minulý rok se seřizovaly karburátory ( i výška hladiny v karburátorech) v servisu.
Po prvním pokusu o seřízení motor chcípal při dobržďování a nešel za tepla nastartovat.
Při druhém pokusu tekl po zahřátí motoru z karburátorů benzín a byly ho plné výfuky.
Po třetím pokusu o seřízení motor po zahřátí škubal (vždy po najetí tak 50 km) a v zatáčkách při náklonu ztrácel výkon.
Letos další servis, protože se s tím nedá jezdit.
Karburátory zkoušeli jak na motorce tak venku na infuzi.
Přeplavovaly se pořád dva pravé karburátory.
Při prohození ventilků v karburátorech se přeplavují pořád ty stejné.
Ventilky i sedla údajně vypadají vpořádku.
Když se zkoušelo pohnout výškou hladiny v karburátorech, tak se začaly přeplavovat všechny
Předem díky za každou radu!
