ZRX II

Modely, testy, zkušenosti
Zamčeno
Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9363
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » stř pro 03, 2008 18:24:28

pavelz1000 píše:mrkni na castrol gps,ja jsem spokojeny
Castrol GPS jsem lil kdysi do ZR7... :-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » stř pro 03, 2008 20:18:20

KankX píše:- svicky mam vzdy NGK a jeste nikdy zadny problem... udajne Rex neni nijak nachylny na svicky, takze vydrzej
- olej davam Denicol 10W50 Racing (to nejlepsi co delaj) a do Z1000 davam 10W40 plna syntetika (o stupinek horsi) ;-)
Právě o Denicolu jsem taky uvažoval,i když většina olejů bude O.K. Castrol jsem měl,Repsol jsem měl,pak si ani nepamatuju co,bo mě to jednou měnili v servisu a nikdy jsem nedolíval... :shock:

Ty Honzo Rexovi pěkně nadržuješ!!! Zetko je prostě hned druhé v pořadí!! :lol:

Tak já zas půjdu do NGK.Zatím jsem s nima problém neměl.Zkoušeli jste někdo ty iridiový,jakej je to rozdíl?Nemyslím ten finanční... :wink:

Víte o nějakým eshopu,kde se dá ten Denicol pořídit?(a současně svíčky a olej.filtr)
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » stř pro 03, 2008 20:33:42

KankXi nepřepsal ses?

Na Denicol.cz jsem našel Racing buď 10W40 nebo 5W50,ale 10W50 Racing nee... Nebo su slepý? :shock: :D
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » stř pro 03, 2008 20:50:18

Já měnil NGK za Denso. Psal to myslím Myšák, četl jsem to i jinde a mě se to moná stalo taky, že jsou prý víc náchylné na to, když se přechastají, tak prostě přestanou prý házet jiskru.
K iridiovým jsme četl, že rozdíl není žádný, většinou prý jen obchodní kecy, jediná výhoda je prý větší kilometrová výdrž a tak se vyplatí dávat do motorek, kde je špatný přístup, což u Rexe zrovna nehrozí.
Zkušenost vlastní kromě těch NGK, ale ty jsem tam měl už s koupí mašiny, takže nevím, čím to mohlo být způsobené, že jedna odešla. Zbytek nastudovaný z různých fór.
ZX-12R naked

HonzaZRX
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 14, 2008 11:25:50
Bydliště: Děčín

svíčky

Příspěvek od HonzaZRX » stř pro 03, 2008 20:52:59

ahoj... no do mýho rexíka sem si vloni koupil svíčky Denso iridium power. dal sem za ně 2500kč.. a rozdíl sem hned poznal.. otáčky byly stabilnější... a celkovej dojem z přidání plynu byl fakt lepší.... jenže.. jednou v létě sem nastartoval a slyšim jen 3 hrnce... za chvilku se chytil i ten 4 tak řikám fpoho.. ale za 14 dní když sem vyjel tak najednou začal jeden válec vynechávat a než sem dojel ty 2 kilometry domu tak vypověděl svou činnost další válec... přivez sem domu dvoubucha :shock: no po vyndání svíček bylo vše jasné.. 2 byly černý jako bota... nasral sem se :evil: a jel sem normálně do auto prodejny kde sem si objednal klasický NGK pro tuhle mašinu a jedna mě stála 2 kila... Je pravda že otáčky na volnoběh nepatrně kolísaj ale odezva plynu je fpoho... takže IRIDIOVÝ svíce sou sice dobrý ale strašně náchylný na vlhko což u mě v garáži v létě docela je pač je studená.. a pokud by byla voda v benzinu tak jsou hnedka pryč taky.. kámoš je sice má na black birdu ale pro tu motorku sou předepsaný výrobcem.. takže doporučuju originální díly!!! sice tam sou orig. densa ale ty NGK v tý třídě sou uplně to samý... a ještě pro zajímavost když už sem chtěl rexovi dopřát svíce tak sem mu koupil i KN filtr ... a zase chyba... nebyly to hříbky ale normálně do air boxu a když se dává otevřenej filtr do air boxu tak píšou že neni potřeba žádnejch úprav jako dyno jet kit do karburátoru. ani laděnej výfuk kterej teda stejně mám... no zkrátka a dobře kámoš s blackbirdem udělal to samý a říkal že když to rychle otevře tak je tam díra jak do prdele mezi 5-6 tisícema.. ale já pač za to tak netahám a když tak pozvolna a to se nepozná tak sem nic nezaregistroval... tak sem to zkusil a votočil sem tim heftem jako prase.. a díra jako kráva kolem 6ti tisíc... pak to škublo a už sem za to moch rvát jak hovado.. no nic.. daly sme tam zpátky obyčejný vzducháče a najednou to lítá jak raketa... nejen že to nemá tu díru ale hlavně celj výkon je lepší... možná kdyby se k tomu koupila dyno sada tak je to fpoho ale zas espotřeba a támhle to a dyg je tam výkonu dost a když je to fpohodě naladěný tak si myslim že je rexík maximálně dostačující strojovna...
ZRX 1100 + KLX 650 = 1750 ccm v garáži

