a ještě se chci zeptat nemá někdo nějaký manual k ZX6R 98 ? .... anglicky?....česky by to samo bylo lepšíí
Cvaknutí
Cvaknutí
Zdravím,mám problém,nebo ne problém takový dotaz, když zapnu klíček , rozsvítí se kontrolky a něco cvakne....co to je? mám NINJU 98.díky. nevím jestli to má dělat nebo nemá dělat tak se radši ptááám......
a ještě se chci zeptat nemá někdo nějaký manual k ZX6R 98 ? .... anglicky?....česky by to samo bylo lepšíí
...
a ještě se chci zeptat nemá někdo nějaký manual k ZX6R 98 ? .... anglicky?....česky by to samo bylo lepšíí
ZX6R NINJA - když jí miluješ není co řešit ....
Modrej slimejš xD
Modrej slimejš xD
Re: Cvaknutí
manuál ZX6R 98/99Petan píše:Zdravím,mám problém,nebo ne problém takový dotaz, když zapnu klíček , rozsvítí se kontrolky a něco cvakne....co to je? mám NINJU 98.díky. nevím jestli to má dělat nebo nemá dělat tak se radši ptááám......
a ještě se chci zeptat nemá někdo nějaký manual k ZX6R 98 ? .... anglicky?....česky by to samo bylo lepšíí...
Podařilo se mi objevit manuál na ZX6R 98/99, třeba se bude někomu hodit .
http://www.tanga-moteurs.ro/service/dat ... _98_99.zip
v případě že nepůjde otevřít
http://www.tanga-moteurs.ro/service/
mojky ZX6R-98
-
huuligan
zdravim....mam podobnej problem...do vcera jezdila v pohode,potom ve vysokych otackach prestane reagovat,svetla pohasnou!neudelam s tim nic...az po asi 15 minutach zacne znovu reagovat klicek v zapal.cvakne pod nadrzi ale kdyz podrzim starter,jen rychle cvaka!kdyz baterku dam na nabijecku a otocim klicek cvaka zase pod nadrzi....a zbytek porad to same...!kdo poradi?mimo (zkusit novou baterku,pritahnout komtakty atd...)??dekuji
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider

- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
no jo..ale mě to právě nedělá za jízdy nic jen když zapnu klíč .....jednou cvakne a nic se neděje,normalně nastartuju a jedu........... je pravda že moje baterie je už hotová co chvíla jí nabíjím...pač kupovat novou na zimu asi nemá moc smysl...... že by to bylo vyloženě špatnou baterkou?....jako to cvakání?
.... nevím no 
ZX6R NINJA - když jí miluješ není co řešit ....
Modrej slimejš xD
Modrej slimejš xD
- 666S999
- Ghostrider

- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
to cvakání při startování ( odpadá kotva silového relé, co spíná startovací okruh - nedává baterka dost / nebo špatné spojení v cestě,nebo zkrat, zkrátka = prohledat zda je vše OK, a zkusit baterku odporem "Zátěžákem Zkušebním"huuligan píše:zdravim....mam podobnej problem...do vcera jezdila v pohode,potom ve vysokych otackach prestane reagovat,svetla pohasnou!neudelam s tim nic...az po asi 15 minutach zacne znovu reagovat klicek v zapal.cvakne pod nadrzi ale kdyz podrzim starter,jen rychle cvaka!kdyz baterku dam na nabijecku a otocim klicek cvaka zase pod nadrzi....a zbytek porad to same...!kdo poradi?mimo (zkusit novou baterku,pritahnout komtakty atd...)??dekuji
Rady přítele na netu jsou k prdu, tohle se tu probíralo několikrát ( asi jako na motorkari kůže nebo textil, slicky nebo tourist, jak mazat řetěz a ukaž kozy )
Prostě musíš jít zodpovědně po drátech a vylučovací metodou, to je osud/nebo servis.
A paradox dobíjení (kde má altík sběrací uhlíky na kotvě) dobíjení se zhoršuje při vysokých otáčkách, (vibrace uhlíků)...takže primárně závada může být špatné dobíjení / alternátor.
hlavně! netočit a nedělat prasečiny s Alternátorem na motoru bez připojené baterky, nebo si ho můžeš odpravit - diody!
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- volkswagen
- Site Admin

