To je dvanáctka. Teda aspoň je to tam napsané.
ZRX III.
Kanxovi sem blahopral ke 14 -ctce bo ji ma nove v podpisu

tos tak

ale zpet k Rexum, vcera sem mel diky par kamosum moznost nechat premerit tlaky valcu a podtlaky

vzhledem k pribývající rade motorek ktere taky na tehle akci byli jsem mel omezene mnozství pokusu ty tlaky otestovat, taky pristup nic moc, povolil sem akorat drzak termostatu, jinak tam sel merak vcelku dobre zasunout, nelze nez pochvalit pana Kawasakiho jak dobre a pristupne to vymyslel. DAl se slo na podtlaky krom prvního (minimalní odchylka)vsechny nachlup stejny, doladil se tedy i ten první a hura domu.
Takze sem spokojenej co se motoru tyce, po 60 tis sem cekal nejakou hruzu, ale obavy byli zbytecne, stejne tak podtlaky ktere se minimalne 25 tisic nedelali a v podstate byli v poradku. Tim padem ventily nechavam na pokoji, podle hesla nemontuj do toho co funguje


At vam to lice kluci

rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006
ZRX1200R
2006
tak jsme si dali z klukama pěknou pánskou jízdu v 860km za 3 dny nejsou špatné. Obzvlášť když druhé den jsme byly ještě všichni sťatí a vyjížděli až kolem 14 hodin. Průměrná rychlost asi kolem 70km/h (dle gps trackeru) ale vzhledem k tomu, že jsem se motali Moravský kras, Jeseníky a pak Orlické hory tak to byla celkem šichta.
Jinak ze složení SV650, FZ1S a GSF 1200 jsem měl celou dobu nejnišší spotřebu.
Ale to se asi změní, protože potřebuju fakt ten motor naladit na ten laďák. Nečekal jsem jak moc to půjde poznat. Zdá se mě, že spodek je daleko slabší, ale říkám si jestli to není i tím, že řadím podle sluchu a teda dřív než jsem byl zvyklý, protože to prostě dřív začne řvát.
Asi po 100km jsem tam vrazil i tlumítko a zdálo se mě, že to pomohlo, ale i tak při zavření plynu z vysokých otáček výfuk chorachtal a střílel až dost. Doufám, že pomůže jen to přidání bohatosti směsy. Servisák mě straší, že to bude k ničemu, že bude potřeba dynojet, ale mám strach, že mě chce jen natáhnout a vymýšlí ptákoviny. Pak mě řekne, že dynojet je málo a chce to KN filtr. 90% motorek mají laďáky a neslyšel jsem, že by to někdo zvlášť řešil.
Jaký je váš názor.
Zkoušeli jsme i videjka, za 1/2 hoďky jsem zbastlili před ojdezdem držák na nádrž, ale nakonec se nejlepší ukázalo zabalit foťák do molitanu a pavoukem na nosič a brát to zezadu. Nejlepší pak bylo, když jsem jel první, na můj vkus a um jsem jel po úzké cestě vlese jak prase, aby to pěkně vypadalo a kluci měli "akční" záběry, aby jsem pak zjistili, že video je jen na 15minut a tak máme zabranou tu nejnudnější část
.
Ale i tak, člověk si představuje jak to klopí a valí, a pak na videu nedokáže odhadnout, kde že byla ta ukrutná zatáčka, protože motorka se skoro nehne
Jinak ze složení SV650, FZ1S a GSF 1200 jsem měl celou dobu nejnišší spotřebu.
Ale to se asi změní, protože potřebuju fakt ten motor naladit na ten laďák. Nečekal jsem jak moc to půjde poznat. Zdá se mě, že spodek je daleko slabší, ale říkám si jestli to není i tím, že řadím podle sluchu a teda dřív než jsem byl zvyklý, protože to prostě dřív začne řvát.
Asi po 100km jsem tam vrazil i tlumítko a zdálo se mě, že to pomohlo, ale i tak při zavření plynu z vysokých otáček výfuk chorachtal a střílel až dost. Doufám, že pomůže jen to přidání bohatosti směsy. Servisák mě straší, že to bude k ničemu, že bude potřeba dynojet, ale mám strach, že mě chce jen natáhnout a vymýšlí ptákoviny. Pak mě řekne, že dynojet je málo a chce to KN filtr. 90% motorek mají laďáky a neslyšel jsem, že by to někdo zvlášť řešil.
Jaký je váš názor.
Zkoušeli jsme i videjka, za 1/2 hoďky jsem zbastlili před ojdezdem držák na nádrž, ale nakonec se nejlepší ukázalo zabalit foťák do molitanu a pavoukem na nosič a brát to zezadu. Nejlepší pak bylo, když jsem jel první, na můj vkus a um jsem jel po úzké cestě vlese jak prase, aby to pěkně vypadalo a kluci měli "akční" záběry, aby jsem pak zjistili, že video je jen na 15minut a tak máme zabranou tu nejnudnější část

Ale i tak, člověk si představuje jak to klopí a valí, a pak na videu nedokáže odhadnout, kde že byla ta ukrutná zatáčka, protože motorka se skoro nehne

