Bubrak píše:volkswagen píše:Kosa ne, spíš vlhkost

Ale prave vlhkost spis zvysuje vykon ne? Ta bublina by to mela taky spis zvysit. Vzadu mam 180mm gumu misto 190, to by melo taky jeste vic premerovat. Retez vypada celkem ok, mazu to. Mozna ho vycistim taky. V TP mam 295 a ted to jede realne tak 270 ne-li mene. Je to velmi, ale velmi, smutne.

Bubraku woe, právě tím, že jsi tam vrazil gumu 180/55 místo 190/50 jsi si zvětšil průměr zadního kola, takže ti tacho ukáže míň při stejné rychlosti, než se 190/50. Rozdíl je 1.3% na 6stku při 300km/h rozdíl dělá 4km/h
A další podstatný rozdíl vzniká při prokluzu zadního kola, který je ovlivněn teplotou z kola tudíž její přilnavostí a také tlakem v pneu, v kterém je rozdíl až cca 0,4 Baru u studené, nebo zahřáté gumy.
A Bubraku doufám, že si seš jistej, že jsi nejel proti větru (o rychlosti 5 až 15km/h), jinak seš pako a příště to skus po větru woe.

Jinak při oficiálním měření rychlostních rekordů se za max. rychlost považuje průměr z jízd oběma směry, mezi nimiž nesmí být delší prodleva než cca 30min. Jo, jo vítr je svině záludná

.