měl jsme Husku TE 610 1čku sem rači nepoužíval, jinak stačilo brnknout za plyn a bylo to tam, za dve jsem lechce potáhlnul a přidal plyn a ty zadáky byly jako prase,aji jak to neumím tak to šlo výkonem, Ted mám KLR a to se hodne liší tím,zě má hodně těžkej motor položenej hodne do předu, takže není vyváženy jako huska ,je to tedy těžsí,když už jedeš tech 30 tak už ta motorka jde proste dopředu, jinak na rozjezdy se to dá jedině přes spojku, ale musi se to hnedka vyvážit a to mi nejde,ta motorka po zadním umí ale právě u téhle motorky se to musí umět a né se to učit,to mě právě vadí,ale sem rád,ty vibrace na husce a né moc klidnej podvozek klr uplně odstranilo, ale na výkon sponínám na husku, Jinak jak říká Buriel, ani navýšení výkonu tomu nepomohlo na zadní, ta moto je civilní aby neubližovala, na husce sem se klepal