ZX-12R naked
Nechci Tě děsit, ale měl jsem na rexovi otevřenej lauf a koupil jsem origo a spodek je zpátkyMMKS píše:tak jsme si dali z klukama pěknou pánskou jízdu v 860km za 3 dny nejsou špatné. Obzvlášť když druhé den jsme byly ještě všichni sťatí a vyjížděli až kolem 14 hodin. Průměrná rychlost asi kolem 70km/h (dle gps trackeru) ale vzhledem k tomu, že jsem se motali Moravský kras, Jeseníky a pak Orlické hory tak to byla celkem šichta.
Jinak ze složení SV650, FZ1S a GSF 1200 jsem měl celou dobu nejnišší spotřebu.
Ale to se asi změní, protože potřebuju fakt ten motor naladit na ten laďák. Nečekal jsem jak moc to půjde poznat. Zdá se mě, že spodek je daleko slabší, ale říkám si jestli to není i tím, že řadím podle sluchu a teda dřív než jsem byl zvyklý, protože to prostě dřív začne řvát.
Asi po 100km jsem tam vrazil i tlumítko a zdálo se mě, že to pomohlo, ale i tak při zavření plynu z vysokých otáček výfuk chorachtal a střílel až dost. Doufám, že pomůže jen to přidání bohatosti směsy. Servisák mě straší, že to bude k ničemu, že bude potřeba dynojet, ale mám strach, že mě chce jen natáhnout a vymýšlí ptákoviny. Pak mě řekne, že dynojet je málo a chce to KN filtr. 90% motorek mají laďáky a neslyšel jsem, že by to někdo zvlášť řešil.
Jaký je váš názor.
Zkoušeli jsme i videjka, za 1/2 hoďky jsem zbastlili před ojdezdem držák na nádrž, ale nakonec se nejlepší ukázalo zabalit foťák do molitanu a pavoukem na nosič a brát to zezadu. Nejlepší pak bylo, když jsem jel první, na můj vkus a um jsem jel po úzké cestě vlese jak prase, aby to pěkně vypadalo a kluci měli "akční" záběry, aby jsem pak zjistili, že video je jen na 15minut a tak máme zabranou tu nejnudnější část.
Ale i tak, člověk si představuje jak to klopí a valí, a pak na videu nedokáže odhadnout, kde že byla ta ukrutná zatáčka, protože motorka se skoro nehne

ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Tak se mě zadařilo. Jel jsem včera ke kamarádovi na podtlakové manometry, protože motorka blbě chytala a zlobil chod motoru. Chtěl jsem to u něj cca po hodině nastartovat a nešlo to, tak jsem dal kohout na PRI, aby se zaplavily karburátory, pak to chytlo, řekl, že se na to podívá a až to bude hotové tak mi zavolá. Motorku jsme zatlačili do dílny, že teď na to nemá čas. Dneska mi volá a ptá se kolik jsem měl v nádrži benzínu? No, cca 16-17-litrů. Tak je to všechno v motoru a co se tam nevešlo je všude po dílně. Motor zaplavený až po ventily, protože jsem zapomněl vrátit kohout do původní polohy. Takže to bude radost.




ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
vyndat svíčky, protočit naprázdno, vylejt olej a je po opravě... taky se mi to povedlo takto vylepšit...Marťyn píše:Tak se mě zadařilo. Jel jsem včera ke kamarádovi na podtlakové manometry, protože motorka blbě chytala a zlobil chod motoru. Chtěl jsem to u něj cca po hodině nastartovat a nešlo to, tak jsem dal kohout na PRI, aby se zaplavily karburátory, pak to chytlo, řekl, že se na to podívá a až to bude hotové tak mi zavolá. Motorku jsme zatlačili do dílny, že teď na to nemá čas. Dneska mi volá a ptá se kolik jsem měl v nádrži benzínu? No, cca 16-17-litrů. Tak je to všechno v motoru a co se tam nevešlo je všude po dílně. Motor zaplavený až po ventily, protože jsem zapomněl vrátit kohout do původní polohy. Takže to bude radost.![]()
![]()
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Martyne... ale ne, co to delas???
Az udelas to co ti chlapci radi, tak by to taky chtelo opravit tu pricinu, proc se to stalo, protoze pokud si dobre vybavuji, tak by se to pri prepnuti na PRI stat nemelo, takze tam bude asi jeste nejaky jiny problem
Kdysi jsem na ZR7 par dni jezdil na PRI a nic podobneho se mi nestalo....


----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem v tomhle směru úplně zdatnej,ale myslím,že to bude jinde než v plováku.Mě,když se dostal bordel pod plovák a ten nezavřel,tudíž hladina stále stoupala a benál vytíkal airboxem.Do motoru neteklo nic.
Ale možná kecám.Vlastně to byla chvilka(byl jsem u toho a tekl na horkej vejfuck).Sice jsem na PRI kohout neměl,ale ten benzín tekl jen když se natočil motor-otevřel se pal.kohout.Ale proč a kudy by měl téct do motoru ?
Ale možná kecám.Vlastně to byla chvilka(byl jsem u toho a tekl na horkej vejfuck).Sice jsem na PRI kohout neměl,ale ten benzín tekl jen když se natočil motor-otevřel se pal.kohout.Ale proč a kudy by měl téct do motoru ?
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576