1. na vnitřní svíčky je nejlepší upravený nářadí a i tak to jde většinou blbě, ale jde to

2. ohřátý olej vypustit, filtr vyměnit, já používám všude 10W-40 a hlavně ne automobilový olej! To bys daleko nedojel, musí to být pro moto s mokrou spojkou.
3. chladicí kapalinu kup pro motocykly, většinou se již neředí a záleží jakou koupíš. Záludnosti asi žádné, jen potom pořádně odvzdušnit.
4. brzdovka klasicka DOT4 a nejlepší je ji měnit tak že odsaješ z nádobky starou, dolejes novou, povolis odvzdušňovák a promačkáš skrz až začné téct čistá. Nesmíš zapomínat dolévat abys nenasál vzduch. Pokud by tě napadlo vypustit starou a pak nalít novou, tak se připrav na případné problémy s odvzdušňování. Určitě je lepší se tomuto způsobu vyhnout obloukem.
5. retezovka, kup neco rozumného, já dávám sadu DID co byla na motorce z fabriky a spokojenost. Nejdříve povolíš přední kolečko, jde to často dost blbě, takže lidi používají rázový utahovák nebo hodně dlouhou páku na pořádné gola sadě. Zadní kolo blokuji trámkem skrz kolo o vidlici. Když je povolené přeříznu řetěz flexou, sundam kolečka. Dám nová, nahodím a snýtuji řetěz... dělám to prostě na koleni, ale určitě se tady najde někdo kdo to má lépe zmáklé
obrázky bohužel nemám, když pracuji nefotím, protože mám špinavé ruce a ze špinavých rukou TRAUMA...
