Stránka 1 z 2
ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka + DYNOJET stage 1 a 2
Napsal: ned říj 16, 2011 19:12:36
od tequila
Prodám K&n vložku do airboxu. Nová nepoužitá. našel jsem jí dnes zabalenou v garáži. Zjistil jsem že když mi předělávali karbce tak tam laborovali co tam dát.
Nakonec padla volba na přímé filtříky ale tenhle mi naůčtovali taky. (šmejdi

Tak kdyby někdo chtěl.....
Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka
Napsal: ned říj 16, 2011 23:04:40
od fanuš
cena?
Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka
Napsal: pon říj 17, 2011 00:20:13
od tequila
Měl jsem ho naůčtovaný za 1840,-
Za 1500,- bych ho nechal. Je to ok?
Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka
Napsal: pon říj 17, 2011 00:21:19
od tequila
Ještě k tomu mám Dyno jet sadu 1 a 2 právě pro tenhle filtr.
Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka
Napsal: pon říj 17, 2011 09:28:06
od ZRX 1984
k tomu se musí dělat díra do airboxu ne?
Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka
Napsal: pon říj 17, 2011 09:35:14
od tequila
Ne nemusí. Funguje to i tak, ale kupoval jsem to s tím,
že bych do rexe dal kit DJ stage 2 a nakonec tam přišel
stage 3 bez airboxu. Kdyby jsi si to vzal tak ti k tomu
dam i ten DJ Kit dohromay s filttrem za 3500,-
Mě ten kit vyšel na 3800,- ,ale tim že jsou tam už jen
1 a 2 (ješzě tam byla 3, kterou mam namontovanou)
tak to dam za půlku.
Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka
Napsal: pon říj 17, 2011 11:33:28
od ZRX 1984
Dohodneme se v sobotu. kdyžtak to vem sebou...
Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka
Napsal: pon říj 17, 2011 12:12:37
od tequila
ok no problem.
Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka
Napsal: pon říj 17, 2011 13:21:20
od Tilda
tequila píše:Ne nemusí. Funguje to i tak, ale kupoval jsem to s tím,
že bych do rexe dal kit DJ stage 2 a nakonec tam přišel
stage 3 bez airboxu. Kdyby jsi si to vzal tak ti k tomu
dam i ten DJ Kit dohromay s filttrem za 3500,-
Mě ten kit vyšel na 3800,- ,ale tim že jsou tam už jen
1 a 2 (ješzě tam byla 3, kterou mam namontovanou)
tak to dam za půlku.
takze kdyz das prime filtry bez airboxu tak se musi pouzit stage 3? premyslel jsem o tom ze airbox vyhodim a dam kosicky na karbce. nebo by k tomu stacil i stage 1 nebo 2?
Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka
Napsal: pon říj 17, 2011 13:35:22
od ZRX 1984
Právě když dáš do airboxu tento filtr, měl bys k tomu dát stage 1 nebo 2, nemýlím-li se a když chceš dát 3, musíš dát košíčky, bude to asi odstupňovaný výkonově a spotřebou

Dále to chce laděný výfuk, nejlépe i se svodama a pak brzdit a ladit, Milda, Pavel Kys a Chosé by o tom mohli dlouhosáhle vyprávět

Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka
Napsal: pon říj 17, 2011 13:43:03
od tequila
Přesně tak jak říká Seky. ale upřímě: na spotřebě jsem to nepozoroval. Maximálně třeba o pul litru na nádrž. Jinak nemusíš mít svody a ladák,
ale je to lepší. Na to se teprve chystám. Na stage 3 bez svodů a s koncovkou sorpion mám ze 116 Nm-na- 121Nm a ze 119hp-na-129hp. Pokud k tomu ještě uspůsobíš výfukový systém tak je to někde pod 150 hp. (mám ten pocit, už si to nepomatuju,to by ti řekl Chosé nebo Mája, minule jsme se o tom zrovna bavili a porovnávali) . Já se mrknu do té krabičky. Měli by tam jednotlivé kombinace být rozepsané....
Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka + DYNOJET stage 1 a 2
Napsal: pon říj 17, 2011 15:01:20
od Tilda
ladak mam, svody resit nechci

a kvuli vykonu to delat taky nechci, vzhledem k tomu ze vetsinou jezdim kolem 6t otacek tak stejne vyuzivam 75% vykonu, takze pokud chci 20 koni navic, tak staci podradit a poslat otacky k 9t
spis se mi libi ty primy filtry a jeste jsem na zrxoc nasel typka co dela takovy sikovny plastik misto airboxu a prida to par litru zavazadloveho objemu pod sedlem

Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka + DYNOJET stage 1 a 2
Napsal: pon říj 17, 2011 16:40:38
od tequila
To jsem taky videl ale stoji to asi 40 liber. Nastesti Milda je taky sikovnej i kdyz nedela s plastem ale s kovem. Takze kastlik bude plechovy

Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka + DYNOJET stage 1 a 2
Napsal: pon říj 17, 2011 20:49:11
od Pavel ZRX
Jen pro info, nechci kazit kšefty. Sada DYNOJET obsahuje jehly, který mají výrazně jiný tvar než origo, pružiny nad šoupě, které jsou měkčí a možná i jiné délky a trysky třech velikostí. Jehly a pružiny by měly jít doobjednat. Pokud se na další moto použijí zbylé trysky st. 1 a 2, může to fungovat, ale je potřeba si uvědomit, že velikost hlavní trysky ovlivňuje chod motoru jen při plném plynu. Přechod od 1/4 do 3/4 plynu řeší tvar a nastavení jehly a ty pružiny.
Re: ZRX 1100-1200 K&N filtr vložka + DYNOJET stage 1 a 2
Napsal: pon říj 17, 2011 22:39:17
od tequila
v pohodě. Jen jsem se na to znovu koukal a je to tato sada stage 1 a 3 , takže žádná 2. Píšou tam, že s touto K&N vložkou se dá použít pouze stage 1. Což tam je.