Rada od zkušenějších
- Dj Maxx
- Babyrider
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned led 04, 2009 21:22:38
- Bydliště: Zábřeh
- Kontaktovat uživatele:
Rada od zkušenějších
Čau kawáci.Mám jeden dotaz,pro vás zřejmně banální ale pro mně zatím zádrhel.Koupil jsem Kawu ZXT 1000 a stála v nevyhřívané garáži od doby co napadl ten bílej popel.Zřejmě tam kixla baterka a tak jsem to napojil na autobaterii ale motor se dvakrát převalí a ještě s těží a začne hned cvakat relé.Je možné že je olej v motoru natolik tuhej,že startér prostě nezvládá točit se stuhlým motorem? Dnes bylo mínus 5 a chtěl jsem to jen vyzkoušet natočit a poslechnout si krásnej zvuk a bohužel jen převalení 2až3 krát a cvak cvak cvak ....
Díky za názory.
Díky za názory.
Starter by měl být dimenzovaný na takový výkon,aby protočil velmi studeným motorem.Pokud si nejseš jistý,zkus krapet protočit motorem třeba přes rychlost,abys věděl že se točí,že tam není nějakej průser.
Můžeš si pomoci vyšroubováním svíček,ale asi to nebude tak jednoduché jak na mém jednoválu.
Můžeš si pomoci vyšroubováním svíček,ale asi to nebude tak jednoduché jak na mém jednoválu.
Jeden stačí....na všechno....
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Pokud máš baterku v mašině K.O. tak ti propojení s nastartovaným autem hned nepomože. Mosíš chvilku počkat! Baterie v mašině si chvilku sama bude brat dost vysoký proud a na startér skoro nic nezbyde. Pokud to tak zapojíš, tak pořádně zkontroluj káble, pak to minutu, dvě, nech v klidu. Jestliže si s motorem už protočil, tak by nikde nic drhnout nemělo. Jinak to možeš udělat jinak. Odpoj baterku co je v mašině a napřímo tam přes káble zapoj tu co máš v autě, kterou od auta odpojíš. Toš tak
Dak
CKC -015-
CKC -015-
Chlapi, pokud je autobaterie v pořádku, tak ihned po spojení baterií paralelně se napětí vyrovnají. Vzhledem k tomu, že motobaterie je minimálně 4 krát menší, tak to autobaterie vůbec nepocítí. Startovací proud, který je autobaterie schopná ve špičce dodat je minimálně 300A. Takže jak už někdo napsal je potřeba zkontrolovat a očistit všechny kontakty a samozdřejmě dotáhnout. Jo a jestli očka na těch ztvrdlých drátech drží jen na pár drátkách, tak je to taky špatně. Že by olej ztuhnul natolik, aby se zastavil startér je nesmysl. Přes startér se dá přeci i popojet a navíc spojka je taky v oleji a určitě funguje.
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Aha, zas teoretické bavení o prdu: (minimálně 300A??? , ale kdeže! to je ideální stav u baterky z náklaďáku a v čistém šlusu na pólech a v teple! - v mrazu kapacita klesá...) Pravda je, že motorka není diesel... a tak odpory nejsou tragické!Jiran píše:Chlapi, pokud je autobaterie v pořádku, tak ihned po spojení baterií paralelně se napětí vyrovnají. Vzhledem k tomu, že motobaterie je minimálně 4 krát menší, tak to autobaterie vůbec nepocítí. Startovací proud, který je autobaterie schopná ve špičce dodat je minimálně 300A. Takže jak už někdo napsal je potřeba zkontrolovat a očistit všechny kontakty a samozdřejmě dotáhnout. Jo a jestli očka na těch ztvrdlých drátech drží jen na pár drátkách, tak je to taky špatně. Že by olej ztuhnul natolik, aby se zastavil startér je nesmysl. Přes startér se dá přeci i popojet a navíc spojka je taky v oleji a určitě funguje.
Všechno je o kabelech a přechodových odporech...vyčistit a dotáhnout. Dát pořádně nabitou( hlavně zdravou) baterku a zopakovat vrčení. Howgh!
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Pokud jsi to propojil běžnými "startovacími" kabely z benzinky tak to samozřejmě nenastartuješ. Ty blbce co to dodávají na trh patří pověsit za kule do průvanu. Ty kabely mají malý průřez, nestačí to. Propoj to něčím jako káblem od svářečky, pak to bude OK.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
Ano, kapacita baterie v mrazu klesá, ale já jsem psal: pokud je baterie v pořádku!!!
Za 5 minut na mraze se jí nic nestane. A ještě k tomu proudu. Startér pro baterku je v podstatě zkrat. Přestane jím být, ale až se pohne. Baterie o kapacitě 45Ah je schopná dodat 360A(ve špičce pro rejpali) uvádí výrobce
Za 5 minut na mraze se jí nic nestane. A ještě k tomu proudu. Startér pro baterku je v podstatě zkrat. Přestane jím být, ale až se pohne. Baterie o kapacitě 45Ah je schopná dodat 360A(ve špičce pro rejpali) uvádí výrobce
- Motors
- Easy rider
- Příspěvky: 410
- Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Startovali jsme jednu neznačkovou motorku, přijel jsem s autem napojil kably(celkem silné)a morka točila lehce as nic a uto baterka uplně v klidu. Tak jsme to nechali cca 10minut zapojené a zkusili znovu a nic. Tak jsme sundali kably že to nepude. Naposledy protočili motorku a tak krasně sama chytla.... Takže nabít baterku an motrku a zksuit, případně novou, není to žádná pálka, pokud to není "gelovka"
KLE 500 -06 - prodaná
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<