Baterie Kawa 250R
Baterie Kawa 250R
Ahoj, mohl bych pozadat zkusenejsi o radu?
Pres zimu mi odesla baterka. (bohuzel znamy, ktery mi slibil, ze ji bude nabijet se na me vyprdnul a celou dobu ji nechal venku). Tak jsem si ji nechal na jare v servisu nabit. Vsechno fungovalo v pohode. Jenze ted jsem na masine dva tydny nejel a jake bylo zklamani, kdyz jsem ji nenastartoval.:/
Ale k otazce. Potrebuji novou baterii. Vim, ze 8A a 12V. Jenze se rozmyslim mezi dvema. Jedna ma startovaci napeti 90A a druha 120A. Myslite si, ze je to velky rozdil? V tehlech vecech se vubec nevyznam a nechci koupit neco, co si pak budu moct dat na policku. Ale zase je mezi nima docela financni rozdil.
Diky moc.
Pres zimu mi odesla baterka. (bohuzel znamy, ktery mi slibil, ze ji bude nabijet se na me vyprdnul a celou dobu ji nechal venku). Tak jsem si ji nechal na jare v servisu nabit. Vsechno fungovalo v pohode. Jenze ted jsem na masine dva tydny nejel a jake bylo zklamani, kdyz jsem ji nenastartoval.:/
Ale k otazce. Potrebuji novou baterii. Vim, ze 8A a 12V. Jenze se rozmyslim mezi dvema. Jedna ma startovaci napeti 90A a druha 120A. Myslite si, ze je to velky rozdil? V tehlech vecech se vubec nevyznam a nechci koupit neco, co si pak budu moct dat na policku. Ale zase je mezi nima docela financni rozdil.
Diky moc.
Ninja 250R (zelená)
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3433
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Startovací PROUD je veličina, kerou je baterka schopná v krátkém intervalu dodávat. Nevím jaký je odběr startéru u tvojí 250R, ale myslím si že 90A by měla stačit. Pokud tam dáš bateii, kerá je schopna dodat větší startovací proud, nic stím nezkazíš. Akorát to bude něco navíc co asi nevyužiješ. Mrkni na hodnoty na té staré batérce a drž se jich (pokud teda startovala bez problémů). Pak už sa možeš rozhodovat mezi standart a gelovou. A pokud chceš, dají sa koupit nabíječky, keré po nabití přejdou do udržovacího režimu a budou se ti o baterku starat celou zimu. Viz: http://www.hyperelektro.cz/hobby/autopr ... -nabijeni/ nebo si možeš koupit jen na udržování přes zimu toto: http://www.uni-max.cz/nabijecky-udrzova ... otechnika/
Dak
CKC -015-
CKC -015-
90 A je určitě olověná, v ceně kolem 600 a ta silnější je bezúdržbová, cena cca jednou tolik. Taky tam mám olovo, ale tím že je nižší startovací proud, tak točí pomaleji, musí se častěji dolívat a kontrolovat. Jestli je motka v kondici, tak to frčí normálně. Teď záleží na tom, jak blbě se k baterce leze a jestli máš možnost se v tom pravidelně rejpat, jakou máš příp. nabíječku atd... Ta bezúdržbová je každopádně podle mě lepší...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Na rok výroby 2008 se mě zdá ta výdrž baterie docela málo. Mě taky v zimě zdechla baterka, tak jsem koupil nabíječku od Mavericka, Optimate 4 nebo tak a dobil jsem a startuje bez problému. A nabíječka je na všechny typy i gelové a když přimontuješ káblík na svorky s konektorem v příslušenství, tak ji bez problémů připojíš na udržovací nabíjení plug - in a je to. Nemusím ji vůbec vyndávat, protože ten přístup je na houby, sundat musím i nádrž.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
- tomson
- Easy slider
- Příspěvky: 841
- Registrován: ned pro 02, 2007 17:14:27
- Bydliště: Frydlant nad Ostravici
- Kontaktovat uživatele:
Taky to tak mam napojeno na stalo,,jen propojim a jede,,,mam to na tom celou zimu,,a po ni jem brnknu a jede...budou ji 3 roky,,Pepa píše:Na rok výroby 2008 se mě zdá ta výdrž baterie docela málo. Mě taky v zimě zdechla baterka, tak jsem koupil nabíječku od Mavericka, Optimate 4 nebo tak a dobil jsem a startuje bez problému. A nabíječka je na všechny typy i gelové a když přimontuješ káblík na svorky s konektorem v příslušenství, tak ji bez problémů připojíš na udržovací nabíjení plug - in a je to. Nemusím ji vůbec vyndávat, protože ten přístup je na houby, sundat musím i nádrž.
