ZRX III.

Modely, testy, zkušenosti
Zamčeno
Uživatelský avatar
Marťyn
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 426
Registrován: ned bře 25, 2007 21:54:59
Bydliště: Židlochovice

Příspěvek od Marťyn » pát kvě 08, 2009 23:47:01

zdenek píše:
KankX píše:a tohle znate?

Obrázek
blahopreji ke 14-ctce :wink:
doufam ze se k ni taky jednou probojuji :lol:
To je dvanáctka. Teda aspoň je to tam napsané.
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555

Uživatelský avatar
zdenek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 450
Registrován: stř led 31, 2007 02:31:31
Bydliště: Olomóc

Příspěvek od zdenek » sob kvě 09, 2009 09:48:40

Marťyn píše:
zdenek píše:
KankX píše:a tohle znate?

Obrázek
blahopreji ke 14-ctce :wink:
doufam ze se k ni taky jednou probojuji :lol:
To je dvanáctka. Teda aspoň je to tam napsané.
Kanxovi sem blahopral ke 14 -ctce bo ji ma nove v podpisu :shock:
tos tak :wink:

ale zpet k Rexum, vcera sem mel diky par kamosum moznost nechat premerit tlaky valcu a podtlaky
Obrázek[/img]
vzhledem k pribývající rade motorek ktere taky na tehle akci byli jsem mel omezene mnozství pokusu ty tlaky otestovat, taky pristup nic moc, povolil sem akorat drzak termostatu, jinak tam sel merak vcelku dobre zasunout, nelze nez pochvalit pana Kawasakiho jak dobre a pristupne to vymyslel. DAl se slo na podtlaky krom prvního (minimalní odchylka)vsechny nachlup stejny, doladil se tedy i ten první a hura domu.
Takze sem spokojenej co se motoru tyce, po 60 tis sem cekal nejakou hruzu, ale obavy byli zbytecne, stejne tak podtlaky ktere se minimalne 25 tisic nedelali a v podstate byli v poradku. Tim padem ventily nechavam na pokoji, podle hesla nemontuj do toho co funguje :lol: :wink:
At vam to lice kluci :wink:
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » ned kvě 10, 2009 18:12:36

tak jsme si dali z klukama pěknou pánskou jízdu v 860km za 3 dny nejsou špatné. Obzvlášť když druhé den jsme byly ještě všichni sťatí a vyjížděli až kolem 14 hodin. Průměrná rychlost asi kolem 70km/h (dle gps trackeru) ale vzhledem k tomu, že jsem se motali Moravský kras, Jeseníky a pak Orlické hory tak to byla celkem šichta.
Jinak ze složení SV650, FZ1S a GSF 1200 jsem měl celou dobu nejnišší spotřebu.
Ale to se asi změní, protože potřebuju fakt ten motor naladit na ten laďák. Nečekal jsem jak moc to půjde poznat. Zdá se mě, že spodek je daleko slabší, ale říkám si jestli to není i tím, že řadím podle sluchu a teda dřív než jsem byl zvyklý, protože to prostě dřív začne řvát.
Asi po 100km jsem tam vrazil i tlumítko a zdálo se mě, že to pomohlo, ale i tak při zavření plynu z vysokých otáček výfuk chorachtal a střílel až dost. Doufám, že pomůže jen to přidání bohatosti směsy. Servisák mě straší, že to bude k ničemu, že bude potřeba dynojet, ale mám strach, že mě chce jen natáhnout a vymýšlí ptákoviny. Pak mě řekne, že dynojet je málo a chce to KN filtr. 90% motorek mají laďáky a neslyšel jsem, že by to někdo zvlášť řešil.
Jaký je váš názor.

Zkoušeli jsme i videjka, za 1/2 hoďky jsem zbastlili před ojdezdem držák na nádrž, ale nakonec se nejlepší ukázalo zabalit foťák do molitanu a pavoukem na nosič a brát to zezadu. Nejlepší pak bylo, když jsem jel první, na můj vkus a um jsem jel po úzké cestě vlese jak prase, aby to pěkně vypadalo a kluci měli "akční" záběry, aby jsem pak zjistili, že video je jen na 15minut a tak máme zabranou tu nejnudnější část :D .
Ale i tak, člověk si představuje jak to klopí a valí, a pak na videu nedokáže odhadnout, kde že byla ta ukrutná zatáčka, protože motorka se skoro nehne :D
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pon kvě 11, 2009 23:40:21

Obrázek

Tenhle detail se mi líbí....
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pon kvě 11, 2009 23:58:09

vysmátej.....
Obrázek

...ještě kousek a dosáhne na stupačky!!!
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » úte kvě 12, 2009 09:29:48

MMKS píše:tak jsme si dali z klukama pěknou pánskou jízdu v 860km za 3 dny nejsou špatné. Obzvlášť když druhé den jsme byly ještě všichni sťatí a vyjížděli až kolem 14 hodin. Průměrná rychlost asi kolem 70km/h (dle gps trackeru) ale vzhledem k tomu, že jsem se motali Moravský kras, Jeseníky a pak Orlické hory tak to byla celkem šichta.
Jinak ze složení SV650, FZ1S a GSF 1200 jsem měl celou dobu nejnišší spotřebu.
Ale to se asi změní, protože potřebuju fakt ten motor naladit na ten laďák. Nečekal jsem jak moc to půjde poznat. Zdá se mě, že spodek je daleko slabší, ale říkám si jestli to není i tím, že řadím podle sluchu a teda dřív než jsem byl zvyklý, protože to prostě dřív začne řvát.
Asi po 100km jsem tam vrazil i tlumítko a zdálo se mě, že to pomohlo, ale i tak při zavření plynu z vysokých otáček výfuk chorachtal a střílel až dost. Doufám, že pomůže jen to přidání bohatosti směsy. Servisák mě straší, že to bude k ničemu, že bude potřeba dynojet, ale mám strach, že mě chce jen natáhnout a vymýšlí ptákoviny. Pak mě řekne, že dynojet je málo a chce to KN filtr. 90% motorek mají laďáky a neslyšel jsem, že by to někdo zvlášť řešil.
Jaký je váš názor.

