C.E.C. 2007 a CKC Racing Team
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 1521
- Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
- Bydliště: Praha
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7950
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes předběhnu MTA a pustím se do reportáže sám.
Sobota 14:00 opouštíme ve složení Chip, Zdrahy a já Zeleneč a jedeme k Halbichovi, naložit mou motorku. Kolem třetí našoupeme do dodávky na Budějovické i Chipovu a konečně vyrážíme směr Maďarsko.
Chip na to šlape, takže jsme víceméně bez problémů za chvilku až v Budapešti, kde začíná peklo, neb nás navitace tvrdošíjně vede na zavřený most. Naštěstí Martin projevil obrovský navigační talent a našel jiný. Potom už víceméně bez problémů dorážíme až do ubytka, kde si vyslechneme lamentaci kluků, jakýže je ten Hungáč okruh na vyližprdel.
Druhý den vstáváme v šest, neb musíme ucuknout majitelovi ubytka s dodávkou, takže se se Zdrahym a Chipem vydáváme na okruh a Brňáky necháváme dále snít.
Tož kolem té sedmé jsme v boxech a pouštíme se do administativní a technické přejímky. Kolem osmé doráží Marek s Kubou a Romanem s druhou dodávkou. Dáváme nahříváky a vyrážím do prvního tréninku. Tak si tak jedu kochačku, abych si to trošku zažil. Dám si jedno kolečko opravdu na pohodičku a jedu do druhého. A tu mě před retardérem ,mimochodem nechápu, jak se do něj může vejít formule, brutálně předjiždí borec z Dvouvál naked, zajede mi do stopy a v podstatě když je ke mě bokem jde brutálně na brzdy. Takže hamstnu po brzdě a už se válím. Kutálel jsem sudy tak 20-30 metrů a motorka dojela až do kačera. Naštěstí to odnesla jenom nádrž, je ubroušená stupačka a padák. Takže dojedu do boxů a po cestě se začíná trošku ozývat bok a rameno. Naštěstí Marek se do toho pouští a Indy poskytne záložní stupačku, motorka je tedy po aplikaci silvertapu zase skoro jako nová. Ne tak kombinéza a blahořečím si, že mám sebou náhradní plexi na helmu, protože toto už je nepoužitelné.
Takže nastupuje chip, nějakou dobu krouží a potom se do posledního tréninku vydávám znovu i já troch si to najet. Hrozně se trápím.
Kuba je taky bez nálady a nebaví ho to. Vedro je jako v peci, vzduch se ani nehne. Vedle nás nějaký maďar zjistil, že nejlepší, co se v neděli dá dělat, je pustit sbíječku. Z motorek lezeme zplavení jak koně, věci by se daly ždímat, kombinéza skoro nejde stáhnout, jak se lepí na tělo. Po pitlane občas projede tatra s pískem nebo sutí. Boxy jsou totiž v rekonstrukci. V této konstelaci odjíždíme první sérii střídání, uplyne polovička závodu a mám jít zase na trať. Nechce se mi. Jsem utahaný, málem jsem usnul. Po ojetí pár kol se to najednou láme a začínám si jízdu užívat. Po dvou kolech řvu do helmy jak debil, protože se mi podaří předjet nějakýho vořežpruta na CBR. Ten zbytek do odjetí mé půlhodiny se už jenom tlemím do helmy. Za chvilku mí ale moje půlhodina končí a kluci mě stahují zpět do boxu. Jak se říká, v nejlepším se má přestat. Nastupuje ještě Chip, Kuba a Marek a Chip dle svého přání potom jede posledních asi 15 minut a vidí kostkovanou vlajku.
V průběhu závodu minimum pádů, žádný safety car, žádná sanitka, nic nehořelo. Nebýt toho mého pádu tak super den. Okruh je to zajímavý a hodně technický.
Sobota 14:00 opouštíme ve složení Chip, Zdrahy a já Zeleneč a jedeme k Halbichovi, naložit mou motorku. Kolem třetí našoupeme do dodávky na Budějovické i Chipovu a konečně vyrážíme směr Maďarsko.
Chip na to šlape, takže jsme víceméně bez problémů za chvilku až v Budapešti, kde začíná peklo, neb nás navitace tvrdošíjně vede na zavřený most. Naštěstí Martin projevil obrovský navigační talent a našel jiný. Potom už víceméně bez problémů dorážíme až do ubytka, kde si vyslechneme lamentaci kluků, jakýže je ten Hungáč okruh na vyližprdel.
