Bi-xenony

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Krbas
Příspěvky: 18
Registrován: ned čer 13, 2010 17:07:23
Kontaktovat uživatele:

Bi-xenony

Příspěvek od Krbas » ned čer 13, 2010 17:23:28

Dobrý den chtěl jsem dát do světla do paraboly bi-xenon ale pár lidí my říkalo že se my může hodně rozžavit světlo že to sklo nemusí vydržet. Chtěl jsem se zeptat jestli už to někdo nedělal nebo nějáké zkušenosti názory ..? díky za odpověď.
Two Wheels Forever

*KMX 125*

Uživatelský avatar
Z.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3443
Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Z. » ned čer 13, 2010 18:01:23

blbost

ztrátové teplo u výbojky je řádově nižší než u klasické žárovky (halogenové žárovky). Jedinné co u "xenonu" hřeje je elektronika a ta je mimo odražeč.


Obecně: Přestavbou na "xenony" si můžeš způsobit hlavně problémy u technické kontroly. Jako všechno v této Evropské unii podléhají světlomety schvalování a pokud pro danný typ vozidla nejsou výbojkové světlomety homologovány může ti orgán dělat problémy. Bacha na oslňování protijedoucích vozidel. :-)

Dotaz: Uvažuješ o reflekčním nebo projektovém systému? Jaký? Bosch, Hella, Valeo, AL, Visteon?
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » ned čer 13, 2010 18:12:17

Z. se vyzná. Skutečně xenonová výbojka netopí tolik, co žárovka, většina světlometů je z plastu a drží to.
ZRX 1200 R

Krbas
Příspěvky: 18
Registrován: ned čer 13, 2010 17:07:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krbas » ned čer 13, 2010 19:46:57

No právě to my trochu vrtá hlavou aby se dalo uzpůsobit světlo tak aby to neoslňovalo protijedoucí ale tak snad to půjde. Jinak nejsem si tak jistej jakou svítivost zvolit na moto sem viděl ty sady od 4500K do 10 000 K tak neim jakou zvolit ??(jinak okolo technické kontroly nemam problém protáhnout cokoli přes známého) :wink:
Two Wheels Forever

*KMX 125*

Uživatelský avatar
Z.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3443
Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Z. » ned čer 13, 2010 20:04:57

Krbas píše:No právě to my trochu vrtá hlavou aby se dalo uzpůsobit světlo tak aby to neoslňovalo protijedoucí ale tak snad to půjde. Jinak nejsem si tak jistej jakou svítivost zvolit na moto sem viděl ty sady od 4500K do 10 000 K tak neim jakou zvolit ??(jinak okolo technické kontroly nemam problém protáhnout cokoli přes známého) :wink:
tak sem dej link na to co tam chceš dát? Jakou máš motku? Jinak světlo se moc uzpůsobovat nedá. Proto se ptám .. projektorový nebo reflexní systém?
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<

Krbas
Příspěvky: 18
Registrován: ned čer 13, 2010 17:07:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krbas » ned čer 13, 2010 20:15:15

No budu asi za blbce ale nevím co znamenají ty systemy :-)
Two Wheels Forever

*KMX 125*

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » ned čer 13, 2010 20:18:18

Bud v klidu, taky nevim co to je, ale jelikoz o xenonech neuvazuju - asi to nebude takovy problem... :lol: :lol: :lol:
sorry za OT :oops:
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Krbas
Příspěvky: 18
Registrován: ned čer 13, 2010 17:07:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krbas » ned čer 13, 2010 20:24:15

http://www.hezkynakup.cz/31-bixenony-moto to je link na stránku kde sou od 4300K do 10000K sou tam i normal ballast i slim. Jinak moto Kawasaki Kmx bohužel jen 125 ccm :-(
Two Wheels Forever

