Stránka 1 z 1

Zatížení el. soustavy

Napsal: pát říj 30, 2009 10:37:28
od SumavaCZ
Netušite náhodou někdo kolik si můžu z baterky za jízdy odebrat amper, aniž bych ovlivnil chod motorky?
Potřebuji odebírat cca. 12A. Jde mi o to, abych něco neodkouřil a nebo aby se motka prostě nezastavila.

Pro objasnění situace: Ty ampery potřebuju do vyhřejvaného trika.

Napsal: pát říj 30, 2009 11:15:44
od KankX
no jde o to aby ti to utahl alternator... mrkni do specifikaci jak vykonny alternator ma tvoje motorka a podle toho se to da spocitat. Kdyz by ta tvoje dratena kosila brala vic nez staci alternator davat, tak to pojede i z baterky a az ji vybijes, tak uz nikam nepojedes ;-)

Napsal: pát říj 30, 2009 11:44:50
od volkswagen
U ER-6 má altík jmenovitý výkon 24 A/14V při 5000 otáčkách jen bych dodal, že je třífázový, takže umí max 42 voltů ;-)

Napsal: pát říj 30, 2009 15:21:59
od milda
Hele Honzo,ty mě fakt překvapuješ!!
Takovej odolnej jedinec,oblečení,který nic nepromočí ani neprofoukne a teď tohle?!?! :shock:
Baba seš!!
Aby ti z toho tepla nevyrostly kozyyy!!!!! :lol:

Napsal: pát říj 30, 2009 16:42:04
od Dak
volkswagen píše:U ER-6 má altík jmenovitý výkon 24 A/14V při 5000 otáčkách jen bych dodal, že je třífázový, takže umí max 42 voltů ;-)
On umí 24 A, ale bycha na to, že ti část výkonu sežere: zapalování, čerpadlo, snímače, řídící jednotka, žárovky atd. Zkus odpojit altík a nastartovat enem na baterku. Pak možeš změřit ampérmetrem kolik ti to z baterky bere. No a pak je to jednoduché spočítat, kolik ti z proudu dodávaného altíkem zbyde. Ale bacha na to jakým apérmetrem to budeš měřit. Doporučil bych ti si od někoho půjčit klešťový ampérmetr a měřit až po nastartování, při startování neměřit.

Napsal: pát říj 30, 2009 16:43:41
od SumavaCZ
milda píše:Hele Honzo,ty mě fakt překvapuješ!!
Takovej odolnej jedinec,oblečení,který nic nepromočí ani neprofoukne a teď tohle?!?! :shock:
Baba seš!!
Aby ti z toho tepla nevyrostly kozyyy!!!!! :lol:
Prdelky, srandičky. :lol: :lol:

Napsal: pát říj 30, 2009 16:54:46
od 666S999
volkswagen píše:U ER-6 má altík jmenovitý výkon 24 A/14V při 5000 otáčkách jen bych dodal, že je třífázový, takže umí max 42 voltů ;-)
pobavils, předsedo! :lol:
A vážný dotaz na vyhřejvací triko: Kolik Wattů má? O to kráčí... motka dá obvykle cca 300W, což je zhruba to samé co napsal PŘEDSEDA, krom 42: - ) V.
Opakuji poněkolikáté: stejně to chce vzít měřák a zkoušet měřit (krátkodobě) parametry, než si "odkouřit regler" s kabeláží.

Protože drátům a konektorům se 20A +- moc líbit nebude... ( porovnej Watáž s vyhřejvanými gripy )

Klešťovým ampérmetrem DC nic nezměříš... většina Ampérmetrů je do 20A DC, čili stejnosměrných. Což je na 14V 280W a při poklesu napětí na 12V 240W, tak byto chtělo změřit, jak klesá napětí se zátěží...

Napsal: pát říj 30, 2009 17:58:40
od SumavaCZ
Ty topný desky mají celkem výkon 65W.

Napsal: pát říj 30, 2009 18:36:28
od volkswagen
666S999 píše:
volkswagen píše:U ER-6 má altík jmenovitý výkon 24 A/14V při 5000 otáčkách jen bych dodal, že je třífázový, takže umí max 42 voltů ;-)
pobavils, předsedo! :lol:
A vážný dotaz na vyhřejvací triko: Kolik Wattů má? O to kráčí... motka dá obvykle cca 300W, což je zhruba to samé co napsal PŘEDSEDA, krom 42: - ) V.
Opakuji poněkolikáté: stejně to chce vzít měřák a zkoušet měřit (krátkodobě) parametry, než si "odkouřit regler" s kabeláží.

Protože drátům a konektorům se 20A +- moc líbit nebude... ( porovnej Watáž s vyhřejvanými gripy )

Klešťovým ampérmetrem DC nic nezměříš... většina Ampérmetrů je do 20A DC, čili stejnosměrných. Což je na 14V 280W a při poklesu napětí na 12V 240W, tak byto chtělo změřit, jak klesá napětí se zátěží...
Já neke, píšou to v manuálu

V obecných specifikacích motorky:



Obrázek

A v oddílu elektrika:


Obrázek

Napsal: pát říj 30, 2009 19:08:39
od Dak
Tak já klešťový nemám a dělal sem to jinak (u auta) ale to co změříš sa stejně trochu mění. Záleží na otáčkách, teplotě motoru atd. Osobně bych sa na to vy...vykašlal a líp se oblékl. Jak psal Chosé (bůh elektronik) tak 20A bude trošku průser.... Pokud to ale fakt chceš, tak si někoho kdo to umí změřit a vypočítat na to zavolej.

Napsal: sob říj 31, 2009 01:14:47
od misak39
65 W ani nepoznáš...to jako kdybys tam připlácnul jednu hlavní žárovku navíc, to musí bejt úplně v pohodě...

Napsal: sob říj 31, 2009 10:32:44
od 666S999
misak39 píše:65 W ani nepoznáš...to jako kdybys tam připlácnul jednu hlavní žárovku navíc, to musí bejt úplně v pohodě...
JO, jak písmenuje Myšák, 65W je snesitelné,vždyť je to jen 5Anavíc... Ale připojit napřímo z baterky a dát extra pojistku! (když použiješ konektor taky se prd stane, ale nepoužívej stávající kabelový strom!)

Pro VW: v dokumentaci se Ti míchaj jabka s hruškama, 42V 3fáz je výstup alternátor, nikoli palubní a dobíjecí... (to je výstup regler, nikoli výstup lichtmaschine)
Pro Daka: Těbůch! - já su nezodpovědný pacholek, který viděl pár "amatérsko kutilských finále", dávám jen blbé a skeptické rady. Elektronik a bůch to jsou nějaké nadávky???