Výkon u KLR

Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Výkon u KLR

Příspěvek od Currahee » sob zář 02, 2006 15:05:33

Vy všici co máte KLRko dávejte pozor. Máte tam ňáký výkonový vychytávky? Jestli ano tak konkrétně dejte vědět. Už mě to začíná štvát.
Jedu takhle za kámošem, který má husku 610, po městě. On si jen tak veme za plyn a je na zadku a já nic. Tak sem vzal dvojku zhruba k polovině toček a podřadil za jedna s tím , že by se měla postavit jako bežně postavíš XTéčko a DRko. A nic. Pohled lidí na mě, jak tam cuká a nic se neděje mě začal deprimovat a už s tím musím něco udělat...otázka co :?:
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Uživatelský avatar
Buriel
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 109
Registrován: pát led 27, 2006 23:05:54
Bydliště: Malá vesnička v srdci Jižní Moravy s náměstíčkem a kostelíkem.Čejč.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Buriel » sob zář 02, 2006 16:32:03

Čus,no řekl bych že je to asik tím že ta Huska je lechčí a má vicero koníků ne??já mám u KLR Dynojet kit a ani s ním mi to na zadek nende asi to bude taky tím že to neumím :lol: ,musel bych cuknout na řídítka,možná by to chtělo do zadu rozetu s vícero zubama........
Zelený Ďábel KLR 650
Jezdím pomalu a kochám se krajinou.......

Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Currahee » sob zář 02, 2006 17:28:05

Jasná, ale já to porovnávám s XT apod.. KLRko je línej stroj oproti nim. A s tou rozetou nevim nevim, zase ztratíš na rychlosti. Mě se to daří jen na rozjezd přes spojku...jinak je mrtvá..
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » sob zář 02, 2006 19:37:11

měl jsme Husku TE 610 1čku sem rači nepoužíval, jinak stačilo brnknout za plyn a bylo to tam, za dve jsem lechce potáhlnul a přidal plyn a ty zadáky byly jako prase,aji jak to neumím tak to šlo výkonem, Ted mám KLR a to se hodne liší tím,zě má hodně těžkej motor položenej hodne do předu, takže není vyváženy jako huska ,je to tedy těžsí,když už jedeš tech 30 tak už ta motorka jde proste dopředu, jinak na rozjezdy se to dá jedině přes spojku, ale musi se to hnedka vyvážit a to mi nejde,ta motorka po zadním umí ale právě u téhle motorky se to musí umět a né se to učit,to mě právě vadí,ale sem rád,ty vibrace na husce a né moc klidnej podvozek klr uplně odstranilo, ale na výkon sponínám na husku, Jinak jak říká Buriel, ani navýšení výkonu tomu nepomohlo na zadní, ta moto je civilní aby neubližovala, na husce sem se klepal :shock: :D
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
BULDOK ZXR
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 592
Registrován: sob kvě 06, 2006 23:42:10
Bydliště: LOUČNÁ NAD/DES okr.ŠUMPERK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BULDOK ZXR » ned zář 03, 2006 00:33:11

Měl jsem ten samej problém a proto jsem koupil silniční,né že by to stavělo
po přidání plynu na zadní,ale přeci 107 koníků jde cítit a to jsem byl zásadně
pro enduro,ale silnice je silnice
BULDOK street,ale to je psychický

Uživatelský avatar
maco
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 45
Registrován: úte srp 15, 2006 21:03:49
Bydliště: Petřvald

Příspěvek od maco » ned zář 03, 2006 09:55:50

mi cestovni moc nesedi s myma 200cm a 100kg sem si na tom připadal jak vosa na bonboně :lol: ja si koupil enduro protože nepotřrbuju jezdit 200km/hod ale raději se v lese nebo někde na haldě vyblbnout to je pro mne větši odvaz 8) jinač změn posez na sedadle vice dozadu a uvidiš jak to budš zvedat :wink: aspon mi to trochu jde
KLR 600
Když jezdím tak jezdím a když zrovna nejezdím tak spím :)

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » ned zář 03, 2006 22:06:17

no jasny protizávaží dozadu a už to frčí ,já to dělat nebudu ,ničí mi to převodovku a řetězovku a pak to jde všechno do :toimonster: :lol: co potom ten ůčet za díly :evil3:
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon zář 04, 2006 15:26:54

KLR není Huska,určení stroje je rozdílné,klr má těžší klikový mechanismus,proto má spíš tendenci jet než se zvedat.Maximálně můžeš laborovat s převodama.Max. rychlost bych neřešil,ale pokud tuto rychlost používáš,doporučuju změnit stroj.

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon zář 04, 2006 15:37:20

Ještě taková drobnost.Mám celkem fortelnou přítelkyni,proto jsem řešil něco podobného.Vyřešil jsem to jednoduše.Mám KLR600,sehnal jsem kliku a válec ze 650,ale ponechal původní primár.Výsledkem je solidní použitelnost v nižších otáčkách,a celková živost.Pokud máš 650,múžeš to řešit naopak,prostě si sežeň primár z 600,obojí je zaměnitelné.Prostým výpočtem jsem došel k závěru,že než zasáhne omezovač,mělo by být na tachometru něco přes 180...
Pokud nevíš o co jde,tak se do ničeho nepouštěj.

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » pon zář 04, 2006 21:29:33

myslím že u takovch endur najde o rychlos ale zátach v nízkejch ,a takovou cestovní rychlost 90-120 + dobrá spotřeba
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte zář 05, 2006 10:28:24

A vo tomto to přesně je...

Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Currahee » úte zář 05, 2006 15:17:19

Jo, s tím souhlasim, ale po svezení na XTéčku se do zdá líný i v těch nízkejch. Ale to jou drobnosti. Jsem rád, že jí mám....holku moji :wink:
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Uživatelský avatar
BULDOK ZXR
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 592
Registrován: sob kvě 06, 2006 23:42:10
Bydliště: LOUČNÁ NAD/DES okr.ŠUMPERK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BULDOK ZXR » úte zář 05, 2006 23:14:52

Když na enduru,tak bych se rád svezl na KTM.
To musí trhat ruce :lol:
BULDOK street,ale to je psychický

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » úte zář 05, 2006 23:16:14

asi koupím,vyskouším,prodám a koupím zas KLR a podělím se :D :shock:
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Currahee » stř zář 06, 2006 10:30:08

BULDOK ZXR píše:Když na enduru,tak bych se rád svezl na KTM.
To musí trhat ruce :lol:
Kámoš dělá v KTM a byl na představení modelový řady 06. Měl pod sebou tu 950 na motardech....to je opravdu masakar :)
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Odpovědět