Pneu - Dunlop Qualifier II.

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9171
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Pneu - Dunlop Qualifier II.

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv bře 11, 2010 09:41:32

Vím, že už tady toho bylo tolik, nechci rozebírat co je lepší nebo horší, ale zajímal by mě názor na ty t o pneu:

Dunlop Qualifier II

Sportovní pneumatika Qualifier II zajišťuje nepřetržitou zpětnou vazbu s vozovkou a vysokou přilnavost za mokra. Je vynikající volbou pro supersportovní jezdce,kteříí hledají vynikající výkon a zvýšenou životnost společně s jízdními vlastnostmi vzbuzující důvěru. Technologie Carcass Tension Control System (CTCS) unožňuje odlišné hodnoty pnutí v různých částech pneumatiky a kontroluje její tuhost. Nová směs dovoluje rychlé zahřátí a umožňuje vynikající přilnavost na suché i mokré vozovce bez rizika opotřebování běhounu. Výborná přilnavost při zatáčení garantuje neutuchající potěšení z jízdy, což Vám umožní dostat z vašeho sportovního stroje to nejlepší.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » čtv bře 11, 2010 09:56:02

Ideálně by se ti měli ozvat majitelé stejného stroje jako máš ty respektive stroje na jaký to půjde a vůbec nejideálnější by bylo kdyby jejich váha byla blízko tvé.

Z praxe můžu říci že se jedna a ta samá pneu může chovat na jiném stroji uplně jinak a také pokud je rozdíl váhy jezdce výrazný.

Co se týče výrobců tak každý si samozřejmě vychvaluje to svoje.

Co se týče testů pneu, berte je s rezervou viz. výše.

Za mě, já použiju na svůj stroj a můj styl ježdění (žádnej střelec) vždy gumu vícesměsovou, mám prostě vnitřně větší pocit jistoty že mě ta guma podrží v náklonu.

Víc ti nepomůžu, Q II jsem nejezdil a strašně nerad si vymýšlím 8)
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9171
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv bře 11, 2010 10:01:04

Fugo píše:Ideálně by se ti měli ozvat majitelé stejného stroje jako máš ty respektive stroje na jaký to půjde a vůbec nejideálnější by bylo kdyby jejich váha byla blízko tvé.

Z praxe můžu říci že se jedna a ta samá pneu může chovat na jiném stroji uplně jinak a také pokud je rozdíl váhy jezdce výrazný.

Co se týče výrobců tak každý si samozřejmě vychvaluje to svoje.

Co se týče testů pneu, berte je s rezervou viz. výše.

Za mě, já použiju na svůj stroj a můj styl ježdění (žádnej střelec) vždy gumu vícesměsovou, mám prostě vnitřně větší pocit jistoty že mě ta guma podrží v náklonu.

Víc ti nepomůžu, Q II jsem nejezdil a strašně nerad si vymýšlím 8)
Jo to chápu, ale já to pochopil, jako že jde o dvousměsku jen s lepším testem než RoadSmart. Mám roadsmarty vyzkoušený a nedám na ně dopustit a asi nebudu experimentovat, třeba je někdo vyzkouší :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » čtv bře 11, 2010 10:15:12

pro zajímavost oslovím dunlop co mě k těm dvoum modelům pošlou a hodím to sem :wink:
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9171
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv bře 11, 2010 10:17:04

Fugo píše:pro zajímavost oslovím dunlop co mě k těm dvoum modelům pošlou a hodím to sem :wink:
Díkes
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » čtv bře 11, 2010 10:34:55

Tak oficiální vyjádření Dunlop:

Pneumatika Dunlop *SPORTMAX QUALIFIER II* **

Pneumatika se řadí do kategorie *HYPERSPORT/SUPERSPORT.*



- konstrukce běhounu optimalizuje rozložení tlaků pro rovnoměrnější výkon

- nová technologie Carcass Tension Control System (*CTCS*) kontroluje
tuhost a umožňuje odlišné hodnoty pnutí

- díky technologii MT (*Multi-Tread*) jsou zajištěny lepší kontaktní plochy

- výborná stabilita a ovladatelnost řízení na mokré i suchévozovce


DUNLOP SPORTMAX ROADSMART

Tato pneumatika , řadí se do motocyklové kategorie Sport Touring, ale
zároveň je určena i pro jezdce GT motocyklů a kategorie Supersportu.



Skvělé jízdní vlastnosti díky novému dezénu běhounu:

-dokonalý odvod vody díky hlubším drážkám

-dokonalá přilnavost

-dlouhá životnost

-bezpečná jízda za každého počasí
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9171
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv bře 11, 2010 10:50:11

Fugo píše:Tak oficiální vyjádření Dunlop:

Pneumatika Dunlop *SPORTMAX QUALIFIER II* **

Pneumatika se řadí do kategorie *HYPERSPORT/SUPERSPORT.*



- konstrukce běhounu optimalizuje rozložení tlaků pro rovnoměrnější výkon

- nová technologie Carcass Tension Control System (*CTCS*) kontroluje
tuhost a umožňuje odlišné hodnoty pnutí

- díky technologii MT (*Multi-Tread*) jsou zajištěny lepší kontaktní plochy

- výborná stabilita a ovladatelnost řízení na mokré i suchévozovce


DUNLOP SPORTMAX ROADSMART

Tato pneumatika , řadí se do motocyklové kategorie Sport Touring, ale
zároveň je určena i pro jezdce GT motocyklů a kategorie Supersportu.



Skvělé jízdní vlastnosti díky novému dezénu běhounu:

-dokonalý odvod vody díky hlubším drážkám

-dokonalá přilnavost

-dlouhá životnost

-bezpečná jízda za každého počasí
Tak by to vypadalo, jako že ty Quallifierky budou na tu šestku lepší, na Rexovi bych nechal Roadsmarty, přeci jenom to moc supersport není :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9300
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv bře 11, 2010 12:25:29

od kluku co jezdi na sportech vim ze rozdil mezi Qualifier a QualifierII je ale neni vyrazny... ty nove udajne vydrzi proti starym o par km vic. Ja QII nezkousel, ale QI jsem mel dve sady... nejezdilo se mi na nich spatne, ale na RoadSmartech se citim lip a vydrz maji nekolikanasobne vetsi (oboji na rexovi) ...vic nevim, leda az kluky uvidim ze bych z nich vytahl neco konkretnejsiho, detailnejsiho, ale ty asi hned tak brzy neuvidim...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9171
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv bře 11, 2010 12:38:56

Tohle jsme potřeboval slyšet :-) Díky KanXi, myslíš, že by na tu šestku nebyli lepší ty Qualifiery? Než roadSmarty nevím nevím, nechci poradit kámošoj, něco v čem nejsem úplně pevnej v kramflecích....
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Maverick
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2504
Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54

Příspěvek od Maverick » čtv bře 11, 2010 16:54:21

Rozhodně na Rexe Roadsmarty, Qualifier I i II je opravdu pro sporty. U dvojky trochu vylepšily směs a je to dle módy 2směska. Kilometrový výkon oproti Ičce by měl být cca 0 20% větší, ale je tam hodně proměnných.

Odpovědět