Stránka 1 z 1
nehází jiskru..
Napsal: pát říj 27, 2006 00:49:44
od thmcltd
ahoj,mám jeden velkej problém..mám kawu ltd 454 z roku 1986..je to stavba..problém spočívá v tom,že když chci nastartovat,nehodí jiskru..a po roztlačení chytne hned,ale to je o rozvodák..pls poradte,už stojim 4 měsíce a pěkně mě to sere..už nikdo neví co s tim...mechanika,co dělá motorky v "yamaze" bohužel ne v kawasaki, jsem tam měl tři dny a na nic nepřišel..tak se obracím na vás..předem díky

Napsal: pát říj 27, 2006 08:26:36
od NRG
To je divný... projít celou cestu zapalování - svíčky, fajfky, kabely, řídící jednotku...
Napsal: pon říj 30, 2006 21:02:35
od Pavel ZRX
Zkus navštívit mechanika, který je vybavený osciloscopem. S tímto přístrojem se dá doměřit spouta věcí a přijít tak na pravou příčinu problému bez zbytečných výměn dobrých dílů.
Re: nehází jiskru..
Napsal: úte říj 31, 2006 15:49:32
od Anti
Viděl bych to tak,že starter zapříčiní pokles napetí na hodnotu,při které nefakčí řídící jednotka...
Re: nehází jiskru..
Napsal: úte říj 31, 2006 15:54:50
od Kuba
Anti píše:Viděl bych to tak,že starter zapříčiní pokles napetí na hodnotu,při které nefakčí řídící jednotka...
ty p..o, to je krásná mašinka, bohužel ti neporadím, umím akorát tankovat benzín
Napsal: úte říj 31, 2006 16:32:05
od marek
Já myslím že Anti na to kápnul. Startét má příliš velký odběr a na jiskřičku už nezbude. Když to roztlačíš tak roztočíš alternátor, ten pomůže baterce a motka chytne. Taky by mohla být špatná baterka, ale to by se spíš netočilo vůbec. Zkus rozebrat altik, vyměnit uhlíky, a nejlépe ho nechat proměřit jestli není prošlahlý. Eventuálně to vyzkoušej s velikou baterkou z auta, ta by mohla zvládnout ten startér v libovolném stavu a ještě jí zbude trocha štávy pro zapalování. Ale musíš to propojit pořádným kabelem, "startovací káble" z benzinky jsou tak na žárovečku.
Napsal: úte říj 31, 2006 22:39:41
od thmcltd
díky moc,všem..vyzkoušim co se dá,pak písnu jak to je..díkec

a dík za pochvalu mašiny..taky se mi líbí,jen aby to jezdilo..

Napsal: stř lis 01, 2006 15:26:14
od Anti
Spíš koukni na starter,nech ho přeměřit,jestli nemá někde zkrat.Taky se dá změřit,na jakou hodnotu padá baterie při startu.Mašina mojí přítelkyně (Canyon) má podobný problém-starter točí jak divej,a nic.Jakmile připojím další baterii,chytne na otočení.
Napsal: čtv lis 02, 2006 15:32:24
od Anti
Ještě drobnost.Prohlédni také všechny elektrické okruhy,hlavně silové spoje(ke startéru,napájení spotřebičů..),a při startu šáhni jestli se to někde nehřeje.Přechodový odpor je potvora,sráží napětí a může vytvořit různé "umělé země"...