pretryskovani karburatoru
pretryskovani karburatoru
Ahoj, chtel bych se zeptat zda jste nekdo neresil pretryskovani karburatoru. Jedna se o keihin cvk 40. Model zx9r rv97. Nove otevreny vyfuk yoshimura. Originál main jet 200 a pilot jet 35. Jestli tomu dobre rozumím, vetsi cislo značí vetsi průtok paliva. K cemu ale je pilot jet? Vim ze nejlepsi by bylo mašinu odladit na brzde, ale tuto moznost nemam, proto se ptám zda někdo nema doporuceni ohledne velikosti. Diky
-
- Easy rider
- Příspěvky: 158
- Registrován: sob úno 27, 2010 17:41:06
Re: pretryskovani karburatoru
Osobně bych nechal bejt. Ne vždy je potřeba to zvětšovat. Bohaty to je většinou dost.. ale jestli ti můžu poradit.. tak zkus všechny šrouby bohatosti o pul otačky povolit nebo přitahnout a jet se projet. když to bude lepší tak víš že mužeš trochu přidat nebo ubrat na hlavní trysce. Sice si rozvrtáš volnoběh ale ten pak vrátíš zpátky a seženeš jiné trysky.
Re: pretryskovani karburatoru
Diky, vyzkouším to