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5072
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » stř pro 03, 2008 21:19:31

Jj, NGKáček jsem na babce GPZ odpravil několikero i novejch, jak to stálo chviličku dýl bez nastartování (stačily 3 tejdny) a minimálně jedna pokaždý odkráčela. Densa jsou stabilnější a při stejný ceně. Ale pokud motka startuje normálně, nejsou přicpaný trysky jako na babče, tak s NGKčkama taky no problem... aspoň na devítce nee.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

k DAEG:

Příspěvek od 666S999 » stř pro 03, 2008 23:02:02

těch 246kg: podepsala se na tom převodovka - 6ti kvalt, emise s vejfuckem, ale spotřeba má být ukrutná (proto tak málo BHP - seems it is a six speed box, with 18 ltr fuel tank with a suggested 25km/ltr at 60 kmh (15miles/litre or 60+mpg)

čili 25km na litr v 60tce = 15 mil/litr, nebo 60mil/galon...ale kdo jezdí na spotřebu?
Probíraly se investice cca 700liber na odtučňovací kůru a posílení kobyl...

ani dealeři v UK o něm zatím nemaj tušimice...prunéřov.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9363
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » stř pro 03, 2008 23:07:53

milda píše:KankXi nepřepsal ses?

Na Denicol.cz jsem našel Racing buď 10W40 nebo 5W50,ale 10W50 Racing nee... Nebo su slepý? :shock: :D
no neprepsal jsem se, ale jistej si tim nejsem, protoze je muj servisak bere po sudech a leje to klukum co jezdi okruhy... a taky me ;-) Takze nemam pikslicku se stitkem a tak jsem to dolni cislo mohl klidne splest. Jinak jsem koukal na ten web a maji tam 5W50 a 15W50 ... a Rexikovi uz nenadrzuju, ted na podzim jsem do nej dal take 10W40 a uz tam pujde asi pokazde...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9363
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: k DAEG:

Příspěvek od KankX » stř pro 03, 2008 23:10:55

666S999 píše:těch 246kg: podepsala se na tom převodovka - 6ti kvalt, emise s vejfuckem, ale spotřeba má být ukrutná (proto tak málo BHP - seems it is a six speed box, with 18 ltr fuel tank with a suggested 25km/ltr at 60 kmh (15miles/litre or 60+mpg)

čili 25km na litr v 60tce = 15 mil/litr, nebo 60mil/galon...ale kdo jezdí na spotřebu?
Probíraly se investice cca 700liber na odtučňovací kůru a posílení kobyl...

ani dealeři v UK o něm zatím nemaj tušimice...prunéřov.
na vsem co by mohlo byt zajimave se vzdycky najde nejake to slabe misto... myslim ze prave ta spotreba a konici bude to nejslabsi na new Rex :-( ...jo a ta 6speed mi tam taky moc nesedi, me se vic libolo jen 5stupnu, hodne kobil a brutal zatah odspodu ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9363
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: svíčky

