ZRX II
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem včera vyzkoušel,jak jde motor s novými svody a nic moc.
Na oko jsou nerez svody menšího průměru,ale pokud kouknu na vnitřní průměr,tak je tomu naopak,protože origo mají dvojitou stěnu.
Takže se motor jinak vyplachuje a budeme muset s miláčkem na seřízení....
Předpokládám,že kluci z UK ví co dělají a po seřízení to pojede minimálně stejně jako původně....
Tady cituji nějaké chytré povídání,co jsem našel na netu:
Výfuk není jenom o koncovce. Velmi záleží na svodech a na jejich provedení. Zájem je o co nejhladší řešení všech zákrut. Postavit kvalitní svod je opět o dlouhodobém testování, výpočtech a naprosto přesné výrobě. Zkrátka a dobře, pokud chcete dobrý výsledek, tak si ty správné svody doma z nerez trubky nenaohýbáte. Některé motorky mají svody dobré už v sérii, ale u jiných po montáži otevřené koncovky působí jako špunty. A co třeba taková výfuková přívěra, kterou používá GSX – R 1000 nebo pod názvem Exup Yamaha YZF - R1? No, v podstatě to je jen elektronicky ovládaná zátka, která zlepšuje průběh krouťáku v nízkých a středních otáčkách. Pokud bychom se měli bavit o špičkovém výkonu, který je potřeba na závody, tak jednoznačně odstranit. Stojí zplodinám v cestě, tudíž je nežádoucí a je nutné s ní nekompromisně skoncovat.
Na oko jsou nerez svody menšího průměru,ale pokud kouknu na vnitřní průměr,tak je tomu naopak,protože origo mají dvojitou stěnu.
Takže se motor jinak vyplachuje a budeme muset s miláčkem na seřízení....
Předpokládám,že kluci z UK ví co dělají a po seřízení to pojede minimálně stejně jako původně....
Tady cituji nějaké chytré povídání,co jsem našel na netu:
Výfuk není jenom o koncovce. Velmi záleží na svodech a na jejich provedení. Zájem je o co nejhladší řešení všech zákrut. Postavit kvalitní svod je opět o dlouhodobém testování, výpočtech a naprosto přesné výrobě. Zkrátka a dobře, pokud chcete dobrý výsledek, tak si ty správné svody doma z nerez trubky nenaohýbáte. Některé motorky mají svody dobré už v sérii, ale u jiných po montáži otevřené koncovky působí jako špunty. A co třeba taková výfuková přívěra, kterou používá GSX – R 1000 nebo pod názvem Exup Yamaha YZF - R1? No, v podstatě to je jen elektronicky ovládaná zátka, která zlepšuje průběh krouťáku v nízkých a středních otáčkách. Pokud bychom se měli bavit o špičkovém výkonu, který je potřeba na závody, tak jednoznačně odstranit. Stojí zplodinám v cestě, tudíž je nežádoucí a je nutné s ní nekompromisně skoncovat.
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9363
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
jednoznacne to chce alespon minimalni serizeni... otazkou je jestli nebude take treba pretryskovat karburator a treba i pruchodnejsi filtrmilda píše:Tak jsem včera vyzkoušel,jak jde motor s novými svody a nic moc.
Na oko jsou nerez svody menšího průměru,ale pokud kouknu na vnitřní průměr,tak je tomu naopak,protože origo mají dvojitou stěnu.
Takže se motor jinak vyplachuje a budeme muset s miláčkem na seřízení....
Předpokládám,že kluci z UK ví co dělají a po seřízení to pojede minimálně stejně jako původně....
Tady cituji nějaké chytré povídání,co jsem našel na netu:
Výfuk není jenom o koncovce. Velmi záleží na svodech a na jejich provedení. Zájem je o co nejhladší řešení všech zákrut. Postavit kvalitní svod je opět o dlouhodobém testování, výpočtech a naprosto přesné výrobě. Zkrátka a dobře, pokud chcete dobrý výsledek, tak si ty správné svody doma z nerez trubky nenaohýbáte. Některé motorky mají svody dobré už v sérii, ale u jiných po montáži otevřené koncovky působí jako špunty. A co třeba taková výfuková přívěra, kterou používá GSX – R 1000 nebo pod názvem Exup Yamaha YZF - R1? No, v podstatě to je jen elektronicky ovládaná zátka, která zlepšuje průběh krouťáku v nízkých a středních otáčkách. Pokud bychom se měli bavit o špičkovém výkonu, který je potřeba na závody, tak jednoznačně odstranit. Stojí zplodinám v cestě, tudíž je nežádoucí a je nutné s ní nekompromisně skoncovat.


----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
REX
Teda doktore, pěknej REX. Jak dlouho kdo tady vlstníte REXE? Já teda asi týden a pořád jen objevuju nové a nové věci. Jezdíte někdo na motosrazy? Já jsem kousek od Hradce Králové. Docela bych dal někdy pokec s někým, kdo vlastní REXE...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- Kuba
- Ghostrider
- Příspěvky: 5889
- Registrován: pon črc 31, 2006 09:31:32
- Bydliště: za sedmero kopci a potoky
Re: REX
já mám ZRX 2 roky, tak doraz na Skalku, tam bude rexů hromadaZRX 1984 píše:Teda doktore, pěknej REX. Jak dlouho kdo tady vlstníte REXE? Já teda asi týden a pořád jen objevuju nové a nové věci. Jezdíte někdo na motosrazy? Já jsem kousek od Hradce Králové. Docela bych dal někdy pokec s někým, kdo vlastní REXE...
nejrychlejší je můj anděl strážný
CKC#387
Z1000SX
ZX6R
CKC#387
Z1000SX
ZX6R
ZRX 1984
Zkus si to tady trochu pročíst, spoustu se toho dozvíš a nebudeš se muset ptát na věci které se tu třeba probíraly několikrát
Jinak tě tu vítám a přeju spoustu šťastných kilometrů s REXem 


ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
24.5
Tak 24.5 2008 uvidím, jak mi bude, protože od pátka jsem na Broďáku a pak uvidím, jestli se mi bude chtít jet na vyjížďku nebo k Havrdoj. Díky za tip. Mohl bych tam rovnou zapaltit členskej příspěvek...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Broďák
Jana_Kawa, tak to se poznáme asi podle Rexe. Těším se na ten Broďák jak malej kluk. Ještě pojedu víkend před tím na Konopáč, tak jsem zvědavej, jak to bude vypadat tam. Pak jsou v plánnu ještě nějaký motosrazy, ale kam všude pojedem, to je ještě ve hvězdách.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909