*KMX 125*

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » ned čer 13, 2010 21:03:06

Krbas píše:http://www.hezkynakup.cz/31-bixenony-moto to je link na stránku kde sou od 4300K do 10000K sou tam i normal ballast i slim. Jinak moto Kawasaki Kmx bohužel jen 125 ccm :-(
Jestli můžu doporučit, dej tam "slim", protože zabastlit to do motorky není žádná legrace.
Abych tě zklamal, tak jsem vzdal xenon na motorku a to z důvodu: KDYŽ KLEKNE VÝBOJKA, TAK MÁŠ TEMNO JAK OD JIRÁSKA!!!
(neboť: tlumené a dálkové se "přepíná clonkou" na jedné výbojce!!! u auta jde o prd, jelikož máš DVĚ SVĚTLA, ale na motorce je jistější klasický halogen s dvěma vlákny, když se jedno spálí nic se neděje a použiješ nouzově druhé...)
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned čer 13, 2010 21:08:34

přesně. Hele u KMX....není to trochu hups vedle? vyplatí se to? na krosce? není přeci jen lepší slušná žárovka? čím víc elektroniky u něčeho, s čím se nezachází zrovna nejjemněji je podle mne spíš cesta právě k tomu Jiráskovi! :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Krbas
Příspěvky: 18
Registrován: ned čer 13, 2010 17:07:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krbas » ned čer 13, 2010 21:14:09

Nevim jestli zbytečné nevím jak ostatní ale mě vadí v noci žluté světlo a to co tam je zrovna moc nesvítí a nejlepší my přijde asi ten xenon co se týče viditelnosti v noci. Spíš bych potřeboval pomoct s tím jaký vybrat to že slim je asi jasný ale nevím jakou svítivost ..??
Two Wheels Forever

*KMX 125*

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » ned čer 13, 2010 21:20:57

Krbas píše:Nevim jestli zbytečné nevím jak ostatní ale mě vadí v noci žluté světlo a to co tam je zrovna moc nesvítí a nejlepší my přijde asi ten xenon co se týče viditelnosti v noci. Spíš bych potřeboval pomoct s tím jaký vybrat to že slim je asi jasný ale nevím jakou svítivost ..??
Co se týče "nočních testů" tak vyhráli u Osramu:
Osram night breaker - tady
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Krbas
Příspěvky: 18
Registrován: ned čer 13, 2010 17:07:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krbas » ned čer 13, 2010 21:28:34

Kamarád má NIGHT BREAKER a brácha má xenony v autě a je to teda znatelný rozdíl ty N.B. zdaleka nesvítí tak jako xenony...
Two Wheels Forever

*KMX 125*

Uživatelský avatar
Z.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3443
Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Z. » pon čer 14, 2010 08:00:02

Krbas píše:http://www.hezkynakup.cz/31-bixenony-moto to je link na stránku kde sou od 4300K do 10000K sou tam i normal ballast i slim. Jinak moto Kawasaki Kmx bohužel jen 125 ccm :-(
Ahoj, takže to chceš místo klasické H4. Dobře. To by šlo ikdyž nevím jak se u tohoto systému přepíná clonka na dálkové světlo.
Jinak stojím za tím, co psali ostatní ... vezmi si slim provedení. Pokud to chceš na krosku, je to tvoje věc, já bych asi zůstal u toho co tam je.
Z hlediska životnosti bych tipoval spíš kratší, než delší. Faktory jsou jasné ... to co tam chceš už na první pohled vypadá jako poloprofesionální výrobek. O životnosti rozhoduje kvalita výbojky, "kvalita" řídící elektroniky a startéru + stav elektroinstalace vozidla. Nedokážu si totiž představit jak za 1000 Kč může být něco kvalitní.

Barevná teplota a svítivost. Jasně xenon má oboje vyšší a pokud nejdeš do LED nebo OLED tak je jasně nejlepší volbou. Pokud ti vadí žlutá, jdi do 6000K (bílá) nebo 8000K(modro-bílá).

A zase - bacha na homologace!!!

Víš, jako člověk, který se 20 let motá do osvětlení vozidel nemám radost, že se rozmohla tahleta móda tunění světel. Ty možná uvidíš dobře, ale co chudáci protijedoucí řidiči. No nic ...
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » pon čer 14, 2010 12:58:24

ta osramka není vůbec blbá, kdysi jsem měl od nich něco takového, krom toho že si vybereš i jinou teplotu světla to svítilo lépe, mělo to lepší výkon co do svítivosti při stejných W takže flojdi měli smolase. A na technické taky. Když to prdlo, stálo mě to tehdy pár kilo ale nebyl problém prostě dát novou. Navíc parabola je na to dělaná. Jestli chceš pořádnej šajn, dejsi světelnou rampu, ale abys za sebou na Pavíku táhl generátor :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Odpovědět