Příspěvek od KankX » stř pro 03, 2008 23:13:23

HonzaZRX píše:ahoj... no do mýho rexíka sem si vloni koupil svíčky Denso iridium power. dal sem za ně 2500kč.. a rozdíl sem hned poznal.. otáčky byly stabilnější... a celkovej dojem z přidání plynu byl fakt lepší.... jenže.. jednou v létě sem nastartoval a slyšim jen 3 hrnce... za chvilku se chytil i ten 4 tak řikám fpoho.. ale za 14 dní když sem vyjel tak najednou začal jeden válec vynechávat a než sem dojel ty 2 kilometry domu tak vypověděl svou činnost další válec... přivez sem domu dvoubucha :shock: no po vyndání svíček bylo vše jasné.. 2 byly černý jako bota... nasral sem se :evil: a jel sem normálně do auto prodejny kde sem si objednal klasický NGK pro tuhle mašinu a jedna mě stála 2 kila... Je pravda že otáčky na volnoběh nepatrně kolísaj ale odezva plynu je fpoho... takže IRIDIOVÝ svíce sou sice dobrý ale strašně náchylný na vlhko což u mě v garáži v létě docela je pač je studená.. a pokud by byla voda v benzinu tak jsou hnedka pryč taky.. kámoš je sice má na black birdu ale pro tu motorku sou předepsaný výrobcem.. takže doporučuju originální díly!!! sice tam sou orig. densa ale ty NGK v tý třídě sou uplně to samý... a ještě pro zajímavost když už sem chtěl rexovi dopřát svíce tak sem mu koupil i KN filtr ... a zase chyba... nebyly to hříbky ale normálně do air boxu a když se dává otevřenej filtr do air boxu tak píšou že neni potřeba žádnejch úprav jako dyno jet kit do karburátoru. ani laděnej výfuk kterej teda stejně mám... no zkrátka a dobře kámoš s blackbirdem udělal to samý a říkal že když to rychle otevře tak je tam díra jak do prdele mezi 5-6 tisícema.. ale já pač za to tak netahám a když tak pozvolna a to se nepozná tak sem nic nezaregistroval... tak sem to zkusil a votočil sem tim heftem jako prase.. a díra jako kráva kolem 6ti tisíc... pak to škublo a už sem za to moch rvát jak hovado.. no nic.. daly sme tam zpátky obyčejný vzducháče a najednou to lítá jak raketa... nejen že to nemá tu díru ale hlavně celj výkon je lepší... možná kdyby se k tomu koupila dyno sada tak je to fpoho ale zas espotřeba a támhle to a dyg je tam výkonu dost a když je to fpohodě naladěný tak si myslim že je rexík maximálně dostačující strojovna...
...to jsou ty spravne postrehy :-) ...kdyby jsi se nas tady zeptal tak bychom ti to byvali rekli, ... ale stejne by si nam neveril :-) Ale peknej prispevek, takovej dlouhej uz jsem tady dlouho necetl... jen tak dal a kdyz je to k veci, tak jeste 2x houst...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: svíčky

