Progresivni pružiny Wilbers - předek.

Odpovědět
Uživatelský avatar
BlackHead
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: pát led 19, 2007 15:50:48
Bydliště: Z750 - Kladno
Kontaktovat uživatele:

Progresivni pružiny Wilbers - předek.

Příspěvek od BlackHead » stř bře 14, 2007 13:33:07

Ahoj, mate nekdo zkusenosti v cem je to lepsi. Ze bych to treba vymenil na Z750 aby nebyl predeky tak mekej? Koukal jsem ze to maji u halbicha a melo by to stat neco kolem 5000, tak jestli se to vyplati.

Uživatelský avatar
DEE
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 94
Registrován: pon bře 12, 2007 19:53:08
Bydliště: víkend Brno, jinak Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DEE » stř bře 14, 2007 14:46:43

Tak tohle tema me taky moc zajima. Jestli je zlepseni vyrazne, tak bych do toho urcite sel. Mekej predek je snad jedina slabost male zetky.
Tech 5000 si vzal kde?
zx6-r 636 (02) + z750 (05)

Uživatelský avatar
Tomekk
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 476
Registrován: pát led 27, 2006 16:17:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomekk » stř bře 14, 2007 16:21:56

Ty voel mi nepovídej.. přejedš menší hrbůlek a třesou se řídítka jako svině... :( to je fakt neduh velkej Zka
Kawasaki Z 750 Black Naked Bastard - prodano

Za par mesicu bude ZZR 1400(2011-2013)

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » stř bře 14, 2007 16:51:01

Zko je nahac -tudiz mekci odpruzeni k tomu patri. A to poskakovani bych dal za vinu spis rozlozeni vahy, ktera je vic na zadek nez u silnic. Proto sou riditka nervoznejsi, takze tvrdsim predkem to nezmenis. PS:Me zas tak mekej neprisel, ale jel jsem jen na litru. O upravach sem hodne uvazoval, kdyz sem ho chtel koupit a neni to nic jednoduchyho... zmenis jednu vec a rozstelujes zbytek, pze ta motorka je proste tak stavena...
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
Tomekk
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 476
Registrován: pát led 27, 2006 16:17:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomekk » stř bře 14, 2007 16:53:15

Tak víš jak oni ty upsidy u litra budou přeci jen znát..malej zet je nemá:((
Kawasaki Z 750 Black Naked Bastard - prodano

Za par mesicu bude ZZR 1400(2011-2013)

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » stř bře 14, 2007 16:55:36

Aha... ale i tak bych si nejdriv pohral s nastavenim... A nejlip to nechal nekomu kdo se vyzna, jinak to spis rozstelujes. Vetsinou hodne pomuze i jen to spravny serizeni -na tvoji vahu a stil jizdy
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
Tomekk
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 476
Registrován: pát led 27, 2006 16:17:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomekk » stř bře 14, 2007 16:56:40

No jasně..tyhle operace bych já sám nemohl dělat..jsem technicekj antitalent:D
Kawasaki Z 750 Black Naked Bastard - prodano

Za par mesicu bude ZZR 1400(2011-2013)

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4401
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » stř bře 14, 2007 16:59:10

Co zkusit hustčí olej, než budete dělat podobně nákladné úpravy.... nebo tam hodit vidle z velkýho Zetka :wink:
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » stř bře 14, 2007 16:59:38

Z toho si nic nedelej... Ja taky radsi co muzu prenecham sikovnejsim rukam. Treba bych to doma taky zvlad, ale nevim o tom tolik jako lidi, co se tim zivi, takze vetsinou nemam na to udelat to tak dobre jak oni. Proste mluvim z vlastni zkusenosti. Ale jsou mezi nami i taci co to urco zvladnou, ale ja to nejsem :-)
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
Tomekk
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 476
Registrován: pát led 27, 2006 16:17:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomekk » stř bře 14, 2007 17:01:41

