Chtěl bych poprosit o radu.
Kawasaki ZR 7 r.v. 2000, minulý rok na podzim byla kvůli zlobivým otáčkám na sytič na seřízení (asi jen karbů). Po servise jetá nebyla (zima, plískanice).
Teď na jaře při prvních dvou jízdách jízda docela v pohodě, párkrát střelila do výfuku, ale co je dost divné, spotřeba vylítla někam ke 13 litrům (běžná spotřeba do servisu byla do 5 litrů), servisman, co v tom měl naposled ponořený ruce se k tomu moc vyjadřovat nechce.
Mimo spotřeby a pár střel do výfuku jde motor pěkně a pravidelně, dobře startuje a nevykazuje (zatím) jiné neduhy...
Diagnoza vypadá rozsáhle... (trysky, hladiny, jehly, bohatost a vše okolo) ale vrtá mi hlavou, jestli to nemůže být seklý sytič (i když po stažení sytiče má motor stabilní otáčky cca 1500 ).
Jak velký vliv na spotřebu můžou mít i lehce povolené svody?
Motorek se nebojím, ale do čtyřválce jsem se zatím neponořil a mám z toho trochu trému...

Blbý je, že lidi co to opravdu umí, mají teď práce nad hlavu a holka co na tom jezdí je už vážně na nervy, páč ty termíny jsou teď vážně dlouhý...
Najde se tu někdo, kdo mi ukáže nitku, po které mám jít?
Díky za odpovědi... Jsme z Brna
Sonny