Už 40tis. tam liju GPS a bez nejmenšího problému (celkově má najeto 88tis.). Jak píše Dr., problém bude jinde než v oleji.DoktorZRX píše:Dej tam ten, co dáváš doteď. Jestli chceš plnou, musel bys mít pořádně vyčistěnej motor. Bez vyčistěni nemá význam přecházet na lepší. To drolení není kvůli oleji, většinou to je vada výrobce a materiálu. Kvůli oleji bys je přidřel nebo uplně zadřel.Hery píše:Zdravím, vím, že se to už nedělí na polo a full syntetiku, ale v mojí ZRX se mi vydrolili postupně obě vačky. Jednou jsem je nechal spravit a po cca 20tis je to zpátky. Sehnal jsem teda jetý vačky v dobrým stavu a šupl je tam s tím, že bude alespoň zase na 20tis klid. Můj mechanik mi radí přejít z polosyntetiky na plnou, že prý by to mohlo pomoct.Jenže já už jsem koupil 4l Castrol GPS. Ten tam liju celou dobu a i předchozí majitel ho tam dával. Už jsem si víckrát pohrával s myšlenkou, že bych tam koupil ten polosyntetickej Motul, ale vždycky s toho sešlo, protože nebyl důvod. Měl jsem strach, aby mi třeba nezačla klouzat spojka. Co si myslíte vy? Nalít GPS, nebo koupit plnou syntetiku a GPS nalít do sekačky?
Díky
ZRX IV.
Re: Jakej olej?
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
Já se hrozně omlouvám, ale mě se nelíbí vůbec. Ta kombinace předek ZRX a zadek Zephyr a ještě k tomu v modré barvě? No, jak říkám nenašel jsem nic pozitivního.666S999 píše:PODPISDoktorZRX píše:...ale zato ten zadek ze Zephyra, ten je tam pěknejmilda píše:Docela pěkná jedenáctka.....Tady alespoň mě se docela líbí!!![]()
http://cgi.ebay.de/Kawasaki-ZRX-1100-/2 ... 33628d4257
Až na pár detajlíků,jako např.blinkry...



ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
hele stavba je to zajimava ale to co se vam vsem asi nelibi je
jeji totalni disproporčnost. přitom by stačilo jen trochu přidat v
určitých partiich a hned by zase vypadala jinak. Co ktomu ale rict
predelavat zakladni design Rexe- to je hodne slozita otazka.
asi bych se do toho nepoustel- ne v tehle mire. ta motorka je takova
jaka ma byt. KONEC
jeji totalni disproporčnost. přitom by stačilo jen trochu přidat v
určitých partiich a hned by zase vypadala jinak. Co ktomu ale rict
predelavat zakladni design Rexe- to je hodne slozita otazka.
asi bych se do toho nepoustel- ne v tehle mire. ta motorka je takova
jaka ma byt. KONEC
ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
Bohužel nezbývá než souhlasit.tequila píše:A propo . Chcijete do umyvadla?666S999 píše:Četli jste slovo Boží.misak39 píše:krom tak asi 50 poníků a šestýho kvaltu Rexoj fakt moc nechybí![]()
![]()
![]()
ad Teqila: Marienka se mamky ptá, co že je ta svatební noc a mamka odpovídá: To ti Dežo dá svůj poklad tam kde čuráš. Marienka pochopí: Jój! To si Dežo dá svoje adidasky do drezu.

Toš tak. Sorry za OT.
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
misak39 píše:krom tak asi 50 poníků a šestýho kvaltu Rexoj fakt moc nechybí![]()
![]()
![]()
Make Model
Kawasaki ZX-9R Ninja
Year
2000
Engine
Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder.
Capacity
899
Bore x Stroke 75 x 50.9 mm
Compression Ratio 12.2:1
Induction
4X 40mm Keihin CVRD40
Ignition / Starting
Digital / electric
Max Power
144 hp 105 kW @ 11000 rpm
Max Torque
74.5 ft-lb @ 9200 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Kolik ponyů chybí Tobě?






Apropos: Zvracíte do umyvadla?
Naposledy upravil(a) 666S999 dne úte lis 23, 2010 18:43:24, celkem upraveno 1 x.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______