Zdravím všechny motorkáře.
Potřeboval bych poradit... Ohledně motoru.. Mám Kawu zxr 400 a nějak mě zlobil motor a už nejede žádná rána nic.. prostě se udusil a konec. prošel jsem vše ale zatím žádná stopa po ničem. Ale to je druhá věc.. Mam typ L rok 1995 no a mám ještě jeden motor ale je to typ H rok 1990. Tak nevím pokud půjde namontovat bez potíží.. Vím jen že motory H a L jsou totožné na přimontování jen typ L došel k menším změnám kde se zvýšil trošku výkon o 5 koní...
Tak potřebuji poradit než rozebírat cely motor a vrážet tam peníze... tak bych je jen vyměnil. Pokud to je vůbec možné.
Všem děkuji za názory a rady...
Zxr 400 Motor
- 666S999
- Ghostrider
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zxr 400 Motor
Cos všechno testoval na "omdleném" motoru? : ???benzín/zapalování/elektrika/karburátor??? Záměny motorů - optal jsem se odborníka - čekám na jeho verdikt... 

____ZRX 1200R____
_____CKC#21______
_____CKC#21______
No zkoušel jsem všechno.. benzin tam jde... zkontrolovaná elektřina, svíčky, eletro... vše v pohodě... No bylo tam toho vice... zlobila převodovka... tak jsem uvažoval o záměně na sezonu pokud by to šlo než ho dám do pořádku z finančních důvodů... když bude dole tak bych ho opravil cely... a mezi tím namontoval druhý...
Ale děkuji... Snad to bude možný, vyměnit dočasně...
Ale děkuji... Snad to bude možný, vyměnit dočasně...
- 666S999
- Ghostrider
- Kontaktovat uživatele:
Záměna je možná, pouze zadní držák (vývod) chladící kapaliny je třeba otočit, a vést jinak hadici.
Originál rady:
Engine is basically the same. You need to turn coolant hose housing at back of engine other way around - he will see when fits. H & L engine are same power 59ps . SP engine has increased power. 1990 H engine also has BTL clutch installed same as L engine. My bike is 1990 H2 but now a SP J2
Originál rady: