KLX 300
KLX 300
Ahoj všichni potřebuju poradit s vačkou na Kawasaki KLX 300 r.v. 2000 .dělám renovaci a tak jsem sundal i víčko na ventilech a koukam na vačku na výfuky a já mám jednu o 0,7 mm nižší než druhou a nevím jestli to tak má být nebo je ušoupaná ,v servisním manuálu o tom není nikde zmínka že by mněla mít rozdíl, je tam jen rozměr jak má být vačka velká a ta míra je 36.25 pro všechny vačky, to souhlasí ale já mám jednu 36.23 mm a druhou 35.5 mm ??? a ještě ta myska která je na ventilu má tu povrchovou upravu (cementování nebo jak se to dělá) uplně pryč , přikládám foto.
- Přílohy
-
- Vacka 3.jpg (215.57 KiB) Zobrazeno 2186 x
Re: KLX 300
ja byt tebou to ani neriesim...Jednoznacne kupit new vacku...Alebo sa voz a potom budes plakat,ked sa ti dolamu ventily...Kamaratovi sa to stalo na KTM,ktora bola ´´po GO´´ a vacku mal tak zodratu,teda iba tu na jeden ventil,ze hroza pol motora v cudu...Vsetky ventily KO a valec tiez,ohnuta ojnica...Tak byt tebou,tak by som kupil new a mal by som pokoj...
Este otazocka:klepal ti motor?
Este otazocka:klepal ti motor?
Kawa KX 1989,kostra z KX 125 1993...
Re: KLX 300
Fakt by mě zajímalo,jak může zhulená vačka dolámat ventily...
Obě vačky by měly být stejné,jedna se ti z nějakého důvodu zhulila,nejspíš nedostatek oleje nebo výrobní vada.
Každopádně máš dvě možnosti:
A)Koupit novou
B)Nechat si tu původní zrepasovat.
Ta první varianta je jistější,ta druhá levnější.
To na té misce je ventilová podložka,ano je cementovaná.Bude ji potřeba vyměnit,dává se různá tloušťka aby ti seděla ventilová vůle.
Pokud se takhle ptáš,opět ti doporučím dvě možnosti:
A)Dej to někomu kdo tomu rozumí ať to opraví
B)Vezmi celou hlavu a dej ji zrepasovat
Tak jsem koukal sem:http://www.partsdepot.cz/index.php?mode ... tion=82000
A to zdvihátko máš vcelku,cena je ale slušná.Horší to bude z vačkou...
Obě vačky by měly být stejné,jedna se ti z nějakého důvodu zhulila,nejspíš nedostatek oleje nebo výrobní vada.
Každopádně máš dvě možnosti:
A)Koupit novou
B)Nechat si tu původní zrepasovat.
Ta první varianta je jistější,ta druhá levnější.
To na té misce je ventilová podložka,ano je cementovaná.Bude ji potřeba vyměnit,dává se různá tloušťka aby ti seděla ventilová vůle.
Pokud se takhle ptáš,opět ti doporučím dvě možnosti:
A)Dej to někomu kdo tomu rozumí ať to opraví
B)Vezmi celou hlavu a dej ji zrepasovat
Tak jsem koukal sem:http://www.partsdepot.cz/index.php?mode ... tion=82000
A to zdvihátko máš vcelku,cena je ale slušná.Horší to bude z vačkou...
Jeden stačí....na všechno....
Re: KLX 300
Motor neklepal ale obcas ta motorka strilela do vyfuku , jsem takovej vsetecka tak sem to rozebral a dokonce jsem dneska rozpulil motor , takze válec už to má zasebou , je tam vařenej karter , čep na pístu už taky dosloužil a kolo na spojkovém koši ma očesaný zuby od našlapávání, takže sem koupil krasnýho zajíce v pytli hajzl ten od kterého jsem to koupil že větší neni . Takže mě čeká pěkně mastná oprava , oprava válce asi nechám udělat nikasilem ve Strakonicich nebo mám dát vložku ???, kartér nechám ten svár vypadá bytelně , nu a nakopávat musím opatrně, a ještě je tu ta vačka nová stojí 4700 kč. Sem nasranej sám nasebe , ale bohužel koupě starší moto je vždy sázka do loterie.
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLX 300
to je blby... u starsi motorky nikdy nevis do ceho jdes, kolik lidi se v ni pred tebou vrtalo a co tam kdo sprasil 

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLX 300
Lidi nedělají předepsaný servis a pak to tak dopadá. U té vačky to může být výrobní vada.
ZRX 1200 R