Stránka 1 z 1
Pneu - Dunlop Qualifier II.
Napsal: čtv bře 11, 2010 09:41:32
od ZRX 1984
Vím, že už tady toho bylo tolik, nechci rozebírat co je lepší nebo horší, ale zajímal by mě názor na ty t o pneu:
Dunlop Qualifier II
Sportovní pneumatika Qualifier II zajišťuje nepřetržitou zpětnou vazbu s vozovkou a vysokou přilnavost za mokra. Je vynikající volbou pro supersportovní jezdce,kteříí hledají vynikající výkon a zvýšenou životnost společně s jízdními vlastnostmi vzbuzující důvěru. Technologie Carcass Tension Control System (CTCS) unožňuje odlišné hodnoty pnutí v různých částech pneumatiky a kontroluje její tuhost. Nová směs dovoluje rychlé zahřátí a umožňuje vynikající přilnavost na suché i mokré vozovce bez rizika opotřebování běhounu. Výborná přilnavost při zatáčení garantuje neutuchající potěšení z jízdy, což Vám umožní dostat z vašeho sportovního stroje to nejlepší.
Napsal: čtv bře 11, 2010 09:56:02
od Fugo
Ideálně by se ti měli ozvat majitelé stejného stroje jako máš ty respektive stroje na jaký to půjde a vůbec nejideálnější by bylo kdyby jejich váha byla blízko tvé.
Z praxe můžu říci že se jedna a ta samá pneu může chovat na jiném stroji uplně jinak a také pokud je rozdíl váhy jezdce výrazný.
Co se týče výrobců tak každý si samozřejmě vychvaluje to svoje.
Co se týče testů pneu, berte je s rezervou viz. výše.
Za mě, já použiju na svůj stroj a můj styl ježdění (žádnej střelec) vždy gumu vícesměsovou, mám prostě vnitřně větší pocit jistoty že mě ta guma podrží v náklonu.
Víc ti nepomůžu, Q II jsem nejezdil a strašně nerad si vymýšlím

Napsal: čtv bře 11, 2010 10:01:04
od ZRX 1984
Fugo píše:Ideálně by se ti měli ozvat majitelé stejného stroje jako máš ty respektive stroje na jaký to půjde a vůbec nejideálnější by bylo kdyby jejich váha byla blízko tvé.
Z praxe můžu říci že se jedna a ta samá pneu může chovat na jiném stroji uplně jinak a také pokud je rozdíl váhy jezdce výrazný.
Co se týče výrobců tak každý si samozřejmě vychvaluje to svoje.
Co se týče testů pneu, berte je s rezervou viz. výše.
Za mě, já použiju na svůj stroj a můj styl ježdění (žádnej střelec) vždy gumu vícesměsovou, mám prostě vnitřně větší pocit jistoty že mě ta guma podrží v náklonu.
Víc ti nepomůžu, Q II jsem nejezdil a strašně nerad si vymýšlím

Jo to chápu, ale já to pochopil, jako že jde o dvousměsku jen s lepším testem než RoadSmart. Mám roadsmarty vyzkoušený a nedám na ně dopustit a asi nebudu experimentovat, třeba je někdo vyzkouší

Napsal: čtv bře 11, 2010 10:15:12
od Fugo
pro zajímavost oslovím dunlop co mě k těm dvoum modelům pošlou a hodím to sem

Napsal: čtv bře 11, 2010 10:17:04
od ZRX 1984
Fugo píše:pro zajímavost oslovím dunlop co mě k těm dvoum modelům pošlou a hodím to sem

Díkes
Napsal: čtv bře 11, 2010 10:34:55
od Fugo
Tak oficiální vyjádření Dunlop:
Pneumatika Dunlop *SPORTMAX QUALIFIER II* **
Pneumatika se řadí do kategorie *HYPERSPORT/SUPERSPORT.*
- konstrukce běhounu optimalizuje rozložení tlaků pro rovnoměrnější výkon
- nová technologie Carcass Tension Control System (*CTCS*) kontroluje
tuhost a umožňuje odlišné hodnoty pnutí
- díky technologii MT (*Multi-Tread*) jsou zajištěny lepší kontaktní plochy
- výborná stabilita a ovladatelnost řízení na mokré i suchévozovce
DUNLOP SPORTMAX ROADSMART
Tato pneumatika , řadí se do motocyklové kategorie Sport Touring, ale
zároveň je určena i pro jezdce GT motocyklů a kategorie Supersportu.
Skvělé jízdní vlastnosti díky novému dezénu běhounu:
-dokonalý odvod vody díky hlubším drážkám
-dokonalá přilnavost
-dlouhá životnost
-bezpečná jízda za každého počasí
Napsal: čtv bře 11, 2010 10:50:11
od ZRX 1984
Fugo píše:Tak oficiální vyjádření Dunlop:
Pneumatika Dunlop *SPORTMAX QUALIFIER II* **
Pneumatika se řadí do kategorie *HYPERSPORT/SUPERSPORT.*
- konstrukce běhounu optimalizuje rozložení tlaků pro rovnoměrnější výkon
- nová technologie Carcass Tension Control System (*CTCS*) kontroluje
tuhost a umožňuje odlišné hodnoty pnutí
- díky technologii MT (*Multi-Tread*) jsou zajištěny lepší kontaktní plochy
- výborná stabilita a ovladatelnost řízení na mokré i suchévozovce
DUNLOP SPORTMAX ROADSMART
Tato pneumatika , řadí se do motocyklové kategorie Sport Touring, ale
zároveň je určena i pro jezdce GT motocyklů a kategorie Supersportu.
Skvělé jízdní vlastnosti díky novému dezénu běhounu:
-dokonalý odvod vody díky hlubším drážkám
-dokonalá přilnavost
-dlouhá životnost
-bezpečná jízda za každého počasí
Tak by to vypadalo, jako že ty Quallifierky budou na tu šestku lepší, na Rexovi bych nechal Roadsmarty, přeci jenom to moc supersport není

Napsal: čtv bře 11, 2010 12:25:29
od KankX
od kluku co jezdi na sportech vim ze rozdil mezi Qualifier a QualifierII je ale neni vyrazny... ty nove udajne vydrzi proti starym o par km vic. Ja QII nezkousel, ale QI jsem mel dve sady... nejezdilo se mi na nich spatne, ale na RoadSmartech se citim lip a vydrz maji nekolikanasobne vetsi (oboji na rexovi) ...vic nevim, leda az kluky uvidim ze bych z nich vytahl neco konkretnejsiho, detailnejsiho, ale ty asi hned tak brzy neuvidim...
Napsal: čtv bře 11, 2010 12:38:56
od ZRX 1984
Tohle jsme potřeboval slyšet

Díky KanXi, myslíš, že by na tu šestku nebyli lepší ty Qualifiery? Než roadSmarty nevím nevím, nechci poradit kámošoj, něco v čem nejsem úplně pevnej v kramflecích....
Napsal: čtv bře 11, 2010 16:54:21
od Maverick
Rozhodně na Rexe Roadsmarty, Qualifier I i II je opravdu pro sporty. U dvojky trochu vylepšily směs a je to dle módy 2směska. Kilometrový výkon oproti Ičce by měl být cca 0 20% větší, ale je tam hodně proměnných.