Zdravím všechny motorkáře.
Potřeboval bych poradit... Ohledně motoru.. Mám Kawu zxr 400 a nějak mě zlobil motor a už nejede žádná rána nic.. prostě se udusil a konec. prošel jsem vše ale zatím žádná stopa po ničem. Ale to je druhá věc.. Mam typ L rok 1995 no a mám ještě jeden motor ale je to typ H rok 1990. Tak nevím pokud půjde namontovat bez potíží.. Vím jen že motory H a L jsou totožné na přimontování jen typ L došel k menším změnám kde se zvýšil trošku výkon o 5 koní...
Tak potřebuji poradit než rozebírat cely motor a vrážet tam peníze... tak bych je jen vyměnil. Pokud to je vůbec možné.
Všem děkuji za názory a rady...
Zxr 400 Motor
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zxr 400 Motor
Cos všechno testoval na "omdleném" motoru? : ???benzín/zapalování/elektrika/karburátor??? Záměny motorů - optal jsem se odborníka - čekám na jeho verdikt... 

____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Re: Zxr 400 Motor
No zkoušel jsem všechno.. benzin tam jde... zkontrolovaná elektřina, svíčky, eletro... vše v pohodě... No bylo tam toho vice... zlobila převodovka... tak jsem uvažoval o záměně na sezonu pokud by to šlo než ho dám do pořádku z finančních důvodů... když bude dole tak bych ho opravil cely... a mezi tím namontoval druhý...
Ale děkuji... Snad to bude možný, vyměnit dočasně...
Ale děkuji... Snad to bude možný, vyměnit dočasně...
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zxr 400 Motor
Záměna je možná, pouze zadní držák (vývod) chladící kapaliny je třeba otočit, a vést jinak hadici.
Originál rady:
Engine is basically the same. You need to turn coolant hose housing at back of engine other way around - he will see when fits. H & L engine are same power 59ps . SP engine has increased power. 1990 H engine also has BTL clutch installed same as L engine. My bike is 1990 H2 but now a SP J2
Originál rady:
Engine is basically the same. You need to turn coolant hose housing at back of engine other way around - he will see when fits. H & L engine are same power 59ps . SP engine has increased power. 1990 H engine also has BTL clutch installed same as L engine. My bike is 1990 H2 but now a SP J2
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Re: Zxr 400 Motor
Jéé díky moc... !! Tak to je super... Jen vyhodit držák, to je myšleno asi odmontovat.? nebo nějaká jiná věc? A hadice vest jinudy... je tam asi trošku změna ale v pohodě.. to nějak dořeším na tu sezonu..
To se mi ulevilo... jen to napasovat... a bude vše v pohodě 


- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zxr 400 Motor
Tak doufám, že si poradíš a že Ti to bude nejen klapat, ale i makat!
Není za co, ten dotyčný je expert, bez uvozovek! Bydlí v Japonsku, ačkoliv je angličan. V Japanu jsou tyhle 4kila docela časté náčiní, taď jsem viděl na fotkách, že na nich jezdí i nějaký mistrák. Kdybys scháněl nádradní díly, proptám. Neslibuj si od toho že budou "levný", protože většinu náhradních dílů koupíš v Žaponsku o cca min 50% dráž. (stačí si projít některé japonské stránky www.k-factory.com / není tam nic na ZXR 400....já to srovnával jen s díly na ZRX) na eBay je nd na Tvou mašinu hafo.
Viz tady .

Viz tady .
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Re: Zxr 400 Motor
Jj, ebay mam prosle cele... hold snad to nejak pujde... v sobotu se na to podivam... a ta japonska stranka je zajimava celkem
jen se v tom nevyznam...
ale je fakt ze to je drazsi o nejake to procento ale tak vecinu stoji dovoz a cestovne nez samotny dil. No snad nebudu muset zasahovat do ramu... stale nechapu jak vyhodit zadni drzak.. pokud odmontovat nebo nejaka veci uprava...... jeste jedna otazka.. karburatory.. budou pasovat ty L kovy na motor H... ? Stim by mohl byt problem si myslim...

