Z 750
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Měkké nastavení? Z fabriky je nastavený na stědní hodnotu ... záleží kolik vážíš. Mám skoro stovku a o žádném vlnění v zatáčce nevím. Po prvních 150 kilometrech bych nesoudil. Spíš zkus zkontrolovat, jestli máš správně nahuštěno.plisken píše:Ahoj tak sem dnes take nezavahal a konecne vyjel.Mam za sebou prvnich 150 km na teto masine a po 10 letech na jakekoliv.Jen se chci zeptat,v zatackach se pekne vlni,obcas.Myslim si ze je to mekkym nastavenim zadniho tlumice.Co ty myslis.pomuze pritvrzeni.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9363
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
me to tvoje vlneni prijde nejake divne
Vsechny nove typy motorek jsou na tom podvozkove dost dobre a pri zajizdeni (predpokladam ze zajizdis) nemuzes absolutne pozorovat slabiny podvozku... to by na tve Z750 musela byt nejaka "zavada"
Novy Z1000 mi tedy podvozkove prijde dost dobre a Z750 na tom urcite nebude nejak vyrazne hur. Zkontroluj talk v pneu jak uz vyse chlapci zminili a pokud je to OK, pak mrkni jestli nemas neco nekde uvolneneho... kdyz to v Kawe davali dohromady, tak jestli nekde neco nezapomneli dotahnout.


----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- plisken
- Babyrider
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte lis 13, 2007 17:18:22
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Vcera najeto dalsich 155km.Celkem uz 300km. Omlouvam se za skolackou chybu.Byl se presvedcenej ze tlak v gumach je ok ,ale radeji sem to prekontroloval a v predu bylo ani ne 2atm a v zadu asi jen 2.6.po dofouknuti sedela v zatackach jak svina.Ale zatim se jen zajizdi takze opatrne.Jinak se omlouvam za stupidni dotaz.mel sem to zkontrolovat hned. 

skype: bertminator
to víš, někdy stačí málo ... doufám, že budeš s podvozkem spokojenýplisken píše:Vcera najeto dalsich 155km.Celkem uz 300km. Omlouvam se za skolackou chybu.Byl se presvedcenej ze tlak v gumach je ok ,ale radeji sem to prekontroloval a v predu bylo ani ne 2atm a v zadu asi jen 2.6.po dofouknuti sedela v zatackach jak svina.Ale zatim se jen zajizdi takze opatrne.Jinak se omlouvam za stupidni dotaz.mel sem to zkontrolovat hned.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Houby stupidni dotaz, radeji se zeptat nez se sbirat ze skarpy. Tak at to jezdi!!plisken píše:Vcera najeto dalsich 155km.Celkem uz 300km. Omlouvam se za skolackou chybu.Byl se presvedcenej ze tlak v gumach je ok ,ale radeji sem to prekontroloval a v predu bylo ani ne 2atm a v zadu asi jen 2.6.po dofouknuti sedela v zatackach jak svina.Ale zatim se jen zajizdi takze opatrne.Jinak se omlouvam za stupidni dotaz.mel sem to zkontrolovat hned.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Houby stupidni dotaz, radeji se zeptat nez se sbirat ze skarpy. Tak at to jezdi!!plisken píše:Vcera najeto dalsich 155km.Celkem uz 300km. Omlouvam se za skolackou chybu.Byl se presvedcenej ze tlak v gumach je ok ,ale radeji sem to prekontroloval a v predu bylo ani ne 2atm a v zadu asi jen 2.6.po dofouknuti sedela v zatackach jak svina.Ale zatim se jen zajizdi takze opatrne.Jinak se omlouvam za stupidni dotaz.mel sem to zkontrolovat hned.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- plisken
- Babyrider
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte lis 13, 2007 17:18:22
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
JJ diky moc.volkswagen píše:Houby stupidni dotaz, radeji se zeptat nez se sbirat ze skarpy. Tak at to jezdi!!plisken píše:Vcera najeto dalsich 155km.Celkem uz 300km. Omlouvam se za skolackou chybu.Byl se presvedcenej ze tlak v gumach je ok ,ale radeji sem to prekontroloval a v predu bylo ani ne 2atm a v zadu asi jen 2.6.po dofouknuti sedela v zatackach jak svina.Ale zatim se jen zajizdi takze opatrne.Jinak se omlouvam za stupidni dotaz.mel sem to zkontrolovat hned.
skype: bertminator
- plisken
- Babyrider
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte lis 13, 2007 17:18:22
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Kolegove moji mam dalsi dotaz.Je to poprve co mam uplne novou motorku a tim padem poprve v zivote neco zajizdim.Jsem velmi dusledny a snazim se aby to bylo vse jak ma.Ale jde to pomalu a pritelkyne by chtela uz taky se mnou jezdit.Mam zatim 300 km a zajimalo by me jestli je potreba pri zajizdeni do tech 1600km abych jezdil sam a nebo je to te motorce jedno.Je jasny ze bych jezdil stejne opatrne a netocil to vic nez muzu.Diky moc
skype: bertminator
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9363
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
spolujezdce bych se nebal, jen ji moc netrap v prehnane nizkejch otackach... pekne svizne a kdyz ti to krapet na vterinku vylitne nad doporucene otacky tak furt lepsi nez ji tyrat nizkejma. Jinak po ujeti 1tis. nechas udelat servis (vymena oleje) a pak uz ji muzes docela "nakladat" aby ti moc "nezlenivela" 

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Důležité je hodně řadit - nejezdit po dálnici ale třeba po okreskách. Když ti vylítnou otáčky nad předepsanou hodnotu tak si z toho zase nic tak moc nedělej. Důležité je - jak psal KankX, aby to netahalo vyloženě silou - prostě aby se ti pěkně zalapovaly čepy, ložiska a tak....
Takže méně škody uděláš té motorce když jí vytočíš na 7000 při předjíždění v klídku než když to budeš rozjíždět za vesnicí z 50 na 90 na čtyřku....
Takže méně škody uděláš té motorce když jí vytočíš na 7000 při předjíždění v klídku než když to budeš rozjíždět za vesnicí z 50 na 90 na čtyřku....
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Zajíždím ji jako auto - svižně. Když budu zajíždět jak chce alibisticky výrobce tak se zblázním
Podle Honzy Halbicha můžeš klidně překračovat otáčky doporučené výrobcem, ale ne dlouhodobě. Jde o to hodně řadit a nejezdit delší dobu konstantní rychlostí. Mám 500km a rafika už se podívala k 12tis. ale doopravdy jen na chvilku, při předjetí auta, jinak jezdím okolo 6ti tisíc, (předepsané 4tis. jsou na nejvyšší kvalt asi 80Km/hod). Zkrátka zrychluju a brzdím, dávám si zatáčkovitou krajinu aby mi rychlost cca 120km připadala jako ucházející
Jinak dodatek - bavím se o ZX6R která má červené pole na omezovači od 16500 - takže ty 4tisíce jsou jako když člověk jede na volnoběh


Jinak dodatek - bavím se o ZX6R která má červené pole na omezovači od 16500 - takže ty 4tisíce jsou jako když člověk jede na volnoběh

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
Zatím jezdím sám, ve dvou to nechám až po výměně oleje v 1000km. Zase technická poznámka, nejsem zrovna drobek... a tak i když Evča váží jen pár kilo, radši s tím počkám. Je to trochu i o tom že zajíždím 6ku, která třeba narozdíl od Kankxem zajížděného Z1000 docela pozná, jestli motorka veze o 50kg víc 

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209