- Příspěvky: 7950
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo, to je v prdeli baterka...Petan píše:no jo..ale mě to právě nedělá za jízdy nic jen když zapnu klíč .....jednou cvakne a nic se neděje,normalně nastartuju a jedu........... je pravda že moje baterie je už hotová co chvíla jí nabíjím...pač kupovat novou na zimu asi nemá moc smysl...... že by to bylo vyloženě špatnou baterkou?....jako to cvakání?.... nevím no
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
ale to mi necvaká při startování...ale pouze při zapnutí klíče do polohy kdy se rozsvítí kontrolky..........jednou cvakne a hotovo,pak zupnu startér ...a normáloně bez ruchů ,pazvuků atd nastartuju....... nechám zahřát a jedu ..a vpoho............asi teda baterka?.....skusí teda sehnat jinou ,pujčit si od známého a skusím tu jeho...jestli to bude dělat...vylučovací metodou.... od nejjednoduššího........... a jinak co se týče toho dobíjení ....jezdíím cca do 120 km/h,motorku jsem teprve koupil ...zvykám si na nový stroj...no aby se už tak něco po*ralo
( zatím teda dííky
ZX6R NINJA - když jí miluješ není co řešit ....
Modrej slimejš xD
Modrej slimejš xD
sundej obě sedla a poslouchej, jsou tam relátka, tak může cvaknout některý z nich...pokud to cvaká pokaždým zapnutí, a bude to relé, tak to ucejtíš rukou. Jinak mi něco podobnýho dělal nedobře dotaženej kabel na baterce, vždycky to luplo (prskanec) a pak normální start atd...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
-
huuligan
to cvakání při startování ( odpadá kotva silového relé, co spíná startovací okruh - nedává baterka dost / nebo špatné spojení v cestě,nebo zkrat, zkrátka = prohledat zda je vše OK, a zkusit baterku odporem "Zátěžákem Zkušebním"
Rady přítele na netu jsou k prdu, tohle se tu probíralo několikrát ( asi jako na motorkari kůže nebo textil, slicky nebo tourist, jak mazat řetěz a ukaž kozy )
Prostě musíš jít zodpovědně po drátech a vylučovací metodou, to je osud/nebo servis.
A paradox dobíjení (kde má altík sběrací uhlíky na kotvě) dobíjení se zhoršuje při vysokých otáčkách, (vibrace uhlíků)...takže primárně závada může být špatné dobíjení / alternátor.
hlavně! netočit a nedělat prasečiny s Alternátorem na motoru bez připojené baterky, nebo si ho můžeš odpravit - diody![/quote]
porad to zkousim---vylucovaci metoda---nejdriv jsem myslel ze jsou to svetla,protoze kdyz je zapnu ma to obrovskej odber!ale to jsem ted vyloucil protoze bez svetel to dela to same porad!navic me znervoznuje to neustale cvakani pod filtrem???!!! a porad to same dokola,macknu starter a mam z toho samopal,cvaka to relatko co je v krabicce s pojistkama......na roztlaceni chytne ale ve vysokych otackach jako kdyby to nekde zkratovalo-uplne pohasnou svetla!pockam 15 minut,mezitim nic nerauguje kdyz otocim klickem,zadne cvaknuti az po chvili se opet chytne ale pouze zase to cvakani!--jsem z toho hotov...servis kawas.???to nééé 2000,- ze jsem je vubec nevstivil...
Rady přítele na netu jsou k prdu, tohle se tu probíralo několikrát ( asi jako na motorkari kůže nebo textil, slicky nebo tourist, jak mazat řetěz a ukaž kozy )
Prostě musíš jít zodpovědně po drátech a vylučovací metodou, to je osud/nebo servis.
A paradox dobíjení (kde má altík sběrací uhlíky na kotvě) dobíjení se zhoršuje při vysokých otáčkách, (vibrace uhlíků)...takže primárně závada může být špatné dobíjení / alternátor.
hlavně! netočit a nedělat prasečiny s Alternátorem na motoru bez připojené baterky, nebo si ho můžeš odpravit - diody![/quote]
porad to zkousim---vylucovaci metoda---nejdriv jsem myslel ze jsou to svetla,protoze kdyz je zapnu ma to obrovskej odber!ale to jsem ted vyloucil protoze bez svetel to dela to same porad!navic me znervoznuje to neustale cvakani pod filtrem???!!! a porad to same dokola,macknu starter a mam z toho samopal,cvaka to relatko co je v krabicce s pojistkama......na roztlaceni chytne ale ve vysokych otackach jako kdyby to nekde zkratovalo-uplne pohasnou svetla!pockam 15 minut,mezitim nic nerauguje kdyz otocim klickem,zadne cvaknuti az po chvili se opet chytne ale pouze zase to cvakani!--jsem z toho hotov...servis kawas.???to nééé 2000,- ze jsem je vubec nevstivil...
-
pavelz1000
- Babyrider

- Příspěvky: 37
- Registrován: ned zář 14, 2008 20:52:07
- Bydliště: kroměříž
