ZRX IV.
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 1521
- Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
- Bydliště: Praha
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 1521
- Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
- Bydliště: Praha
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
jo, jo dneska kdo je chytrej, tak hulí tu trávu, ať má ze života alespoň nějaký to potěšení..........kafkalibor píše:Tak to sem si myslil,škoda jen,že ste těch chytrejch lidi měli dříf dost,tejkonc nemáte asi nikoho,ale vono je to dneska fšude stejný,viď Michalis.Chytrý sou už jen v knihách.

všechno je jinak! VN1500 DRIFTER '02 o τρελός
CKC#305
CKC#305
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 1521
- Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
- Bydliště: Praha
90tis. ne, jenom 84
.
Po stažení sytiče, tzn. v podstatě za studena to ještě jde, motor je pocitově trochu "tvrdý"ale jde to, tak po 10-20ti km až se pořádně prohřeje při rozjezdu (do 2,5tis.) cuká jako kdyby jeden válec vynechával a na volnoběh "pajdá" a z výfuku to smrdí jak při špatném spalování. Karburátory jsou vyčištěné, zkontrolované, seřízené, svíčky vypadají jedna jako druhá, jsou tam cca 3-4tis.
Nejsem schopný tady v okolí sehnat někoho s kompresiometrem aniž bych muset jet 50-60km daleko a to se mi s tím moc nechce. Už jsem to konzultoval s Pavlem, ten taky říká, že se mu to zdá na ventily. Neměl jsem teď moc času, ale zítra skopnu víko ventilů a aspoň změřím vůle, třeba mi to něco řekne.

Po stažení sytiče, tzn. v podstatě za studena to ještě jde, motor je pocitově trochu "tvrdý"ale jde to, tak po 10-20ti km až se pořádně prohřeje při rozjezdu (do 2,5tis.) cuká jako kdyby jeden válec vynechával a na volnoběh "pajdá" a z výfuku to smrdí jak při špatném spalování. Karburátory jsou vyčištěné, zkontrolované, seřízené, svíčky vypadají jedna jako druhá, jsou tam cca 3-4tis.
Nejsem schopný tady v okolí sehnat někoho s kompresiometrem aniž bych muset jet 50-60km daleko a to se mi s tím moc nechce. Už jsem to konzultoval s Pavlem, ten taky říká, že se mu to zdá na ventily. Neměl jsem teď moc času, ale zítra skopnu víko ventilů a aspoň změřím vůle, třeba mi to něco řekne.
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
A jaká můžu být příčina?Marťyn píše:90tis. ne, jenom 84.
Po stažení sytiče, tzn. v podstatě za studena to ještě jde, motor je pocitově trochu "tvrdý"ale jde to, tak po 10-20ti km až se pořádně prohřeje při rozjezdu (do 2,5tis.) cuká jako kdyby jeden válec vynechával a na volnoběh "pajdá" a z výfuku to smrdí jak při špatném spalování. Karburátory jsou vyčištěné, zkontrolované, seřízené, svíčky vypadají jedna jako druhá, jsou tam cca 3-4tis.
Nejsem schopný tady v okolí sehnat někoho s kompresiometrem aniž bych muset jet 50-60km daleko a to se mi s tím moc nechce. Už jsem to konzultoval s Pavlem, ten taky říká, že se mu to zdá na ventily. Neměl jsem teď moc času, ale zítra skopnu víko ventilů a aspoň změřím vůle, třeba mi to něco řekne.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Martine, nevím jaká můžeš být Ty příčina, ale popátrámZRX 1984 píše:A jaká můžu být příčina?Marťyn píše:90tis. ne, jenom 84.
Po stažení sytiče, tzn. v podstatě za studena to ještě jde, motor je pocitově trochu "tvrdý"ale jde to, tak po 10-20ti km až se pořádně prohřeje při rozjezdu (do 2,5tis.) cuká jako kdyby jeden válec vynechával a na volnoběh "pajdá" a z výfuku to smrdí jak při špatném spalování. Karburátory jsou vyčištěné, zkontrolované, seřízené, svíčky vypadají jedna jako druhá, jsou tam cca 3-4tis.
Nejsem schopný tady v okolí sehnat někoho s kompresiometrem aniž bych muset jet 50-60km daleko a to se mi s tím moc nechce. Už jsem to konzultoval s Pavlem, ten taky říká, že se mu to zdá na ventily. Neměl jsem teď moc času, ale zítra skopnu víko ventilů a aspoň změřím vůle, třeba mi to něco řekne.



Teď vážně. Příčinu zatím neznám, ale usilovně hledám.







ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555