Stránka 1 z 1
Konfigurace - pz racing gear indicator gt300
Napsal: pát čer 25, 2010 10:01:18
od Retro
Ahoj, na zx10r jsem si pořídil ukazatel zařazené rychlosti od PZ Racing, model
GT300. Vše jsem napojil přesně podle návodu, nicméně i po 10 pokusech o správnou kalibraci se mi stále nedaří ho správně nakonfigurovat
Při zkušební jízdě se vždy po přeřazení na vyšší rychlostní stupeň ukáže o jeden více a po vteřině se to vrátí zpět na správnou hodnotu a dále pokud zastavím a dám neutrál, ukazuje si to pokaždé co chce (4, 6, 1) - pokud vypnete a znovu zapnete zapalování, zobrazí se korektně 0. Neměl někdo z Vás majitelů tohoto indikátoru podobný problém při instalaci?
Díky!
Re: Konfigurace - pz racing gear indicator gt300
Napsal: pát čer 25, 2010 15:55:45
od Jard4
Cau. Nemám uplně ten samej ukazatel ale podle mě je to podobný. Ohledně zapojení kabelů si myslím že máš vše správně. Stačilo by dát jeden špatně a nebude ukazovat. Jen pro info bílej se nikam nezapojuje. Slouží pouze k nastavení ukazatele a pak se oizoluje aby se nikde nedotykal. Ale pokud jsi pozorně četl návod jak vše nastavit tak ti tu píšu to co víš. Ohledně toho ukázání rychlostního stupně o jeden víc a pak z5 na správný bych to celé zkusil nastavit při větších otáčkách než píšou v návodu. Snad by se to mohlo víc zprěsnit. Pokud ne musíš brát v úvahu že to číslo se vypočítává z momentálních otáček a rychlosti, tudíž při zmácknuté spojce ti to bude házet blbosti ( jiná rychlost jiné otáčky). U mě trěba při prěřazení nebo podřazeni přeskočí čísilko až když pustim spojku a lehce přidám plyn(motor v tahu). K tomu neutrálu. Nejsem si uplně jistej ale mám pocit že já tam mám ještě jeden kabel co se připojuje na kontrolku neutrálu. Nevím přesně zjistím po návratu z práce.
Napsal: pát čer 25, 2010 16:01:07
od Retro
Zapojení jsem prováděl přesně podle přiloženého návodu spolu s aplikačním listem pro daný typ motocyklu. O tom, že bílý kabel slouží pouze jako konfigurační jsem se dočetl, stejně jako že u určitých typů motocyklů jsou zapotřebí výrazně vyšší otáčky. Zkoušel jsem tedy kalibrovat při doporučených 2tis, 3tis, 5tis a pak už jsem se bál, aby mi motorka neodstartovala ze stojanu

Je to víceméně stále stejné... jinak já tam tebou zmiňovaný kabel k neutrálu nemám.
Napsal: pát čer 25, 2010 16:13:04
od Jard4
Ještě zkus jednu věc a to nastavit to celé na vostro bez stojanu za jízdy 1-6. Já to tak dělal. Zkus prohledat you tube a najít si videjko jak to má prěsně fungovat. Není nad to když člověk ví co to má a nemá přesně dělat.
Napsal: pát čer 25, 2010 16:16:45
od Retro
Zkusit to můžu, za to nic nedám

Ohledně toho videa,
toto je ze stránek jednoho českého e-shopu. Týpek to tam nastaví v relativně nízkých otáčkách a hned vyzkouší (vše na stojanu) a po první kalibraci vše perfektně nastaveno

Napsal: pát čer 25, 2010 18:34:43
od Jard4
Takže konečně doma z práce. Koukal jsem na to co mam já. Je to ENGEAR od Starlane a opravdu má jeden kablik na víc kam se připojuje neutrál.
Malinko jsem pátral po tom tvém typu na jiném foru. Dočetl jsem se že neutrál vyhodnocuje podle opravdu nízkých(volnoběžných otáček). Takže pravděpodobně je jedno jestli tam máš rychlost nebo ne, jakmile zastavíš 0km/h a otáčky klesnou pod určitou hranici, skočí ti tam hodnota pro neutrál.

Napsal: úte čer 29, 2010 08:18:41
od Retro
Jo jo, tak nějak to funguje... chtěl jsem to přes víkend zkusit ještě kalibrovat, ale byl jsem línej a tak si na to přeskakování začínám pomalu zvykat