Druhý den vstáváme v šest, neb musíme ucuknout majitelovi ubytka s dodávkou, takže se se Zdrahym a Chipem vydáváme na okruh a Brňáky necháváme dále snít.
Tož kolem té sedmé jsme v boxech a pouštíme se do administativní a technické přejímky. Kolem osmé doráží Marek s Kubou a Romanem s druhou dodávkou. Dáváme nahříváky a vyrážím do prvního tréninku. Tak si tak jedu kochačku, abych si to trošku zažil. Dám si jedno kolečko opravdu na pohodičku a jedu do druhého. A tu mě před retardérem ,mimochodem nechápu, jak se do něj může vejít formule, brutálně předjiždí borec z Dvouvál naked, zajede mi do stopy a v podstatě když je ke mě bokem jde brutálně na brzdy. Takže hamstnu po brzdě a už se válím. Kutálel jsem sudy tak 20-30 metrů a motorka dojela až do kačera. Naštěstí to odnesla jenom nádrž, je ubroušená stupačka a padák. Takže dojedu do boxů a po cestě se začíná trošku ozývat bok a rameno. Naštěstí Marek se do toho pouští a Indy poskytne záložní stupačku, motorka je tedy po aplikaci silvertapu zase skoro jako nová. Ne tak kombinéza a blahořečím si, že mám sebou náhradní plexi na helmu, protože toto už je nepoužitelné.
Takže nastupuje chip, nějakou dobu krouží a potom se do posledního tréninku vydávám znovu i já troch si to najet. Hrozně se trápím.
Kuba je taky bez nálady a nebaví ho to. Vedro je jako v peci, vzduch se ani nehne. Vedle nás nějaký maďar zjistil, že nejlepší, co se v neděli dá dělat, je pustit sbíječku. Z motorek lezeme zplavení jak koně, věci by se daly ždímat, kombinéza skoro nejde stáhnout, jak se lepí na tělo. Po pitlane občas projede tatra s pískem nebo sutí. Boxy jsou totiž v rekonstrukci. V této konstelaci odjíždíme první sérii střídání, uplyne polovička závodu a mám jít zase na trať. Nechce se mi. Jsem utahaný, málem jsem usnul. Po ojetí pár kol se to najednou láme a začínám si jízdu užívat. Po dvou kolech řvu do helmy jak debil, protože se mi podaří předjet nějakýho vořežpruta na CBR. Ten zbytek do odjetí mé půlhodiny se už jenom tlemím do helmy. Za chvilku mí ale moje půlhodina končí a kluci mě stahují zpět do boxu. Jak se říká, v nejlepším se má přestat. Nastupuje ještě Chip, Kuba a Marek a Chip dle svého přání potom jede posledních asi 15 minut a vidí kostkovanou vlajku.
V průběhu závodu minimum pádů, žádný safety car, žádná sanitka, nic nehořelo. Nebýt toho mého pádu tak super den. Okruh je to zajímavý a hodně technický.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7950
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 1521
- Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
- Bydliště: Praha
- Kuba
- Ghostrider
- Příspěvky: 5893
- Registrován: pon črc 31, 2006 09:31:32
- Bydliště: za sedmero kopci a potoky
[quote="Kuba ZRX"]tak jsem koukal do časů a vypadá to následně
best time:
Chip 2,20,679
Kuba 2,21,726
Marek 2,21,930
VW 2,24,832
průměrné časy:
Chip se docela držel časů 2,21 až 2.24 což je super
Kuba stejně jako Chip
Marek jen o vteřinku, max. 2 za náma
VW 2,27 až 2,29
vzhledem k povaze trati, jsem rád, že se nic vážného nestalo a závod proběhl v pohodě a bez problémů.
a protože Chip je nějak moc dobrej, jdeme s Markem dneska i zítra na jizdy v Brně
best time:
Chip 2,20,679
Kuba 2,21,726
Marek 2,21,930
VW 2,24,832
průměrné časy:
Chip se docela držel časů 2,21 až 2.24 což je super
Kuba stejně jako Chip
Marek jen o vteřinku, max. 2 za náma
VW 2,27 až 2,29
vzhledem k povaze trati, jsem rád, že se nic vážného nestalo a závod proběhl v pohodě a bez problémů.
a protože Chip je nějak moc dobrej, jdeme s Markem dneska i zítra na jizdy v Brně
nejrychlejší je můj anděl strážný
CKC#387
Z1000SX
ZX6R
CKC#387
Z1000SX
ZX6R
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7950
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7950
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: