
C.E.C. 2009
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
kua jsem ani netusil ze takove objektivy v mobilech existujou...ale paradni fota...to bude krasnej kalendarKankX píše:jeste aby ne, s tim vybavenim by je musel udelat i slepej... telo Canon eos 1d Mark III (105.000,- Kc) a objektiv Canon EF 800mm f/5,6L IS USM (330.000,- Kc)Ladis píše:Fakt super obrázky má ten Rejda...
![]()


ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
- hunter
- Easy rider
- Příspěvky: 318
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 22:13:42
- Bydliště: ves o pár chýších
- Kontaktovat uživatele:
No tak taky napíšu pár řádků
Výjezd do Brna na historicky první závod seriálu Czech endurance cup 2.
Do Brna jsem vyrazil po domluvě s Elvisem (s tečkou ) a především Markem, který se nabídl, že mě a Elva nechá přespat z pondělí na úterý, abychom se tam nemuseli přesunovat nahonem v úterý ráno a bylo vše v klidu. Díky moc Marku za vše (pohoštění, s elvisem vlastní pokoj atd.)!!!
První cesta vedla z Č.B. přimo na drom, kam již kluci v pondělí navečír navezli svoje okruhovky a další nezbytné propriety do boxu č. 24, který je „strategicky“ skoro na konci u výjezdu z boxů na dráhu - takže dobrý.
Úterní ráno (včetně úterní noci) se neslo ve znamení lehké nervozity všech účastníků, což je pochopitelné, je to ať je to jak chce regulérní vytrvalostní závod že!
Po příjezdu na drom mě docela překvapilo, jak poměrně hodně profesionálně to většina týmů pojala a snažila se neponechat nic náhodě. Samozřejmě všichni dobří kawáci z okruhu C.KC. nejvíc - to se ví! . Dolaďovali se motorky měnili se gumy za nový aby bylo vše ok.
Vlastní ježdení začalo volným tréninkem na kterém se všichni kdo do něj nastoupili seznámili s tratí (když od nás z boxů jí tuším všichni znaj). Myslím tím jako při konkrétních podmínkách které panovaly ten den (vítr, teplota traťe, a další věci ohledně motorky, po očku okouknout soupeře a tak). Vlastně ještě před tím proběhla nezbytná technická přejímka kde každýmu riderovi zkontrolovali motku na který pojede.
Poté následovala rozprava, kde šéf závodu Ondra vysvětlil polopaticky všem věškerý důležitý věci okolo závodu, protože spousta lidí poprvé jelo závod, dokonce i hodně jelo na brněnským okruhu vůbec poprvý (myslim, ale nevím na 100%, že tam bylo i pár těch co nejeli nikdy na žádným okruhu).
A potom už se jelo na ostro – to znamená začala kvalifikace do závodu. Z dvoučlenných týmu se v CEC2 může účastnit klidně jenom jeden závodník – je to čistě na týmu jak si to rozmyslí. Kvalda je jela na 20 minut. Elvisem „najatý“ parták pro tento závod Milan ze Slovenska (jezdí Yámu R6 okruhovku – musím objektivně říct dost vymazlenou) zajel výtečně a skončil na celkovém 8. místě (mezi všemi kategoriemi je to dle mě super výsledek) z celkových 64. Elvis a Kuba se kvalty neúčastnili (Kuba kvůli bolavému koleni – což chvílemi vypadalo, že vůbec závod nepojede, proto narychlo povolal Georga!). Kuba je ale velkej bojovník a se sebezapřením nastoupil a jel (samozřejmě Marek taky a jak perfektně!!!) výborně – BRAVO! Toni z týmu 169 Liberečáci měl šaredej pád a dost dost potlučenou motorku, ale dokázal ji bravůrně a rychle zprovoznit a tak do závodu nastoupil – RESPEKT!
Jinak také mě mimo jiné (smzřejmě) zaujala Chipova okruhovka. Řeknu upřimně do mí bych šel hned mít na ní vatu. Cenu je víc než rozumná řekl bych.
Jinak sám sobě si musím nasypat popel na hlavu, páč se udělal při střídámí Elvise za Milana kiks, kdy jsem si na cílovce nevšiml, že elvis na mě mává (nohou ) jako že by už rád střídal. A za chvilku jsem ho zahlídnul na pit lane, ale Milan ještě motku na nahřívácích a stojanech, naštěstí jinak byl připravenej, páč mu taky bylo divný – 30 minut pryč. Ale i tak CKC racing touto mojí minelou ztratil cca 25 – 30 sekund. Sóóóry moc . Takže si objektivně myslim, že ta moje „pomoc“ v boxu byla tímto hodně diskutabilní.
Pro mě to byl skvělej zážitek. Souhlasim s tím, že tohle se prostě musí zažít, to se nedá dost dobře popsat (resp. asi dá, ale ne mnou).
Budu dělat vše proto abych se mohl zase přijet podívat na bud 2. nebo 3. závod, ale to je ještě daleko – když mě teda budete chtít. Georgovi to šlo v boxech daleko víc „od ruky“ - o moc líp než mě!
Každopádně doporořuci to shlídnout na vlastná bulvy!!!
2. závod 28. 8. 2009 (pátek) Brno
3. závod 11. 9. 2009 (pátek) Most
4. a poslední závod 25.9. 2009 (pátek) Slovakiaring u Dunajské Stredy (jestli to ty trubky stačej dodělat).
………………………
………………………
………………………
………………………
No a dál to už znáte. Výsledky jsou na stránkách www.cec2.cz v sekci „novinky“ kde si to můžete celý stáhnout (je to .pdf) třeba ale rozbalit.
Týmy v boxu č. 24 na automotodromu v Brně na 1. závodu CZECH ENDURANCE CUP 2
byly:
CKC racing no. 636 rideři Elvis a Milan
PBK racing no. 6 Marek a Kuba
DA racing no. 122 Chip a …nevim (hlava děravá )
Liberečáci no. 169 Toni a …zase nevim (to samý )
A ten poslední mi vypad z hlavy - nahodtě!
Odkazy na fotky:
www.fotorejda.com
http://39616.rajce.idnes.cz/CEC2_Brno1/
http://www.motofoto.webnode.cz/a28-4-brno-cec2/
http://rosice46.rajce.idnes.cz/CEC2_28.4.09/
uceleně zde http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=60582&fid=24
a další co má elvis, tak jestli se k nim někdy dostanu tak hodim na rajče a hodim odkaz.
Taky Roman jich má spousta.
No a to je tak asi všechno………….
Uff
P.S. tohle má bejt jako smajlík smíchu, psal jsem to ve wordu takže proto tahle hrůza
Do Brna jsem vyrazil po domluvě s Elvisem (s tečkou ) a především Markem, který se nabídl, že mě a Elva nechá přespat z pondělí na úterý, abychom se tam nemuseli přesunovat nahonem v úterý ráno a bylo vše v klidu. Díky moc Marku za vše (pohoštění, s elvisem vlastní pokoj atd.)!!!
První cesta vedla z Č.B. přimo na drom, kam již kluci v pondělí navečír navezli svoje okruhovky a další nezbytné propriety do boxu č. 24, který je „strategicky“ skoro na konci u výjezdu z boxů na dráhu - takže dobrý.
Úterní ráno (včetně úterní noci) se neslo ve znamení lehké nervozity všech účastníků, což je pochopitelné, je to ať je to jak chce regulérní vytrvalostní závod že!
Po příjezdu na drom mě docela překvapilo, jak poměrně hodně profesionálně to většina týmů pojala a snažila se neponechat nic náhodě. Samozřejmě všichni dobří kawáci z okruhu C.KC. nejvíc - to se ví! . Dolaďovali se motorky měnili se gumy za nový aby bylo vše ok.
Vlastní ježdení začalo volným tréninkem na kterém se všichni kdo do něj nastoupili seznámili s tratí (když od nás z boxů jí tuším všichni znaj). Myslím tím jako při konkrétních podmínkách které panovaly ten den (vítr, teplota traťe, a další věci ohledně motorky, po očku okouknout soupeře a tak). Vlastně ještě před tím proběhla nezbytná technická přejímka kde každýmu riderovi zkontrolovali motku na který pojede.
Poté následovala rozprava, kde šéf závodu Ondra vysvětlil polopaticky všem věškerý důležitý věci okolo závodu, protože spousta lidí poprvé jelo závod, dokonce i hodně jelo na brněnským okruhu vůbec poprvý (myslim, ale nevím na 100%, že tam bylo i pár těch co nejeli nikdy na žádným okruhu).
A potom už se jelo na ostro – to znamená začala kvalifikace do závodu. Z dvoučlenných týmu se v CEC2 může účastnit klidně jenom jeden závodník – je to čistě na týmu jak si to rozmyslí. Kvalda je jela na 20 minut. Elvisem „najatý“ parták pro tento závod Milan ze Slovenska (jezdí Yámu R6 okruhovku – musím objektivně říct dost vymazlenou) zajel výtečně a skončil na celkovém 8. místě (mezi všemi kategoriemi je to dle mě super výsledek) z celkových 64. Elvis a Kuba se kvalty neúčastnili (Kuba kvůli bolavému koleni – což chvílemi vypadalo, že vůbec závod nepojede, proto narychlo povolal Georga!). Kuba je ale velkej bojovník a se sebezapřením nastoupil a jel (samozřejmě Marek taky a jak perfektně!!!) výborně – BRAVO! Toni z týmu 169 Liberečáci měl šaredej pád a dost dost potlučenou motorku, ale dokázal ji bravůrně a rychle zprovoznit a tak do závodu nastoupil – RESPEKT!
