elvisi! Z750 maj jedinou slabinu=měkká, neštelovací přední vidle...Elvis. píše:napis odkud si... tohle dokupy nedam... kdyz by nekde pobliz, klidne nekdy dojedu a omer si to sam, ale tohle je na me moc slozityJinak co vse ma to Zko stelovatelny na vidli? nerikej ze nema vubec nic... aspon jeden z utlumu bo predpeti podle me ma... a s tim se da taky lecos udelat... pokud to ma nejakej rozsah
Tuším letošní už ji má štelovací a přitvrzenou, náhrady a upgrade starších verzí nesleduji... (jen vím, že majitelé laborovali s tvrdšími pružinami a hustější olej, detaily ňěznáju)
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
aha tak ted jsem to Elvisi konecne pochopil... neumim nastavit podvozek a proto se na motorce nejdriv svezu a kdyz se mi na ni jede dobre, tak si ji koupim
...proto nemusim nic stelovat a proto si nekoupim ZX6... protoze kostitras nemusim a prestelovavat ZX6 na enduro nebo cestovni motocykl nebudu....bla bla bla
Navic je cele nastaveni k hovnu kdyz vezmu potom spolujezdce, nebo nalozenej kufr apod. tak proc nastavovat neco na 50km jizdy kdyz pak dalsich 200 pojedu nalozenej a timpadem bych to musel cele prestelovat???? Nebo si mam jizdu uzivat jen tu urcitou cast??? Samozrejme ze nekdo to ma lehci, kdyz jezdi porad sam a prevazne tu samou trasu
Ja se snazim po zadne silnici nejet 2x 
...nebojte, timto jsem skoncil a uz vam tady do toho nebudu kecat
...ladeni zdar 




...nebojte, timto jsem skoncil a uz vam tady do toho nebudu kecat


----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
tohle ale bylo hodne dobre napsane...hodne dobreKankX píše:aha tak ted jsem to Elvisi konecne pochopil... neumim nastavit podvozek a proto se na motorce nejdriv svezu a kdyz se mi na ni jede dobre, tak si ji koupim...proto nemusim nic stelovat a proto si nekoupim ZX6... protoze kostitras nemusim a prestelovavat ZX6 na enduro nebo cestovni motocykl nebudu....bla bla bla
Navic je cele nastaveni k hovnu kdyz vezmu potom spolujezdce, nebo nalozenej kufr apod. tak proc nastavovat neco na 50km jizdy kdyz pak dalsich 200 pojedu nalozenej a timpadem bych to musel cele prestelovat???? Nebo si mam jizdu uzivat jen tu urcitou cast??? Samozrejme ze nekdo to ma lehci, kdyz jezdi porad sam a prevazne tu samou trasu
Ja se snazim po zadne silnici nejet 2x
...nebojte, timto jsem skoncil a uz vam tady do toho nebudu kecat...ladeni zdar


ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Kanxi, tím se snadno vyvaruješ,že by z tebe byl ladič pijan.
Kulantní řešení.
No právě. Odstíhat si co kdy kde a furt to přehazovat, ruku na srdce, to dělá menšina lidí. Spíš si většina něco vyzkouší a koupí, nebo jako SIWS či jak je ten nick
(jsem sklerotik a nemrknu se) to zkrátka dohoní do stadia poslušnosti vůči sobě a bude taky spoko. Chápu že to chce zkrátka přitvrdit a nechat bejt. Jak to bude moc variabilní, stejně si nakonec vybere jednu variantu a s tou se sžije jak Kanx, asi, proto přemejšlí o pružinách a ne štelovacích vidlích hned. Akorát bych osobně nejdřív prubl ten olej, jestli by to nestačilo, pak šel až do HW.
Někdo tu myslím říkal, že je vypodkládali, aby byly víc předepnuté. To bych viděl jako nejsnažší cestu v druhé fázi, ono budou sice asi víc trpět,ale asi zase ne o tolik,aby se to kikslo. Poreferuj jak jsi dopadl, ať máme nějakou zpětnou vazbu a taky co číst, to víš, motky nás berou


No právě. Odstíhat si co kdy kde a furt to přehazovat, ruku na srdce, to dělá menšina lidí. Spíš si většina něco vyzkouší a koupí, nebo jako SIWS či jak je ten nick

Někdo tu myslím říkal, že je vypodkládali, aby byly víc předepnuté. To bych viděl jako nejsnažší cestu v druhé fázi, ono budou sice asi víc trpět,ale asi zase ne o tolik,aby se to kikslo. Poreferuj jak jsi dopadl, ať máme nějakou zpětnou vazbu a taky co číst, to víš, motky nás berou

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
podle me pomuzou jedine pruziny (z etch levnych reseni)
hustsi olej.....bude to pretlumeny a bude to dost poskakovat(zkusel jsem)
podlozky....zvetsenim predpeti se nic nezlepsi, jen to nebude pobirat maly hrboly
(pac uz ta pruzina bude predepnuta vetsi silou, nez vyvola ten hrbol)
a vetsi hrboly to bude brat uplne stejne jak predtim.
Podle me
hustsi olej.....bude to pretlumeny a bude to dost poskakovat(zkusel jsem)
podlozky....zvetsenim predpeti se nic nezlepsi, jen to nebude pobirat maly hrboly
(pac uz ta pruzina bude predepnuta vetsi silou, nez vyvola ten hrbol)
a vetsi hrboly to bude brat uplne stejne jak predtim.
Podle me

CKC # 594