Ahoj, na zx10r jsem si pořídil ukazatel zařazené rychlosti od PZ Racing, model GT300. Vše jsem napojil přesně podle návodu, nicméně i po 10 pokusech o správnou kalibraci se mi stále nedaří ho správně nakonfigurovat
Při zkušební jízdě se vždy po přeřazení na vyšší rychlostní stupeň ukáže o jeden více a po vteřině se to vrátí zpět na správnou hodnotu a dále pokud zastavím a dám neutrál, ukazuje si to pokaždé co chce (4, 6, 1) - pokud vypnete a znovu zapnete zapalování, zobrazí se korektně 0. Neměl někdo z Vás majitelů tohoto indikátoru podobný problém při instalaci?
Díky!
Konfigurace - pz racing gear indicator gt300
- Retro
- Easy rider
- Příspěvky: 109
- Registrován: pát črc 03, 2009 14:14:09
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Konfigurace - pz racing gear indicator gt300
Zulu Xray-10 Romeo 2004
Re: Konfigurace - pz racing gear indicator gt300
Cau. Nemám uplně ten samej ukazatel ale podle mě je to podobný. Ohledně zapojení kabelů si myslím že máš vše správně. Stačilo by dát jeden špatně a nebude ukazovat. Jen pro info bílej se nikam nezapojuje. Slouží pouze k nastavení ukazatele a pak se oizoluje aby se nikde nedotykal. Ale pokud jsi pozorně četl návod jak vše nastavit tak ti tu píšu to co víš. Ohledně toho ukázání rychlostního stupně o jeden víc a pak z5 na správný bych to celé zkusil nastavit při větších otáčkách než píšou v návodu. Snad by se to mohlo víc zprěsnit. Pokud ne musíš brát v úvahu že to číslo se vypočítává z momentálních otáček a rychlosti, tudíž při zmácknuté spojce ti to bude házet blbosti ( jiná rychlost jiné otáčky). U mě trěba při prěřazení nebo podřazeni přeskočí čísilko až když pustim spojku a lehce přidám plyn(motor v tahu). K tomu neutrálu. Nejsem si uplně jistej ale mám pocit že já tam mám ještě jeden kabel co se připojuje na kontrolku neutrálu. Nevím přesně zjistím po návratu z práce.
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"
- Retro
- Easy rider
- Příspěvky: 109
- Registrován: pát črc 03, 2009 14:14:09
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Zapojení jsem prováděl přesně podle přiloženého návodu spolu s aplikačním listem pro daný typ motocyklu. O tom, že bílý kabel slouží pouze jako konfigurační jsem se dočetl, stejně jako že u určitých typů motocyklů jsou zapotřebí výrazně vyšší otáčky. Zkoušel jsem tedy kalibrovat při doporučených 2tis, 3tis, 5tis a pak už jsem se bál, aby mi motorka neodstartovala ze stojanu Je to víceméně stále stejné... jinak já tam tebou zmiňovaný kabel k neutrálu nemám.
Zulu Xray-10 Romeo 2004
- Retro
- Easy rider
- Příspěvky: 109
- Registrován: pát črc 03, 2009 14:14:09
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Zkusit to můžu, za to nic nedám Ohledně toho videa, toto je ze stránek jednoho českého e-shopu. Týpek to tam nastaví v relativně nízkých otáčkách a hned vyzkouší (vše na stojanu) a po první kalibraci vše perfektně nastaveno
Zulu Xray-10 Romeo 2004
Takže konečně doma z práce. Koukal jsem na to co mam já. Je to ENGEAR od Starlane a opravdu má jeden kablik na víc kam se připojuje neutrál.
Malinko jsem pátral po tom tvém typu na jiném foru. Dočetl jsem se že neutrál vyhodnocuje podle opravdu nízkých(volnoběžných otáček). Takže pravděpodobně je jedno jestli tam máš rychlost nebo ne, jakmile zastavíš 0km/h a otáčky klesnou pod určitou hranici, skočí ti tam hodnota pro neutrál.
Malinko jsem pátral po tom tvém typu na jiném foru. Dočetl jsem se že neutrál vyhodnocuje podle opravdu nízkých(volnoběžných otáček). Takže pravděpodobně je jedno jestli tam máš rychlost nebo ne, jakmile zastavíš 0km/h a otáčky klesnou pod určitou hranici, skočí ti tam hodnota pro neutrál.
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"