Jinak také mě mimo jiné (smzřejmě) zaujala Chipova okruhovka. Řeknu upřimně do mí bych šel hned mít na ní vatu. Cenu je víc než rozumná řekl bych.
Jinak sám sobě si musím nasypat popel na hlavu, páč se udělal při střídámí Elvise za Milana kiks, kdy jsem si na cílovce nevšiml, že elvis na mě mává (nohou ) jako že by už rád střídal. A za chvilku jsem ho zahlídnul na pit lane, ale Milan ještě motku na nahřívácích a stojanech, naštěstí jinak byl připravenej, páč mu taky bylo divný – 30 minut pryč. Ale i tak CKC racing touto mojí minelou ztratil cca 25 – 30 sekund. Sóóóry moc . Takže si objektivně myslim, že ta moje „pomoc“ v boxu byla tímto hodně diskutabilní.
Pro mě to byl skvělej zážitek. Souhlasim s tím, že tohle se prostě musí zažít, to se nedá dost dobře popsat (resp. asi dá, ale ne mnou).
Budu dělat vše proto abych se mohl zase přijet podívat na bud 2. nebo 3. závod, ale to je ještě daleko – když mě teda budete chtít. Georgovi to šlo v boxech daleko víc „od ruky“ - o moc líp než mě!
Každopádně doporořuci to shlídnout na vlastná bulvy!!!
2. závod 28. 8. 2009 (pátek) Brno
3. závod 11. 9. 2009 (pátek) Most
4. a poslední závod 25.9. 2009 (pátek) Slovakiaring u Dunajské Stredy (jestli to ty trubky stačej dodělat).
………………………
………………………
………………………
………………………
No a dál to už znáte. Výsledky jsou na stránkách www.cec2.cz v sekci „novinky“ kde si to můžete celý stáhnout (je to .pdf) třeba ale rozbalit.
Týmy v boxu č. 24 na automotodromu v Brně na 1. závodu CZECH ENDURANCE CUP 2
byly:
CKC racing no. 636 rideři Elvis a Milan
PBK racing no. 6 Marek a Kuba
DA racing no. 122 Chip a …nevim (hlava děravá )
Liberečáci no. 169 Toni a …zase nevim (to samý )
A ten poslední mi vypad z hlavy - nahodtě!
Odkazy na fotky:
www.fotorejda.com
http://39616.rajce.idnes.cz/CEC2_Brno1/
http://www.motofoto.webnode.cz/a28-4-brno-cec2/
http://rosice46.rajce.idnes.cz/CEC2_28.4.09/
uceleně zde http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=60582&fid=24
a další co má elvis, tak jestli se k nim někdy dostanu tak hodim na rajče a hodim odkaz.
Taky Roman jich má spousta.
No a to je tak asi všechno………….
Uff
P.S. tohle má bejt jako smajlík smíchu, psal jsem to ve wordu takže proto tahle hrůza

Hunter: Tvoje pomoc v boxech byla výborná, tak se tak nepodceňuj. Kdopak myslíte, že mi pomáhal se sundaváním zrcátek, přezouváním obou kol, předáváním transpoderu, dáváním na nahříváky atd. atd. No samozřejmě že hunter. A ta jeho chybička se může stát každému. Ve finále stejně nic neznamenala, protože rozdíl mezi námi a druhým byl ve výsledkové listině 70 sekund. Takže i hunterem odhadovaných 30s zdržení (podle mě určitě míň, pže tak bleskově sundaný nahříváky a motku ze stojanu jsem ještě neviděl
) nijak neovlivnilo náš výsledek
Tož děkujem 



ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Pod to se podepisuju Kubiku a musim dodat jeste jednu vec. Myslim, ze tim, ze mame vic tymu, v kterych jsou lidi z fora. Tj. konkretne 4, tak je to mnohem vetsi sranda... kdyz se nahanis s kamarady... alespon me to prislo uplne uzasny! Kdyz byl jeden tym, nepotkal si nikdy na trati nikoho z kawaku... takhle si zajezdis i vramci zavodu s lidma kterejm znas a fandis, i kdyz je chces samozrejme taky porazitKuba ZRX píše:sice už jsme dva týmy, ale pořád vaši

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)