Honza: ano taky možnost :D

Elvis: JJ, když jsou na to lidi co se tim živí ať to radši udělaj oni, mě stačilo co se stalo mýmu tátovi když byl mldej. Nějak rozebírla na Jawě 250 brzdy a pak si je vocas zapoměl utáhnout..a hezky se vypleskla do zdi..sice v malý rychlosti ale stejně byl festovně sedřenej:D
Kawasaki Z 750 Black Naked Bastard - prodano

Za par mesicu bude ZZR 1400(2011-2013)

Uživatelský avatar
DEE
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 94
Registrován: pon bře 12, 2007 19:53:08
Bydliště: víkend Brno, jinak Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DEE » stř bře 14, 2007 17:12:19

Ten predek je fakt fest mekkej. Pry prudsim brzdeni jdes na dorazy raz dva. Kdyby byla ta vidle aspon nastavitelna ale prd. Moznosti jak to resit je nekolik.
1) hustsi olej - v pripade zetky pry nepomaha (zkusenost prispevovatele na motorkari.cz)
2) podlozky....1-2 cm v kombinaci s hustsim olejem by mohly byt zajimavou variantou avsak nevim o nikom kdo by to testnul
3) nove, nejlip progresivni pruziny.
4) jina vidle. Uz sem videl z750 s UPSD vidlici z1000.

Ted babo rad. Aby byl vysledek znatelne lepsi nez soucasny stav a aby clovek nemusel projit zdlouhavym procesem pokus-omyl.
zx6-r 636 (02) + z750 (05)

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř bře 14, 2007 17:13:22

Ty kopance do řídítek po přejeti hrbu jsou normální, protože jak na to najedeš tak se ti trošku pohne v krku a jde motorka proti řídítkům. Nebude ti to kopat když si tam dáš tlumič.

No a k těm vidlím - malý Zko je tuším nemá seřizovatelný takže tím směrem asi cesta nevede. Můžou pomoci jiné pružiny, olej, možná celý nový vidle, ale ta investice bude tak vysoká že se ti spíš vyplatí koupit jinou motorku. Ono jenom vidle řešení nejsou, to by pak chtělo sáhnout do odpružení komplet... ale pak se pohybuješ úplně v jiných relacích.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » stř bře 14, 2007 20:01:14

na malým zetku nesešteluješ na přední vidli ani hovno.
G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
BlackHead
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: pát led 19, 2007 15:50:48
Bydliště: Z750 - Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlackHead » čtv bře 15, 2007 08:52:42

DEE píše:Tak tohle tema me taky moc zajima. Jestli je zlepseni vyrazne, tak bych do toho urcite sel. Mekej predek je snad jedina slabost male zetky.
Tech 5000 si vzal kde?
Cetl jsem to nekde na suzuki klubu strankach ze pry 4200 bez dph pro cleny klubu, tak si rikam ze na tu kawu by to asi u halbicha bylo podobny, treba by to tu nekdo zjistil kdo tam jezdi ....

Uživatelský avatar
BlackHead
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: pát led 19, 2007 15:50:48
Bydliště: Z750 - Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlackHead » čtv bře 15, 2007 08:56:28

DEE píše:Ten predek je fakt fest mekkej. Pry prudsim brzdeni jdes na dorazy raz dva. Kdyby byla ta vidle aspon nastavitelna ale prd. Moznosti jak to resit je nekolik.
1) hustsi olej - v pripade zetky pry nepomaha (zkusenost prispevovatele na motorkari.cz)
2) podlozky....1-2 cm v kombinaci s hustsim olejem by mohly byt zajimavou variantou avsak nevim o nikom kdo by to testnul
3) nove, nejlip progresivni pruziny.
4) jina vidle. Uz sem videl z750 s UPSD vidlici z1000.

Ted babo rad. Aby byl vysledek znatelne lepsi nez soucasny stav a aby clovek nemusel projit zdlouhavym procesem pokus-omyl.
No ty US vidle budou asi hodne drahy i jety, typoval bych ze to vyjde 20+, i s brzdama apod, to uz se pak vyplatii koupit litra ... Tak si prave rikam ze ty pruziny kdyby byli do 5, tak by to jeste slo.

Odpovědět