
potkání motoru
potkání motoru
Zdar chlapi chtěl bych se optat jestli je u Kawasaki možné když rupne rozvodák aby se potkal motor s ventyli. Nebo jestli je to jako u starýho kadeta kde to možný není??? 

- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ti rupne rozvoďák, tak se ti ventily potkají spístem vždy! Je jedno esi OHV nebo OHC. Pak min. nová hlava, vačka, rozvody, píst, ojnica, šálky na klice/ojnici. V horším aj klika, blok (takže celý motor). U čtyřtaktních motorů je poškození rozvodů většinou smrt motoru. Aj u jednoválca, bo čas kdy sou všechny ventily zavřené je fakt hodně krátký a že by to prdlo zrovna vněm, je šance menší než na jackpot sportky. Toš tak
Dak
CKC -015-
CKC -015-
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Mišák myslí starší motory, kdy tlak byl 6:1 a prostor mezi pístem v horní úvrati a víkem ventilů byl velký, jak týden před výplatou. Tam to opravdu bylo jedno. Ale od dob šáde 1000 a výš to už meplatí. No a kawa je kawa a né stará škoda.misak39 píše:vždycky nemusí, záleží na tvarování spalovacího prostoru hlavy...
Dak
CKC -015-
CKC -015-
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv srp 02, 2007 09:44:03
- Kontaktovat uživatele:
mno jen pro presnost,potkat se to vzdy nemusi..
zalezi na typu motoru apod.vynecham ted kawu,ale zalezi na tom jaky je pomer vrtani a zdvihu,paklize je motor hodne nadctvercovy,muze se pist na ojnici s klikou tocit jak pri otevrenem tak i pri zavrenem ventilu-ech,takze treba pri prasknuti rozvodaku se motor zastavi,nepracuje spravne,ale dal se toci,jako brzdeni motorem...jako by se zajizdy vypl klicek...toz takhle.. 

