klr 600 voda v oleji
klr 600 voda v oleji
zdravím,chtěl bych s poptat jak se voda může dostat do oleje bude to těsněním pod hlavou??nebo snad i něco víc??
Na té pumpě zespodu,malá dírečka na takovém nálitku.Poslední KLR co jsem koupil ji měla ucpanou,aby nešlo vidět že netěsní těsnění na hřídeli.Pokud by se to spojilo s pojebaným guferem,poteče ti to přes víko do oleje.Voda se ti tam ale může dostat i odvětráním motoru do airboxu.Stačí abys do něj nabral vodu,třeba při umývání.Tesnění jsem prdnutý ještě neviděl,hlavu bohužel jo.Ale to by měl na svědomí spíš mráz,sama od sebe nepraská.Nejlepší by bylo doplnit vodu a chvilku se opatrně povozit nebo to nechat klapat a kouknout esli se ztrácí.Trochu vody v oleji obstará i zimní ježdění-ráda se sráží vlhkost.Já jsem do dubna nemohl "přečíst" olejoznak,protože byl od "kašičky".
Jeden stačí....na všechno....
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
tak pojebaná vodní pumpa je bohužel taky krásná a pravděpodobná závada
máš pravdu. Nateklá voda....to už asi méně, odfukem? a malé množství vody se při zahřátí motoru odpaří právě odfukem motoru. Přeci jen má olej více než je přeměna vody na páru. Ta vodní pumpa stojí za prověření v první řadě a jestli tam najdeš Antim popsanou prasárnu, jsi krásně doma.

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060