Stránka 1 z 2
Výkon u KLR
Napsal: sob zář 02, 2006 15:05:33
od Currahee
Vy všici co máte KLRko dávejte pozor. Máte tam ňáký výkonový vychytávky? Jestli ano tak konkrétně dejte vědět. Už mě to začíná štvát.
Jedu takhle za kámošem, který má husku 610, po městě. On si jen tak veme za plyn a je na zadku a já nic. Tak sem vzal dvojku zhruba k polovině toček a podřadil za jedna s tím , že by se měla postavit jako bežně postavíš XTéčko a DRko. A nic. Pohled lidí na mě, jak tam cuká a nic se neděje mě začal deprimovat a už s tím musím něco udělat...otázka co

Napsal: sob zář 02, 2006 16:32:03
od Buriel
Čus,no řekl bych že je to asik tím že ta Huska je lechčí a má vicero koníků ne??já mám u KLR Dynojet kit a ani s ním mi to na zadek nende asi to bude taky tím že to neumím

,musel bych cuknout na řídítka,možná by to chtělo do zadu rozetu s vícero zubama........
Napsal: sob zář 02, 2006 17:28:05
od Currahee
Jasná, ale já to porovnávám s XT apod.. KLRko je línej stroj oproti nim. A s tou rozetou nevim nevim, zase ztratíš na rychlosti. Mě se to daří jen na rozjezd přes spojku...jinak je mrtvá..
Napsal: sob zář 02, 2006 19:37:11
od dworakmirek
měl jsme Husku TE 610 1čku sem rači nepoužíval, jinak stačilo brnknout za plyn a bylo to tam, za dve jsem lechce potáhlnul a přidal plyn a ty zadáky byly jako prase,aji jak to neumím tak to šlo výkonem, Ted mám KLR a to se hodne liší tím,zě má hodně těžkej motor položenej hodne do předu, takže není vyváženy jako huska ,je to tedy těžsí,když už jedeš tech 30 tak už ta motorka jde proste dopředu, jinak na rozjezdy se to dá jedině přes spojku, ale musi se to hnedka vyvážit a to mi nejde,ta motorka po zadním umí ale právě u téhle motorky se to musí umět a né se to učit,to mě právě vadí,ale sem rád,ty vibrace na husce a né moc klidnej podvozek klr uplně odstranilo, ale na výkon sponínám na husku, Jinak jak říká Buriel, ani navýšení výkonu tomu nepomohlo na zadní, ta moto je civilní aby neubližovala, na husce sem se klepal

Napsal: ned zář 03, 2006 00:33:11
od BULDOK ZXR
Měl jsem ten samej problém a proto jsem koupil silniční,né že by to stavělo
po přidání plynu na zadní,ale přeci 107 koníků jde cítit a to jsem byl zásadně
pro enduro,ale silnice je silnice
Napsal: ned zář 03, 2006 09:55:50
od maco
mi cestovni moc nesedi s myma 200cm a 100kg sem si na tom připadal jak vosa na bonboně

ja si koupil enduro protože nepotřrbuju jezdit 200km/hod ale raději se v lese nebo někde na haldě vyblbnout to je pro mne větši odvaz

jinač změn posez na sedadle vice dozadu a uvidiš jak to budš zvedat

aspon mi to trochu jde
Napsal: ned zář 03, 2006 22:06:17
od dworakmirek
no jasny protizávaží dozadu a už to frčí ,já to dělat nebudu ,ničí mi to převodovku a řetězovku a pak to jde všechno do

co potom ten ůčet za díly

Napsal: pon zář 04, 2006 15:26:54
od Anti
KLR není Huska,určení stroje je rozdílné,klr má těžší klikový mechanismus,proto má spíš tendenci jet než se zvedat.Maximálně můžeš laborovat s převodama.Max. rychlost bych neřešil,ale pokud tuto rychlost používáš,doporučuju změnit stroj.
Napsal: pon zář 04, 2006 15:37:20
od Anti
Ještě taková drobnost.Mám celkem fortelnou přítelkyni,proto jsem řešil něco podobného.Vyřešil jsem to jednoduše.Mám KLR600,sehnal jsem kliku a válec ze 650,ale ponechal původní primár.Výsledkem je solidní použitelnost v nižších otáčkách,a celková živost.Pokud máš 650,múžeš to řešit naopak,prostě si sežeň primár z 600,obojí je zaměnitelné.Prostým výpočtem jsem došel k závěru,že než zasáhne omezovač,mělo by být na tachometru něco přes 180...
Pokud nevíš o co jde,tak se do ničeho nepouštěj.
Napsal: pon zář 04, 2006 21:29:33
od dworakmirek
myslím že u takovch endur najde o rychlos ale zátach v nízkejch ,a takovou cestovní rychlost 90-120 + dobrá spotřeba
Napsal: úte zář 05, 2006 10:28:24
od Anti
A vo tomto to přesně je...
Napsal: úte zář 05, 2006 15:17:19
od Currahee
Jo, s tím souhlasim, ale po svezení na XTéčku se do zdá líný i v těch nízkejch. Ale to jou drobnosti. Jsem rád, že jí mám....holku moji

Napsal: úte zář 05, 2006 23:14:52
od BULDOK ZXR
Když na enduru,tak bych se rád svezl na KTM.
To musí trhat ruce

Napsal: úte zář 05, 2006 23:16:14
od dworakmirek
asi koupím,vyskouším,prodám a koupím zas KLR a podělím se

Napsal: stř zář 06, 2006 10:30:08
od Currahee
BULDOK ZXR píše:Když na enduru,tak bych se rád svezl na KTM.
To musí trhat ruce

Kámoš dělá v KTM a byl na představení modelový řady 06. Měl pod sebou tu 950 na motardech....to je opravdu masakar