Příspěvek od DoktorZRX » čtv pro 04, 2008 02:02:14

KankX píše:
HonzaZRX píše:ahoj... no do mýho rexíka sem si vloni koupil svíčky Denso iridium power. dal sem za ně 2500kč.. a rozdíl sem hned poznal.. otáčky byly stabilnější... a celkovej dojem z přidání plynu byl fakt lepší.... jenže.. jednou v létě sem nastartoval a slyšim jen 3 hrnce... za chvilku se chytil i ten 4 tak řikám fpoho.. ale za 14 dní když sem vyjel tak najednou začal jeden válec vynechávat a než sem dojel ty 2 kilometry domu tak vypověděl svou činnost další válec... přivez sem domu dvoubucha :shock: no po vyndání svíček bylo vše jasné.. 2 byly černý jako bota... nasral sem se :evil: a jel sem normálně do auto prodejny kde sem si objednal klasický NGK pro tuhle mašinu a jedna mě stála 2 kila... Je pravda že otáčky na volnoběh nepatrně kolísaj ale odezva plynu je fpoho... takže IRIDIOVÝ svíce sou sice dobrý ale strašně náchylný na vlhko což u mě v garáži v létě docela je pač je studená.. a pokud by byla voda v benzinu tak jsou hnedka pryč taky.. kámoš je sice má na black birdu ale pro tu motorku sou předepsaný výrobcem.. takže doporučuju originální díly!!! sice tam sou orig. densa ale ty NGK v tý třídě sou uplně to samý... a ještě pro zajímavost když už sem chtěl rexovi dopřát svíce tak sem mu koupil i KN filtr ... a zase chyba... nebyly to hříbky ale normálně do air boxu a když se dává otevřenej filtr do air boxu tak píšou že neni potřeba žádnejch úprav jako dyno jet kit do karburátoru. ani laděnej výfuk kterej teda stejně mám... no zkrátka a dobře kámoš s blackbirdem udělal to samý a říkal že když to rychle otevře tak je tam díra jak do prdele mezi 5-6 tisícema.. ale já pač za to tak netahám a když tak pozvolna a to se nepozná tak sem nic nezaregistroval... tak sem to zkusil a votočil sem tim heftem jako prase.. a díra jako kráva kolem 6ti tisíc... pak to škublo a už sem za to moch rvát jak hovado.. no nic.. daly sme tam zpátky obyčejný vzducháče a najednou to lítá jak raketa... nejen že to nemá tu díru ale hlavně celj výkon je lepší... možná kdyby se k tomu koupila dyno sada tak je to fpoho ale zas espotřeba a támhle to a dyg je tam výkonu dost a když je to fpohodě naladěný tak si myslim že je rexík maximálně dostačující strojovna...
...to jsou ty spravne postrehy :-) ...kdyby jsi se nas tady zeptal tak bychom ti to byvali rekli, ... ale stejne by si nam neveril :-) Ale peknej prispevek, takovej dlouhej uz jsem tady dlouho necetl... jen tak dal a kdyz je to k veci, tak jeste 2x houst...
Jasně, je to tak :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Samčus
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 829
Registrován: čtv lis 02, 2006 13:22:42
Bydliště: Miletín

Tuning

Příspěvek od Samčus » čtv pro 04, 2008 09:47:57

Tak jsem provedl nejzásadnější tuning plánovaný na zimu. Výměna origo tlumičů za Buk Racing . Je to lehčí a v zatáčkách to sedí jak přitlučený. Super tvrdý. :twisted: :D
Obrázek
Samčus ZRX
""CKC_481""

Uživatelský avatar
blackbiker
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 189
Registrován: sob led 05, 2008 13:56:11
Bydliště: Teplice

Re: Tuning

Příspěvek od blackbiker » čtv pro 04, 2008 10:25:30

Samčus píše:Tak jsem provedl nejzásadnější tuning plánovaný na zimu. Výměna origo tlumičů za Buk Racing . Je to lehčí a v zatáčkách to sedí jak přitlučený. Super tvrdý. :twisted: :D
Obrázek
Tak to je mazec. :D Pokud muzes zajistit tak bych mel zajem o provedeni Bily Dub Racing :twisted:
ZRX 1200 black

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9363
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv pro 04, 2008 12:12:15

ano... tak presne tenhle komponent Rexovi chybel aby z nej byl ten spravny veteran z doby drevene :-D a stylova kaplicka z tohoto krasneho materialu by nebyla??? ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Re: Tuning

Příspěvek od marek » čtv pro 04, 2008 14:48:55

Samčus píše:Tak jsem provedl nejzásadnější tuning plánovaný na zimu. Výměna origo tlumičů za Buk Racing . Je to lehčí a v zatáčkách to sedí jak přitlučený. Super tvrdý. :twisted: :D
Obrázek
No já nevím, čéče, já bych se toho buku bál. Je sice tvrdý to zas jako jó, ale přece jenom jasan je jasan, v extrémech propruží a určitě se v extrémních situacích nezlomí jako buk. Ten buk racing je prostě závodní materiál, ten bych nechal tak na okruh a na naše rozbité silnice bych teda opravdu radši volil ten jasan. A nebo, jak mi doporučovali mechanici z woodservisu v nejhorším tak lípu. Níž bych rozhodně nešel.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Zamčeno