Zkoušeli jsme i videjka, za 1/2 hoďky jsem zbastlili před ojdezdem držák na nádrž, ale nakonec se nejlepší ukázalo zabalit foťák do molitanu a pavoukem na nosič a brát to zezadu. Nejlepší pak bylo, když jsem jel první, na můj vkus a um jsem jel po úzké cestě vlese jak prase, aby to pěkně vypadalo a kluci měli "akční" záběry, aby jsem pak zjistili, že video je jen na 15minut a tak máme zabranou tu nejnudnější část :D .
Ale i tak, člověk si představuje jak to klopí a valí, a pak na videu nedokáže odhadnout, kde že byla ta ukrutná zatáčka, protože motorka se skoro nehne :D
Nechci Tě děsit, ale měl jsem na rexovi otevřenej lauf a koupil jsem origo a spodek je zpátky :-) Nevím jestli Ti bohatost směsi pomůže, teoreticky by měla, ale nejsem v tomhle směru odborník, zkus Mildu, nebo Pavla Kyse
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Marťyn
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 426
Registrován: ned bře 25, 2007 21:54:59
Bydliště: Židlochovice

Příspěvek od Marťyn » úte kvě 12, 2009 16:06:27

Tak se mě zadařilo. Jel jsem včera ke kamarádovi na podtlakové manometry, protože motorka blbě chytala a zlobil chod motoru. Chtěl jsem to u něj cca po hodině nastartovat a nešlo to, tak jsem dal kohout na PRI, aby se zaplavily karburátory, pak to chytlo, řekl, že se na to podívá a až to bude hotové tak mi zavolá. Motorku jsme zatlačili do dílny, že teď na to nemá čas. Dneska mi volá a ptá se kolik jsem měl v nádrži benzínu? No, cca 16-17-litrů. Tak je to všechno v motoru a co se tam nevešlo je všude po dílně. Motor zaplavený až po ventily, protože jsem zapomněl vrátit kohout do původní polohy. Takže to bude radost. :evil: :evil: :evil:
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte kvě 12, 2009 17:04:19

Marťyn píše:Tak se mě zadařilo. Jel jsem včera ke kamarádovi na podtlakové manometry, protože motorka blbě chytala a zlobil chod motoru. Chtěl jsem to u něj cca po hodině nastartovat a nešlo to, tak jsem dal kohout na PRI, aby se zaplavily karburátory, pak to chytlo, řekl, že se na to podívá a až to bude hotové tak mi zavolá. Motorku jsme zatlačili do dílny, že teď na to nemá čas. Dneska mi volá a ptá se kolik jsem měl v nádrži benzínu? No, cca 16-17-litrů. Tak je to všechno v motoru a co se tam nevešlo je všude po dílně. Motor zaplavený až po ventily, protože jsem zapomněl vrátit kohout do původní polohy. Takže to bude radost. :evil: :evil: :evil:
vyndat svíčky, protočit naprázdno, vylejt olej a je po opravě... taky se mi to povedlo takto vylepšit...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » úte kvě 12, 2009 17:37:25

o tomhle uz jsem slysel nekolikrat. to ten benzin neudrzi ty plovaky, ktery normalne zaviraj benzin do karbcu?
no, asi teda ne....
CKC # 594

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » úte kvě 12, 2009 19:38:34

Tak to je mrzutost Marťyne,sezóna v plným proudu!!
Měl by ses do toho pustit sám!! Bez čekání .....

Držím palce ať jezdíš brzy!!!
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte kvě 12, 2009 20:16:10

Martyne... ale ne, co to delas??? :-( Az udelas to co ti chlapci radi, tak by to taky chtelo opravit tu pricinu, proc se to stalo, protoze pokud si dobre vybavuji, tak by se to pri prepnuti na PRI stat nemelo, takze tam bude asi jeste nejaky jiny problem :-( Kdysi jsem na ZR7 par dni jezdil na PRI a nic podobneho se mi nestalo....
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 12, 2009 20:32:18

ber to z druhé stránky....máš vypulírovanej motor jako nikdo jinej. Ty nestalo se ti to už dřív,mám dojem??
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » úte kvě 12, 2009 21:35:40

Nejsem v tomhle směru úplně zdatnej,ale myslím,že to bude jinde než v plováku.Mě,když se dostal bordel pod plovák a ten nezavřel,tudíž hladina stále stoupala a benál vytíkal airboxem.Do motoru neteklo nic.
Ale možná kecám.Vlastně to byla chvilka(byl jsem u toho a tekl na horkej vejfuck).Sice jsem na PRI kohout neměl,ale ten benzín tekl jen když se natočil motor-otevřel se pal.kohout.Ale proč a kudy by měl téct do motoru ?
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » úte kvě 12, 2009 22:10:52

KankX píše:...Kdysi jsem na ZR7 par dni jezdil na PRI a nic podobneho se mi nestalo....
Potvrzuju, na PRI se dá normálně jezdit bez jakýchkoliv známek dopadu, který popisuje Martyn...problém bude jinde! :idea: :wink:
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » úte kvě 12, 2009 22:53:36

Dargas píše:o tomhle uz jsem slysel nekolikrat. to ten benzin neudrzi ty plovaky, ktery normalne zaviraj benzin do karbcu?
no, asi teda ne....
přesně
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Zamčeno