Stránka 1 z 1

pár dotazů

Napsal: sob úno 16, 2013 12:20:41
od hanzisubrt
Ahoj,

dostala se mi do ruky okruhovka předělaná z klasické ZX6r ale nějakej odborník předemnou vzal štípačky a polovinu kabelů vystříhal, teď kdo se v tom má vyznat. Jiskru cívky dávají, svíčky jsem dal dnes nové, startér točí ale motorka nenastartuje. Nádrž mám odpojenou, dal jsem hadičku samospádem z trychtýře. Mám shozený filtr sání, při pokusu o nastartování jde ze sání vidět jak se snaží klapky otvírat. (jakoby blafají)

Potřebuji poradit co je výhradně nutné mít zapojené pro bezproblémový provoz motoru. Mohou být odpojená čidla neutrálu, teploty, neutrálu a spojky? Je to ročník 97 takže karburátorová verze.


s ještě jeden dotaz, jaká je funkce řídící jednotky? Je nutné mít v moto palivové čerpadlo, nebude stačit samospád z nádrže?


Díky všem za každou radu

Re: pár dotazů

Napsal: ned úno 17, 2013 00:55:35
od Zubr
Pokud to hází jiskru, tak ty čidla už někdo vyřadil a musí to jezdit. Chybu hledej jinde. Bez filtru to nejspíš nenatočíš. A co se týče pal.čerpadla, tak to tam musí bezpodmínečně být, jinak ti to od určité rychlosti nepojede.

Re: pár dotazů

Napsal: ned úno 17, 2013 10:01:52
od hanzisubrt
ještě mě napadlo jestli není rozhozený předstih, nemáš nějaký stručný popis jak na to?

Re: pár dotazů

Napsal: ned úno 17, 2013 10:28:01
od Zubr
Předstih je pevně nastavenej, tím to nebude. Pokud nemáš přehozený indučky, tak to bude v poho. Ještě nemusej svíčky pálit pod tlakem. Ale stejně bych se zaměřil na karburaci.

Re: pár dotazů

Napsal: pon úno 18, 2013 08:13:32
od misak39
bez filtru to nastartuje v pohodě... jak je na tom sytič? Starší ročníky bez sytiče ani neblafnou...

Re: pár dotazů

Napsal: pon úno 18, 2013 11:59:21
od Dak
misak39 píše:bez filtru to nastartuje v pohodě... jak je na tom sytič? Starší ročníky bez sytiče ani neblafnou...
Má pravdu předsedo. Při seřizování podtlaků sem měl celý airbox pryč a normálně to chytlo. Akorát je fakt potřeba sytič. Pokud to delší dobu stálo, tak vyčistit plovákové komory a zkontrolovat jestli plovák uzavírá. Pak vzít flašku s benzínem a napojit na karbce. Normálně to chytne. Aspoň teda u mojí ZX-6r z r.v. 96 to šlo. Toš tak

Re: pár dotazů

Napsal: pon úno 18, 2013 18:41:39
od hanzisubrt
karburátory jsem už taky rozebral, vyčistil, trysky jsou krásně průchodný.. když se pokouším startovat se sytičem tak to má snahu blafat, v sání se začínají škubat ty klapky jak kdyby chtěla běžet ale něco jí to nedovolí..

Zkusím projít schéma zapojení neutrálu, mám pocit že v tom by mohl být zakopaný pes.. Hele dá se nějak obejít to relátko u pojistkový skříňky? do něho jsou zapojený kabely podle schématu... Na druhou stranu kdyby byl problém tady tak by neházela jiskru že?

Re: pár dotazů

Napsal: čtv úno 21, 2013 21:33:52
od hanzisubrt
tak vyřešeno, kabel od kostry který spojuje více el.součástek byl ukostřen ale některé spoje někdo předemnou zamotal a olepil izolepou, místo řádného propájení..

Všem díky za nápady