Zdarec chlapi,
obracím se na Vás s prosbou o radu, případně doporučení nějakého slušného servisu v moravskoslezském kraji- jsem z Bruntálu...
K samotnému problému: Zed mi začal při jízdě zdechat a nechtěl zpátky naskočit... Po chvíli přemlouvání si ale dal říct a kousek mě ještě provezl. Vyměnil jsem benzin, vyčistil čerpadlo, svíčky jsou tam letošní, ale vysledoval jsem, že mi při zapnutí klíčku někdy nesaje čerpadlo- pak nenaskočí, občas se ale rozběhne-pak chytne v poho, ale po kousku jízdy zase chcípne(teď už čerpadlo nespouští vůbec). čerpadlo na baterce běží, takže nemyslím, že je to jím, spíše mi to napovídá, že jednotka nepouští do čerpadla šťávu. Neměl by jste náhodou někdo radu co s tím??? Nebo kam s ní??? ) Diky
Z 1000 rv.2003 nejede
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 1000 rv.2003 nejede
Hele nečistil jsi náhodou filtr a neskřípnul si někde palivovou hadici?
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Re: Z 1000 rv.2003 nejede
nevrčí mu čerpadlo... to by mělo frčet i se skříplou hadicí...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- Blacky
- Easy slider
- Příspěvky: 683
- Registrován: ned lis 10, 2013 18:37:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 1000 rv.2003 nejede
Hele jak presne tady funguje imobilizer? Nemuze blbnout ten?
proces výběru - RS???
EX - K Vulcan S 2016 Willi
EX - K Z750R 2012 spark black
CKC#1597
EX - K Vulcan S 2016 Willi
EX - K Z750R 2012 spark black
CKC#1597
Re: Z 1000 rv.2003 nejede
Ahoj, asi někdo neví jakto nakonec vyřešil? Jetohodně dlouho zpět ale mám momentálně na zedovi stejnou závadu.
Z1000
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 1000 rv.2003 nejede
člověče nevíme, ale soustředil bych se asi na to čerpadlo...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: Z 1000 rv.2003 nejede
Mě se teď přihodila asi stejná závada při na konci vyjížďky tak po 250km mi mašina chcípla a nšla nastartovat. Po vypnutí klíčku a zapnutí čerpadlo normálně nasálo a relátka zacvakali - chytla a hned zase chcípla a když jsem hned vypnul klíček a zapnul tak čerpadlo nenasálo ani relátka nezacvakali ale po chvilce zase vše OK. udělalo mi tot akhle asi 10x a dohopsal jsem asi 5 km pak jsem zůstal opět stát ale už tak 5 min. Pak jsem moto nakopnul a dofrčel domů cca 35 km bez problému.
Myslím si, že v tu chvíli neša vůbec elektrika ani k relátkům a ani k čerpadlu. Podezírám z toho regulátor dobíjení že při přehřátí dělá nějaký kraviny ale fakt nevím.
Vyměnil jsem o vikendu palivové hadičky. očistil všechny kontakty atd. co by s tím mohli mít něco společného pak jsem to byl projet a když jsem zastavil na 15 min a jen chcípnul ale nechal otočený klíček tak jsem pak už nodjel. Byterka byla mrtvá ale před odjezdem jsem jí vyndal nabiou z nabíječky.
Celkem mě to trápí. Dobíjení je při 1000ot 14,50V a při 3000ot 13,70V a to se mi úplně nezdá nebo je to OK ? Ještě jsem tedy neměřil příámo alternátor kolik dává každá fáze to jsem se dočetl až teď a kolik by mělo být napětí.
Za každou radubu budu rád. Díky
Myslím si, že v tu chvíli neša vůbec elektrika ani k relátkům a ani k čerpadlu. Podezírám z toho regulátor dobíjení že při přehřátí dělá nějaký kraviny ale fakt nevím.
Vyměnil jsem o vikendu palivové hadičky. očistil všechny kontakty atd. co by s tím mohli mít něco společného pak jsem to byl projet a když jsem zastavil na 15 min a jen chcípnul ale nechal otočený klíček tak jsem pak už nodjel. Byterka byla mrtvá ale před odjezdem jsem jí vyndal nabiou z nabíječky.
Celkem mě to trápí. Dobíjení je při 1000ot 14,50V a při 3000ot 13,70V a to se mi úplně nezdá nebo je to OK ? Ještě jsem tedy neměřil příámo alternátor kolik dává každá fáze to jsem se dočetl až teď a kolik by mělo být napětí.
Za každou radubu budu rád. Díky
Z1000