KAWASAKI Z750 GREEN 2007
Zatim se ucim tahat.a pak mozna.....
Zatim se ucim tahat.a pak mozna.....
Diky za rady.
Jde o to, ze prvni zimu (2008) jsem baterku jaksi zapomnel vyndat , takze mi ji na jare ozivovali. Uz tenkrat mi ale rikali, ze baterka je v haji, ze nema pozadovane napeti atd. Jenze vydrzela. Poucen z teto chyby jsem ji dal znamemu do servisu a on mi ji na jare vratil s tim, ze na ni zapomnel. Takze jsem zas bezel do servisu. Jenze od te doby se mi zdalo, ze neco neni v poradku. Jakmile jsem na motorce delsi dobu nejel (2,3 dny) nechtelo se ji startovat. No a jak jsem psal. Tyden jsem na ni nejel a pak uz jsem ji nenastartoval.
Jde o to, ze prvni zimu (2008) jsem baterku jaksi zapomnel vyndat , takze mi ji na jare ozivovali. Uz tenkrat mi ale rikali, ze baterka je v haji, ze nema pozadovane napeti atd. Jenze vydrzela. Poucen z teto chyby jsem ji dal znamemu do servisu a on mi ji na jare vratil s tim, ze na ni zapomnel. Takze jsem zas bezel do servisu. Jenze od te doby se mi zdalo, ze neco neni v poradku. Jakmile jsem na motorce delsi dobu nejel (2,3 dny) nechtelo se ji startovat. No a jak jsem psal. Tyden jsem na ni nejel a pak uz jsem ji nenastartoval.
Ninja 250R (zelená)
Mám zkušenosti, že pokud máš nějakej alarm nebo něco co tam žere proud, tak může být problém s vybíjením, možná by stálo za to nechat ji ještě proměřit zátěžákem, alespoň u auta se dá zjistit, jestli je v háji nějakej článek. Jenže to je u olověných, nevím jak je to u gelové. Zkus změřit proud na baterce ampérmetrem zapojeným do série , když je motka v klidu a máš vyndaný klíčky.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, gelovka, jak ji pojmenováváme je v podstatě normální kyselinová baterka, po nalití kyseliny se kyselina vsákne do porézní hmoty a máme gelovku. Pro tuto platí to, co pro normální kyselinovou baterku s olověnýma deskama a kyselinou. Pravá gelová baterka stojí zhruba 1x tolik, kolik vydrží nevím, ještě jsem ji ani nevidělvolkswagen píše:Naopak... gelovka pri vybití chcípne.... kolik já už jich jen kupoval...
ZRX 1200 R
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Svatá pravda!Pavel ZRX píše:Jasně, gelovka, jak ji pojmenováváme je v podstatě normální kyselinová baterka, po nalití kyseliny se kyselina vsákne do porézní hmoty a máme gelovku. Pro tuto platí to, co pro normální kyselinovou baterku s olověnýma deskama a kyselinou. Pravá gelová baterka stojí zhruba 1x tolik, kolik vydrží nevím, ještě jsem ji ani nevidělvolkswagen píše:Naopak... gelovka pri vybití chcípne.... kolik já už jich jen kupoval...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
..jen bych dodale ze se u tech"nepravějších" gelovek zjistuje nabyti vazenim...a tez neznam nikoho kdo by ni prisel do stykuPavel ZRX píše:Asi jo. Nevím, jestli jsem to popsal srozumitelně, opravdu gelová baterka se nenalívá elektrolitem z ampulí, je připravená k použití už v krabici.Pepa píše:Takže jediná výhoda gelovky je, že se při havárce nevylije na řidiče
xxxCKC 475xxx
Kawaevoluce->ER-5->ZR-7S->Z750S->ZZR 1400ABS->???
Kawaevoluce->ER-5->ZR-7S->Z750S->ZZR 1400ABS->???