PROSÍM O RADU
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon srp 30, 2010 09:02:50
PROSÍM O RADU
Ahoj,chtěl bych Vás poprosit o radu.Před cca 5ti lety jsem koupil nádhernou ZX9R R.V 97 americká verze s najetýma 27tis km,motor super tichý.Po ujetí cca 7000 se začínalo ozývat lehké klepání,myslel jsem že jsou to ventily,tedy klepání nasvědčovalo tomu,že to bude jeden ventil.Po navštívení neorig servisu a seřízení,klepání neustalo.Ba naopak,ted mám najeto 45tis a klepání na volnoběch je dost značné,takže znovu návštěva neorig servisu,kde mi bylo zděleno že toto je u kawasaki naprosto běžné a prý to dělá řetízek mezi klikou a převodovkou který je už vytahaný a kawasaki jako jediná na tento řetízek nemá šponovák.Proto se chci zeptat jestli se s tim tady někdo nesetkal,dost by mě to uklidnilo,nerad bych udělal motor a prý výměna tohoto řetízku vyjde na cca 15000tis kvůli kterému se musí kompletne rozebrat motor,což se mi nechce,protože jinak je motor super.Díky za odpovedi
Mě nic na rozdíl od Kuby neklepalo, ale na každé Kawě včetně 9ky jsem pokud vím šponovák na rozvodový řetěz měl
no a podle Partsdepot tam samozřejmě je.. cena řetězu je cca 1500,-Kč (od D.I.D. bude dražší, ale lepší..) a výměna i s vyndáním motoru bych viděl tak do 5t
Vyměň servis, ví o tom prd a ještě tě okrádá..
Jo a jak sám píše motorka ti neklepala a teď klepe, tak bych asi nevěřil že to klepe pořád a každýmu



Jo a jak sám píše motorka ti neklepala a teď klepe, tak bych asi nevěřil že to klepe pořád a každýmu


ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon srp 30, 2010 09:02:50
nejedná se o rozvodový řetízek,ten je za pár kaček,ale právě prý o nějaký pět v jednom od kliky co přenáší sílu z té kliky a ten se časem vytahá.Mě to dělá i za tepla a ten zvuk už je dost silný.Jenže po tom co jsem si byl nechat vyměnit zadní pneu u nás na kladně v orig servisu kawasaki a borec šel třikrát přes celou dílnu,protože pokaždé přinesl jinou velikost ořechu na povolení matky kola,na mě tento servis zrovna neudělal dojem
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon srp 30, 2010 09:02:50
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9363
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
treba na www.partsdepot.cz ...naklikas model a uvidis i nejaky ten vykres... jako nouzovka to staciLukas-ninja píše:Chci se zeptat,ty rozkresy moturu se dají sehnat kde??
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- jaris
- Easy rider
- Příspěvky: 280
- Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
- Bydliště: Č.B.
- Kontaktovat uživatele:
U moji zxr i zx 7 je vevnitr motoru retez ktery pohani alternator a olej. cerpadlo .ma dva napinaky jeden hydraulicky a jeden mechanicky, kterym lze retez v urcitym rozmezi dopnou. Myslim ze u zx 6 to bude stejny. Kdyz je retez vytahanej tak je to takovy spis cinkani nez klepani. U me stacilo dotahnout ten mechanicky napinak.
ZXR 750 '93
__CKC201__
__CKC201__
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon srp 30, 2010 09:02:50
Tak mi to dneska nedalo,a pořádně sem to šel poslechnout.Po natočení je to docela rachot,ale stačí zapnout světla,malinko se to stiší,pak přepnot na dálkové a k tomu brzdu a neni to skoro slyšet.Takže tam musí být nějaky řetízek a tou zátěží se vymezí vůle.UF spadl mi kámen ze srdce,už sem myslel na převodovku
Díky za vaše rady

-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon srp 30, 2010 09:02:50
pro jaris
prosimtě kde ten mech.napínák najdu??
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Lukáši, nechceš mrknout do manuálu??? http://vitek.vellum.cz/manualy/ 

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye