klr 600 voda v oleji

nuf111

klr 600 voda v oleji

Příspěvek od nuf111 » úte kvě 12, 2009 18:18:34

zdravím,chtěl bych s poptat jak se voda může dostat do oleje bude to těsněním pod hlavou??nebo snad i něco víc??

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » úte kvě 12, 2009 18:20:26

Těsnění v lepším případě, prasklá hlava v horším :(
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

nuf111

Příspěvek od nuf111 » úte kvě 12, 2009 18:27:15

že by praskla ve vnitř jo??

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 12, 2009 19:46:17

kde jinde? mezi kanály samozřejmě. Máš u ventilů olej a kanály dolu, v dalších kanálech vodu. Stačí prd a kde jsi byl. Doufej v těsnění , to je nejčastější :wink: a kdyby ti tlakoval olej nebo voda, bylo by to taky veselé, to prdá mezi sedly ventilů nejčastěji.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

nuf111

Příspěvek od nuf111 » úte kvě 12, 2009 19:52:39

no kouknu na to snad to těsnění,já právě dal novej olej a ted koukam on celej šedivej nebo taková barva kouknu do víčka a tam emulze,radši s tim nejezdit co??

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 12, 2009 20:03:42

přesně tak, našleháš máslo a jsi v háji.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 12, 2009 20:05:58

šedivej....to se stane i když je nějakej úlomek alu v motoru-převodovce. Jinak voda dělá právě takové-máslo, jakoby vazelínka. Zasere to kanály, nemaže klika, nic....tak to rozeber a uvidíš.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

nuf111

Příspěvek od nuf111 » úte kvě 12, 2009 20:11:06

jasan,to musí nejspíš motor dolu co u klr???já jí mam chvilku právě tak nevím co a jak

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 12, 2009 20:14:15

vím já? mohu ti říct teoretickou diagnozu,ale enduro jsem měl pod zadkem 210km za celý život :lol: :lol: :lol:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

nuf111

Příspěvek od nuf111 » úte kvě 12, 2009 20:20:05

v poho,tak dík za rady

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 12, 2009 20:30:53

není zač, já osobně sundám nádrž a pak se hrabu v motoru.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte kvě 12, 2009 20:43:41

Brzdi.
Voda se ti tam může dostat třeba přes vodní pumpu.Někteří "Borci" ucpávají odtokovou dírku a ta voda pak nemá kam jít a mohla by přetlačit Gufero co ji těsní od oleje.
Jeden stačí....na všechno....

nuf111

Příspěvek od nuf111 » úte kvě 12, 2009 20:47:01

aha,a kde je ta odtoková dirka??

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte kvě 12, 2009 20:55:01

Na té pumpě zespodu,malá dírečka na takovém nálitku.Poslední KLR co jsem koupil ji měla ucpanou,aby nešlo vidět že netěsní těsnění na hřídeli.Pokud by se to spojilo s pojebaným guferem,poteče ti to přes víko do oleje.Voda se ti tam ale může dostat i odvětráním motoru do airboxu.Stačí abys do něj nabral vodu,třeba při umývání.Tesnění jsem prdnutý ještě neviděl,hlavu bohužel jo.Ale to by měl na svědomí spíš mráz,sama od sebe nepraská.Nejlepší by bylo doplnit vodu a chvilku se opatrně povozit nebo to nechat klapat a kouknout esli se ztrácí.Trochu vody v oleji obstará i zimní ježdění-ráda se sráží vlhkost.Já jsem do dubna nemohl "přečíst" olejoznak,protože byl od "kašičky".
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 12, 2009 21:01:20

tak pojebaná vodní pumpa je bohužel taky krásná a pravděpodobná závada :idea: máš pravdu. Nateklá voda....to už asi méně, odfukem? a malé množství vody se při zahřátí motoru odpaří právě odfukem motoru. Přeci jen má olej více než je přeměna vody na páru. Ta vodní pumpa stojí za prověření v první řadě a jestli tam najdeš Antim popsanou prasárnu, jsi krásně doma.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Odpovědět